zal je mij niet horen

Maar als er niet bij na is gedacht vind ik het een
ander verhaal.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RedPassion schreef:Chiqa schreef:Zo heet er hier zelfs een bokker "ikenindi"
Zo fout...(Maar dat is mijn mening hoor)
Tsja, andersom zou het indienik worden. Indien ik.... wat?
lonniejj schreef:Wát is er eigenlijk zo gek aan de naam "ikenindi" ? Er staat toch gewoon ik en indi, verwijst naar haar paard
RedPassion schreef:lonniejj schreef:Wát is er eigenlijk zo gek aan de naam "ikenindi" ? Er staat toch gewoon ik en indi, verwijst naar haar paard
Volgens mij gaat het Chiqa er om dat je je zinnen (en je username) niet met 'ik' mag beginnen omdat dat egoistisch overkomt. Ik (dat mag niet
) heb ooit geleerd dat het netter is om zinnen niet met 'ik' te beginnen, maar egoistisch vind ik het nou ook weer niet.
goeroe schreef:Volgens mij gaat het Chiqa er om dat je je zinnen (en je username) niet met 'ik' mag beginnen omdat dat egoistisch overkomt. Ik (dat mag niet
) heb ooit geleerd dat het netter is om zinnen niet met 'ik' te beginnen, maar egoistisch vind ik het nou ook weer niet.
Ik hihi heb ooit geleerd dat je bijvoorbeeld een nette brief niet met ik moet beginnen en dat doe ik ook niet, want ik vind het zelf ook niet zo mooi staan. Maar verder let ik er niet op hoor. Uiteindelijk schrijf je toch wel wat je zeggen wilt en dat geschuif met woorden maakt zo'n zin ook niet altijd fijner om te lezen.
Edit: en oja, veel mensen hebben ook iets van hun naam in hun boktnaam, dat is toch ook 'egocentrisch'? Ik snap sowieso niet hoe een naam niet egocentrisch kan zijn.Dat is misschien ook weer de reden dat je een nette brief niet begint met je naam maar met je adres.
RedPassion schreef:lonniejj schreef:Wát is er eigenlijk zo gek aan de naam "ikenindi" ? Er staat toch gewoon ik en indi, verwijst naar haar paard
Volgens mij gaat het Chiqa er om dat je je zinnen (en je username) niet met 'ik' mag beginnen omdat dat egoistisch overkomt. Ik (dat mag niet