Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Ik reageer correct naar jou toe Stef, probeer een discussie met je aan te gaan met wat er eventueel fout had kunnen gaan, probeer mee te denken maar hier reageer jij erg opvallend op, ik begrijp echt waarom je hier niet gewoon op een rustige manier op mijn vragen kan reageren, ik probeer het alleen maar te begrijpen
Maar hiermee laat je tevens een stukje van jouzelf zien, en spreek je jezelf imo toch wat tegen.
Dit is overigens niets persoonlijks gewoon iets wat ik constateer en wat er dan allemaal langs elkaar heen kan gaan zonder dat er mss wel eens opzet in het spel is.....
Mireille schreef:Heino; volgens mij zijn we dan weer terug bij de zelfregulatie, toch?Ik ben het roerend met je eens hoor, dat moet ik zeggen.
Op Bokt is het ook prima elkaar aan te spreken op bepaalde zaken. Maar de manier waarop blijkt niet altijd een succes. Hoe dat komt kan natuurlijk vele oorzaken hebben, maar waar het om draait is dat het nimmer de bedoeling kan zijn om je geroepen te voelen over te gaan tot persoonlijk getinte opmerkingen die verder niet zo veel meer toevoegen aan de specifieke situatie. Feedback is daarom niet altijd een sneer. Als dat wel zo is, dan heet het denk ik ook geen feedback meer. Feedback is constructief.En dat is wat we graag zien. Dus ik zou ook graag iedereen in dit topic op willen roepen om de enquête in te vullen.
Chiqa schreef:Ik reageer correct naar jou toe Stef, probeer een discussie met je aan te gaan met wat er eventueel fout had kunnen gaan, probeer mee te denken maar hier reageer jij erg opvallend op, ik begrijp echt waarom je hier niet gewoon op een rustige manier op mijn vragen kan reageren, ik probeer het alleen maar te begrijpen
Maar hiermee laat je tevens een stukje van jouzelf zien, en spreek je jezelf imo toch wat tegen.
Dit is overigens niets persoonlijks gewoon iets wat ik constateer en wat er dan allemaal langs elkaar heen kan gaan zonder dat er mss wel eens opzet in het spel is.....
Gulpje schreef:Chiqa schreef:Ik reageer correct naar jou toe Stef, probeer een discussie met je aan te gaan met wat er eventueel fout had kunnen gaan, probeer mee te denken maar hier reageer jij erg opvallend op, ik begrijp echt waarom je hier niet gewoon op een rustige manier op mijn vragen kan reageren, ik probeer het alleen maar te begrijpen
Hoe kan ik op deze nare post hierboven op een constructieve manier reageren zonder dat er op de Tem knop geramd wordt en mij een OW aangesmeerd wordt? Ik denk niet dat dat kan helaas.