FaberSmid schreef:Esther28 schreef:whaha FS: massaal bombarderen die modjesDan wel alle bokkers, wat kan ik nu alleen aan aantal pb's sturen?haha heel veul hoor
Kanelly schreef:maart raad bokt staat hoe 32nateamtraper enen de rest.. daarvoor is de lijst niet compleet Tot nu toe klopt 'op 32 maart'. Verder had ik 'op 32 maart het boktteam' en de rest weet ik nog niet...
因此,這種轉換只。祝你好運,希望它成功。 幸運的是,這不是普通話,否則是相當困難的。Vertaal dit maar.Idd Fiffil, dat wou ik zeggen, maar kon er niet op komen
Yamcha schreef:OP 32 maart trapt het Boktteam lol en laat ons raden. Dat staat.We hebben alleen geen 'l' in de lijst...
Is Mandarijns een taal? Nou, ik ga naar tha Horse.. wil natuurlijk wel vooruitgang zien als ik terug ben..
Unwritten schreef:Yo, no comprendo. Quiero hablar español.Ik hou van Spaans! Vooral Spaanse tennissers Jullie zijn leuk bezig met die letters!!
Daarom wordt in deze conversie alleen. Veel succes, hoop dat het lukt. Gelukkig is dit niet Mandarijns, anders is het erg moeilijk.
Zo, vertaal dit maar. Veel succes, hoop dat het lukt. Gelukkig voor jullie is dit geen Mandarijn Chinees, anders werd het nog knap lastig.Dit is de complete vertaling
Fiffill schreef:Ik zat al te denken aan 'op 32 maart roert het boktteam haar staart' oid.. In die richting zat ik ook te denken.En staat ons bij met raad en daad