Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Ariebombarie zag die ava's als humor (net als haar vriendinnen) dus absoluut niet offtopic in dit geval. Ik vond die ava's niets met humor te maken hebben. Ze waren gewoon schunnig.
Maanling schreef:dan heten ze avarators
slimmerik schreef:Ik weet dat tegen de ava's van ariebombarie is opgetreden. Niet normaal meer die ava's.Ik vind dat je zoiets niet kunt maken op een openbaar forum. Dat is geen humor meer.
Nanne schreef:slimmerik schreef:Ariebombarie zag die ava's als humor (net als haar vriendinnen) dus absoluut niet offtopic in dit geval. Ik vond die ava's niets met humor te maken hebben. Ze waren gewoon schunnig.
Even op inhaken.
JIJ vondt ze schunnig. Misschien de rest wel niet.
Daar wel eens over nagedacht?
Maanling schreef:dan heten ze avarators
slimmerik schreef:Nanne schreef:Even op inhaken.
JIJ vondt ze schunnig. Misschien de rest wel niet.
Daar wel eens over nagedacht?
De mods dus ook toch? Het is gewoon een kwestie van normen en waarden.
Noah2006 schreef:Jeetje wat is hier een hoop gekletst. Detour, ik opende dit op mijn ouders computer onder de thee, mijn moeder verslikte zich erin. Haha maar heeft ze wel weer iets geleerd.
Soms is het beter de mensen een OW te geven die het alemaal aandikken denk ik in een topic. Een iemand maakt een spelfout, anderen haken hier ook op in. Ik weet niet hoe het gegaan is en er zullen vast well maatregelen genomen zijn. Maar er hebben er natuurlijk meer schuld. Ik denk dat het een idee is om meerdere mensen erbij te betrekken. Je bent nooit alleen in zo'n topic en het is vaak reactie op reactie.
Prrrr schreef:Ik denk dat ik niet meer kan zeggen dan Karl; ik mod nou toevallig op twee fora die nogal serieus van aard zijn, dus als er een topic ontspoort omdat de ene meligheid de andere volgt dan ben ik er vrij snel klaar mee.
Dat heeft overig vrij weinig met mijn privegevoel voor humor te maken
Over avatars: ik hou er ook rekening mee dat er bokkers van ver onder de 18 zijn. En ik denk dat die ook op een prettige manier van Bokt gebruik moeten kunnen maken. Ik had niets te maken met enige beslissing rond de ava's van Arie, maar ik kan me zo voorstellen dat er daarom is ingegrepen.
Noah2006 schreef:Een topic over voeten? mag ik het linkje even, aangezien ik net mijn ex na 2,5 jaar heb gedumpt kan ik wel wat humor gebruiken