Ik kijk enkel als ik iets specifieks wil weten over een bepaald onderwerp. Maar juist omdat ik er zo weinig gebruik van maak, kan ik niet altijd even goed mijn weg vinden. De zoekfunctie op Bokt of Google past me beter...
ik kijk nooit op wiki naar mijn mening staat daar van alles in grote lijnen alles uitgelegd en het meeste is ook iets dat menig paardenmens wel weet. Ik hou het dan toch bij een goed paardenoek
Ik kijk nooit in de wiki Als ik iets via de zoekfunctie zoek dan kom je vaak bij wiki uit en kijk ik even. Maar ik zoek eigenlijk nooit specifiek op wiki...
Ik kijk ook nooit op Wiki. Als het iets met een ziekte heeft te maken bel ik wel een DA. En als het iets anders raadpleeg ik liever een boek. Wat in een boek staat is denk ik wel door 20 verschillende mensen gecontroleerd en ik geloof dan ook dat er geen fouten worden gemaakt.
Wiki word geschreven door een gemiddelde paardenliefhebber. Ik denk zeker dat deze mensen veel van paarden weten. Maar als ik informatie wil krijg ik dat liever van iemand die er veelvoudig onderzoek naar heeft gedaan en ervoor geleerd heeft.
Ik kijk eigenlijk heel weinig op wiki. Ik zoek het meestal op hier in het zoekfunctie of plaats een topic. Maar dat ik echt iets op wiki zoek nee dat eigenlijk niet
Heel weinig, maar als ik dingetjes moet opzoeken of iets lees dat ik niet begrijp maak ik er wel gebruik van. Dus het heeft wel degelijk een functie bij mij.
Laatst vroeg ik me iets af, en toen bedacht ik me ineens: Hé, ik kan ook even in de wiki kijken (helder licht ). Natuurlijk gewoon gevonden wat ik zocht, maar ik kom er eigenlijk nooit op om in de wiki te kijken. Best jammer eigenlijk.. Toch wat vaker doen..
Ik ben nog nooit op de wiki geweest, en denk niet dat ik er ooit zal komen. Als ik iets wil weten heb ik eerder de neiging om een DA te bellen, en anders een stalgenoot oid te bellen.