De bokt dictatuur?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bokt dictatuur, ja of nee

Ja
121 (40%)
Nee
179 (59%)

Totaal aantal stemmen: 300

Petrichor

Re: De bokt dictatuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 17:51

Maar dan heb je het weer dan zou er geband moeten worden op IP.
En dat zou niet eerlijk zijn als je ook nog een vader moeder of zus hebt die ook op bokt zit.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:07

Als je niet kunt inloggen dan zie je bepaalde kamers niet(bv huiskamer). Maar het belangrijkste is als je een ban hebt dat je niet kunt posten en dan niets meer tegen de regels kan doen.

En die IPban is zoals gezegd wel eens gebeurd in het verleden. Als persoon A en persoon B beide op dezelfde pc zitten, en persoon A blijft zieken en terugkomen met SA's dan houdt het verhaal ook een keer op(de mods kunnen ook geen weken aan een stuk naambannen blijven uitdelen), en dan gaat er een ip-ban op. Helaas voor persoon B. Maar dan is persoon A degene om mee te bekvechten Haha! .

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 20:58

Best banketstaaf voor persoon B ja Tong uitsteken

YWC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:35

Met heeft hier in elk geval lange tenen, als het op een bepaald onderwerp op aan komt.
Er werden reeds 2 polls gesloten... blijkbaar mag men hier niet meer naar de mening van mede-bokt-ers vragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:39

YWC schreef:
blijkbaar mag men hier niet meer naar de mening van mede-bokt-ers vragen.

Weet niet waar dit op gebaseerd is hoor, Bokt is imo één en al mening dus wat jiij beweerd klopt niet echt.
Als je ergens adviezen kan krijgen, is dat hier wel?

YWC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:45

Chiqa schreef:
YWC schreef:
blijkbaar mag men hier niet meer naar de mening van mede-bokt-ers vragen.

Weet niet waar dit op gebaseerd is hoor, Bokt is imo één en al mening dus wat jiij beweerd klopt niet echt.
Als je ergens adviezen kan krijgen, is dat hier wel?

Volgende polls werden na heel korte tijd gesloten door 'het team' :

[F-AM] behoefte aan forum voor sportpaarden op F&A ?

[FZ] Voor- of tegenstaander van een [KG]-topic

Als je de zaak een beetje gevolgd hebt, weet je dat dit komt omdat een apart kleuren-subforum werd geweigerd en als gevolgd de mensen op F-AM daar last van ondervinden.
Blijkbaar heeft men bij 'het team' nogal lange teentjes, als het gaat om kleurentopics.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:03

Dat wil zeggen dat het team vind dat er nog niet voldoende kleurentopics zijn om een subforum te maken... Er zijn al zo veel subforums hier dus ik begrijp dat ze hierin heel selectief te werk gaan...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:07

Kir_Ples schreef:
Maar dan heb je het weer dan zou er geband moeten worden op IP.
En dat zou niet eerlijk zijn als je ook nog een vader moeder of zus hebt die ook op bokt zit.

Of je vriend die onder hetzelfde IPadres zit Sigaar

YWC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 07:40

lindake schreef:
Dat wil zeggen dat het team vind dat er nog niet voldoende kleurentopics zijn om een subforum te maken... Er zijn al zo veel subforums hier dus ik begrijp dat ze hierin heel selectief te werk gaan...

Zij mogen vinden wat ze willen (overigens compleet onterecht), maar dat wil toch niet zeggen, dat er niet mag gepeild worden hoe de andere bokt-ers erover denken ?!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:53

Tuurlijk, bokt wordt wel steeds strenger. Aan de ene kant is dat vervelend, maar aan de andere kant; Wat moeten ze dan? Bokt wordt alsmaar groter, steeds meer mensen die er bij komen. Meestal worden de regels dan juist wat verslapt, en gaat het mis..

Ik vind het op zich wel goed dat de regels wat strenger worden, niet voor alles maar voor veel dingen wel..

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:06

Sterre schreef:
Heel makkelijk: als het je niet bevalt, moet je hier gewoon niet meer komen Lachen .

Inderdaad. Dat gezeur de hele tijd. Ook als Bokt platligt, van die mensen die gaan janken op Hyves BOKT DOET T NIET BOEHOEEEEEE. Get a life people, het is maar een forum!

*should insert een plaatje van een grote blote kont*

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:10

Tallie_Ho schreef:
Ach ja, ik had de eerste keer een OW voor en porti humor, de 2e keer was hij wel verdiend en had ik dus ook een ban..

Ik denk maar zo: Ik maak nu lol tot er een hulk verschijnt en dan laat ik ht topic links liggen.. Kan het ook niet fout gaan Lachen

Ik heb ook een keer een waarschuwing gehad: een meisje vroeg of je je paard kerstbomen mag voeren, en toen zei ik dat dat wel mag, als je de lampjes en ballen er eerst maar uithaalt. Ik vond het zelf best grappig Haha!

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 16:11

Gulpje schreef:
Sterre schreef:
Heel makkelijk: als het je niet bevalt, moet je hier gewoon niet meer komen Lachen .

Inderdaad. Dat gezeur de hele tijd. Ook als Bokt platligt, van die mensen die gaan janken op Hyves BOKT DOET T NIET BOEHOEEEEEE. Get a life people, het is maar een forum!

*should insert een plaatje van een grote blote kont*

nou sorry maar als je bokt zo stom vind en voor "people die geen life hebben " wat doe jij hier dan?

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:14

Martine123 schreef:
nou sorry maar als je bokt zo stom vind en voor "people die geen life hebben " wat doe jij hier dan?

Lees nou eens goed, lieve Drollie!

Als Bokt je niet bevalt, dan ga je toch gewoon lekker weg? En dan spreek ik niet voor mezelf want iik vind het leuk op Bokt. Ik vind mensen die huilen op Hyves dat ze niets te doen hebben als Bokt eruit ligt zielig. En het is inderdaad maar een forum, en om dat nu met nota bene een dictatuur te vergelijken??? Verdrietig

En als aanvulling: als je je redelijk normaal gedraagt en nadenkt voor je iets post zul je vast minder geband worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:18

Martine123 schreef:
ik vind zelf het hele ban systeem ook niet werken, als je geen lid bent van bokt kun je ook gewoon meelezen, dus ik vind dat je dan als "gast" ook niet mee zou moeten kunnen lezen...

Daar ben ik het volkomen mee eens, een ban stelt wat dat betreft niets voor.
Gulpje schreef:
En als aanvulling: als je je redelijk normaal gedraagt en nadenkt voor je iets post zul je vast minder geband worden

Aldoende leert men, sommige mensen leren nooit en blijven met argusogen naar bokt staren
als ze weer op de vingers getikt worden, ja bokt kan daar natuurlijk niets aan doen dat sommige
mensen niet tegen kritiek kunnen Haha! Haha!

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:19

zorro schreef:
Ik vind zelf dat als iedereen leuk mee doet, het allemaal wel wat mee valt. Doe je niet leuk mee en wil je je niet aan de regels houden, zitten daar consequenties aan vast, net als in het echte leven.

Ik lees zo vaak dat mensen bokt en de mods afkraken, vind ik erg jammer. Als je het niet meer leuk vind, kom dat niet. Zo simpel is het toch? Dit is gewoon een groot forum, met veel gebruikers. Logisch toch dat er duidelijke regels moeten zijn? De mods doen hun best om alles draaiende en goed verlopend te houden, steken ontzettend veel tijd in ons, en ze worden alleen maar af gekraakt. Dat vind ik jammer. Bokt moet voor hun ook leuk blijven, anders blijft er geen bokt over.

Ik ben persoonlijk juist spuugzat van dit soort topics, steeds weer dat gezeur, bokt dit, bokt dat, dit is niet goed, dat is niet eerlijk. Bah.. Blijf dan weg..

Afgod Helemaal mee eens! Als Bokt je niet meer bevalt, zijn er nog forums zat lijkt me en anders richt je er zelf een op Knipoog
Met zoveel gebruikers (en relletjes) is het juist goed dat er regels zijn. Bovendien laten we eerlijk zijn: als iedereen de normale omgangsvormen in acht zou nemen, zouden al die regels niet eens nodig zijn.

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:15

Gulpje schreef:
Ik heb ook een keer een waarschuwing gehad: een meisje vroeg of je je paard kerstbomen mag voeren, en toen zei ik dat dat wel mag, als je de lampjes en ballen er eerst maar uithaalt. Ik vond het zelf best grappig Haha!

kijk voila, hét perfecte voorbeeld dat er ow's gegeven worden bij de minste scheet
ale komaan he seg, als ge nu echt zo simpel zijt om te denken dat een paard uberhaupt bomen mag eten, mja dan kunt ge zulke reacties verwachten Gestoord jongens toch seg! dit kan je toch nooit als een serieuze vraag zien! en dan daarvoor een ow krijgen?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:39

@Krak; vergeet niet dat je nu één kant van het verhaal hoort, daar kan je gewoon nooit over oordelen, er zal wel meer aan de hand zijn geweest Knipoog

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:45

en zo kan je reageren op zowat 3/4 van de topics hier he... je hoort hier quasi altijd maar 1 kant van een verhaal...
maar het valt me veel op dat humor niet echt gewaardeerd wordt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:51

krak schreef:
en zo kan je reageren op zowat 3/4 van de topics hier he... je hoort hier quasi altijd maar 1 kant van een verhaal...

Als ik een kant van het verhaal lees vraag ik automatisch naar de andere kant, ga liever
af op beide kanten van het verhaal, kom je dr vrijwel snel genoeg achter of iets niet aangedikt is.
Niets mis mee, en houd de mens oordeelvrij Lachen

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:59

YWC schreef:
lindake schreef:

Zij mogen vinden wat ze willen (overigens compleet onterecht), maar dat wil toch niet zeggen, dat er niet mag gepeild worden hoe de andere bokt-ers erover denken ?!

Volgens mij zijn er in het team van bokt genoeg meningen vertegenwoordigd want het team is groot. Iedereen laten meebeslissen is volgens mij onmogelijk...

YWC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:21

lindake schreef:
Volgens mij zijn er in het team van bokt genoeg meningen vertegenwoordigd want het team is groot. Iedereen laten meebeslissen is volgens mij onmogelijk...

Het is niet de bedoeling om iedereen te laten mee beslissen, maar het is gewoon een feit dat een poll, waaruit zou kunnen blijken dat een groot deel van de leden een andere mening hebben dan het team zelf, niet wordt toegestaan door de mods...

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 20:00

nou weetje wat het is, kijk mensen die zich niet aan de regels houden; dingen plaatsen die gewoon echt niet op bokt thuishoren of wat dan ook, als die een ban krijgen ofzo; TERECHT
maar om dan weer op het kerstbomen verhaal terug te komen....
dat is dan wel weer flauw:S

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 21:22

Regels zijn nodig, zeker, maar ik vind dat er soms wel in doorgedraafd wordt. HAW is daar een goed voorbeeld van.

Verder vind ik het allemaal wel best. Vroeger was ik erg actief en betrokken, nu zal het me allemaal een worst zijn. Sinds alle regeltjes en dingen vind ik Bokt niet meer zo leuk. Tegenwoordig kom ik eigenlijk alleen nog in de HK, en af en toe post ik eens een berichtje bij ENT of UK. Verder heb ik elders op het WWW m'n plekje wel gevonden Lachen

YWC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 07:38

Bovendien... regels zijn regels ... inderdaad,

maar 't is maar net hoe je die regels interpreteert.
Bij de vb. van dat apart kleuren-subforum werden alle voorwaarden vervuld en toch heeft het team beslist om geen kleuren-subforum toe te laten.
Dus blijkbaar tellen de regels niet voor iedereen..