Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
YWC schreef:blijkbaar mag men hier niet meer naar de mening van mede-bokt-ers vragen.
Chiqa schreef:YWC schreef:blijkbaar mag men hier niet meer naar de mening van mede-bokt-ers vragen.
Weet niet waar dit op gebaseerd is hoor, Bokt is imo één en al mening dus wat jiij beweerd klopt niet echt.
Als je ergens adviezen kan krijgen, is dat hier wel?
Kir_Ples schreef:Maar dan heb je het weer dan zou er geband moeten worden op IP.
En dat zou niet eerlijk zijn als je ook nog een vader moeder of zus hebt die ook op bokt zit.
lindake schreef:Dat wil zeggen dat het team vind dat er nog niet voldoende kleurentopics zijn om een subforum te maken... Er zijn al zo veel subforums hier dus ik begrijp dat ze hierin heel selectief te werk gaan...
Sterre schreef:Heel makkelijk: als het je niet bevalt, moet je hier gewoon niet meer komen.
Tallie_Ho schreef:Ach ja, ik had de eerste keer een OW voor en porti humor, de 2e keer was hij wel verdiend en had ik dus ook een ban..
Ik denk maar zo: Ik maak nu lol tot er een hulk verschijnt en dan laat ik ht topic links liggen.. Kan het ook niet fout gaan
Gulpje schreef:Sterre schreef:Heel makkelijk: als het je niet bevalt, moet je hier gewoon niet meer komen.
Inderdaad. Dat gezeur de hele tijd. Ook als Bokt platligt, van die mensen die gaan janken op Hyves BOKT DOET T NIET BOEHOEEEEEE. Get a life people, het is maar een forum!
*should insert een plaatje van een grote blote kont*
Martine123 schreef:nou sorry maar als je bokt zo stom vind en voor "people die geen life hebben " wat doe jij hier dan?

Martine123 schreef:ik vind zelf het hele ban systeem ook niet werken, als je geen lid bent van bokt kun je ook gewoon meelezen, dus ik vind dat je dan als "gast" ook niet mee zou moeten kunnen lezen...
Gulpje schreef:En als aanvulling: als je je redelijk normaal gedraagt en nadenkt voor je iets post zul je vast minder geband worden
zorro schreef:Ik vind zelf dat als iedereen leuk mee doet, het allemaal wel wat mee valt. Doe je niet leuk mee en wil je je niet aan de regels houden, zitten daar consequenties aan vast, net als in het echte leven.
Ik lees zo vaak dat mensen bokt en de mods afkraken, vind ik erg jammer. Als je het niet meer leuk vind, kom dat niet. Zo simpel is het toch? Dit is gewoon een groot forum, met veel gebruikers. Logisch toch dat er duidelijke regels moeten zijn? De mods doen hun best om alles draaiende en goed verlopend te houden, steken ontzettend veel tijd in ons, en ze worden alleen maar af gekraakt. Dat vind ik jammer. Bokt moet voor hun ook leuk blijven, anders blijft er geen bokt over.
Ik ben persoonlijk juist spuugzat van dit soort topics, steeds weer dat gezeur, bokt dit, bokt dat, dit is niet goed, dat is niet eerlijk. Bah.. Blijf dan weg..
Helemaal mee eens! Als Bokt je niet meer bevalt, zijn er nog forums zat lijkt me en anders richt je er zelf een op

Gulpje schreef:Ik heb ook een keer een waarschuwing gehad: een meisje vroeg of je je paard kerstbomen mag voeren, en toen zei ik dat dat wel mag, als je de lampjes en ballen er eerst maar uithaalt. Ik vond het zelf best grappig
jongens toch seg! dit kan je toch nooit als een serieuze vraag zien! en dan daarvoor een ow krijgen?!

krak schreef:en zo kan je reageren op zowat 3/4 van de topics hier he... je hoort hier quasi altijd maar 1 kant van een verhaal...
YWC schreef:lindake schreef:Dat wil zeggen dat het team vind dat er nog niet voldoende kleurentopics zijn om een subforum te maken... Er zijn al zo veel subforums hier dus ik begrijp dat ze hierin heel selectief te werk gaan...
Zij mogen vinden wat ze willen (overigens compleet onterecht), maar dat wil toch niet zeggen, dat er niet mag gepeild worden hoe de andere bokt-ers erover denken ?!
lindake schreef:Volgens mij zijn er in het team van bokt genoeg meningen vertegenwoordigd want het team is groot. Iedereen laten meebeslissen is volgens mij onmogelijk...