Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nerwen schreef:Tja, nergens om niet en ik ben er zelf ook één, maar wat wil je ook met een forum vol vrouwen?Dat is bijna vragen om 'problemen'
.
KiWiKo schreef:Toevallig had ik nog een pb gesprek met Pharagirl van de week........ mijn god wat heb ik dat kind in de haren gezeten toen ze nog een jonkie was![]()
maar nu is ze wat ouder, heeft ze wat lastige dieren te rijden .......... en liggen we op een lijn.
Toen ik 14 was dacht ik ook dat ik het allemaal wel wist, toen ik 16 was hoefde niemand mij meer wat te vertellen....... nu ben ik 40........ honderden paarden gecorrigeerd, honderden zadelmak gemaakt....... en ik begrijp nu pas dat ik sjut weet............
Phara doet mij aan mezelf denken.......... en dat doen wel meer jongen bokkers
ladylay schreef:klopt hoor, alleen heel vaak zie je van nee, luister nou...het hoort toch echt zo, en willen hun mening af rubben op iemand anders.
Mensen kennen de normen en waarden niet echt meer, en niet echt meer respect voor elkaar. En het blijft natuurlijk internet, dus komt vaak anders over dan bedoelt. de 1 voelt zich heel snel persoonlijk aangevallen terwijl de ander wel degelijk door heeft dat het niet zo is.
Maar er gebeurt ook wel als er echt goed gediscusieerd word dat ie op slot word gegooitbeetje jammer
pinuts schreef:Dit topic is al wat iets ouder. Gister vond ik het jammer, dat er tegen mij werd gedaan alsof ik loog, niemand wou me geloven, en t leek wel alsof ik het nieuwe slachtoffer was. Omdat ik niet de mening deelde van dat "gezellige" groepje bokkers, die zoals jij lachend achter de pc zaten. Ik wou eig het verhaal van TS beter proberen te begrijpen, omdat ik zelf ook in een situatie heb gezeten waarvan ik dacht: klopt deze stal wel? is dit niet zielig? of valt het eig wel mee? Maargoed, ik vond t jammer dat mensen vonden dat ik loog. Dat vind ik wel een beetje respectloos:) Heb zelfs nog hele Pm van iemand gekregen over stalling enz:P Njah, heb er niet wakker om kunnen liggen, maar op dat topic is niet voor niets een slotje gekomen. Ik ben gewoon te nuchter om mee te doen met die grapjes denk ik. Misschien tip voor mij om in een reltopic niet de TS nog eens te gaan verdedigen.. is alleen maar zinloos:)