Veel te veel enters gebruiken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Veel te veel enters gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:25

Als de naam bewust gekozen is Redpassion,
zal je mij niet horen Lachen
Maar als er niet bij na is gedacht vind ik het een
ander verhaal.

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:29

RedPassion schreef:
Chiqa schreef:
Zo heet er hier zelfs een bokker "ikenindi"
Zo fout...(Maar dat is mijn mening hoor)

Tsja, andersom zou het indienik worden. Indien ik.... wat? Clown

ROFL geweldig Huilen van het lachen

Chiqa, je hebt gelijk, ik ben niet helemaal consequent in mijn niet-hoofdletter-gebruik Bloos
het is geloof ik begonnen op school in de godsdienstles, een tegenreactie omdat alles wat met god te maken had met een hoofdletter geschreven moest worden.
mijn eigen naam typ ik ook met een kleine letter, maar als ik hem schrijf gebruik ik wel automatisch een hoofdletter Sigaar

in een langere tekst gebruik ik normaal ook wel gewoon hoofdletters (af en toe schrijf ik wel eens een handleiding of een verslag).
maar in een mail en in een post bij een topic vind ik het wat 'gemoedelijker' zonder Knipoog

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:31

Hahaha Haha! Sorry, het klopt als een bus maar het is wel even grappig om te lezen Huilen van het lachen

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:18

Wát is er eigenlijk zo gek aan de naam "ikenindi" ? Er staat toch gewoon ik en indi, verwijst naar haar paard Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:24

lonniejj schreef:
Wát is er eigenlijk zo gek aan de naam "ikenindi" ? Er staat toch gewoon ik en indi, verwijst naar haar paard Knipoog

Volgens mij gaat het Chiqa er om dat je je zinnen (en je username Haha!) niet met 'ik' mag beginnen omdat dat egoistisch overkomt. Ik (dat mag niet Knipoog) heb ooit geleerd dat het netter is om zinnen niet met 'ik' te beginnen, maar egoistisch vind ik het nou ook weer niet.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 10:28

RedPassion schreef:
lonniejj schreef:

Volgens mij gaat het Chiqa er om dat je je zinnen (en je username Haha!) niet met 'ik' mag beginnen omdat dat egoistisch overkomt. Ik (dat mag niet Knipoog) heb ooit geleerd dat het netter is om zinnen niet met 'ik' te beginnen, maar egoistisch vind ik het nou ook weer niet.

Ik hihi heb ooit geleerd dat je bijvoorbeeld een nette brief niet met ik moet beginnen en dat doe ik ook niet, want ik vind het zelf ook niet zo mooi staan. Maar verder let ik er niet op hoor. Uiteindelijk schrijf je toch wel wat je zeggen wilt en dat geschuif met woorden maakt zo'n zin ook niet altijd fijner om te lezen.

Edit: en oja, veel mensen hebben ook iets van hun naam in hun boktnaam, dat is toch ook 'egocentrisch'? Ik snap sowieso niet hoe een naam niet egocentrisch kan zijn. Clown Dat is misschien ook weer de reden dat je een nette brief niet begint met je naam maar met je adres.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 10:36

goeroe schreef:

Ik hihi heb ooit geleerd dat je bijvoorbeeld een nette brief niet met ik moet beginnen en dat doe ik ook niet, want ik vind het zelf ook niet zo mooi staan. Maar verder let ik er niet op hoor. Uiteindelijk schrijf je toch wel wat je zeggen wilt en dat geschuif met woorden maakt zo'n zin ook niet altijd fijner om te lezen.

Edit: en oja, veel mensen hebben ook iets van hun naam in hun boktnaam, dat is toch ook 'egocentrisch'? Ik snap sowieso niet hoe een naam niet egocentrisch kan zijn. Clown Dat is misschien ook weer de reden dat je een nette brief niet begint met je naam maar met je adres.

IK ben het helemaal met je eens. Vork

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:46

RedPassion schreef:
lonniejj schreef:

hmmm, volgens mij gaat het er meer om dat je niet IK voor je "vriendin" zegt. Je zet jezelf altijd op de laatste plaats.