Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie1 schreef:Wordt het niet eens tijd om een paar OW's uit te delen aan steeds dezelfde relschoppers??? Veel bokkers willen gewoon volgen hoe het met Canjer gaat, hoe ver moet dit nog gaan? Zelfs Potverdikkie is al weggepest. Ik zou me schamen als ik een mod was hier, om zo met je forumleden om te gaan.
Bluem schreef:kimmie1 schreef:Wordt het niet eens tijd om een paar OW's uit te delen aan steeds dezelfde relschoppers??? Veel bokkers willen gewoon volgen hoe het met Canjer gaat, hoe ver moet dit nog gaan? Zelfs Potverdikkie is al weggepest. Ik zou me schamen als ik een mod was hier, om zo met je forumleden om te gaan.
Ben het hier op dit moment wel mee eens.
tamary schreef:Sorry, toch even op het Canjer (en aanverwante) topics terug komende. Is het niet mogelijk om dan de boel zo dicht te timmeren dat alleen de TS updates kan plaatsen? Zijn we van de relschoppers af en kunnen we wel de ontwikkelingen blijven volgen.
tamary schreef:Sorry, toch even op het Canjer (en aanverwante) topics terug komende. Is het niet mogelijk om dan de boel zo dicht te timmeren dat alleen de TS updates kan plaatsen? Zijn we van de relschoppers af en kunnen we wel de ontwikkelingen blijven volgen.
Karl66 schreef:In dit topic zijn de nodige pagina's over het topic van Canjer gevuld. Dat topic is ondertussen weer hopen, zodat hier gewoon ontopic verder over het onderwerp "slotje voor overleg" gesproken kan worden.
runningkawa schreef:Mischien doet Karl ook wel hopen dat het open blijft![]()
Miss_Malfoy schreef:runningkawa schreef:Mischien doet Karl ook wel hopen dat het open blijft![]()
Haha maar er heeft gisternacht ook al iemand op getemd.![]()
Het moet gewoon weg, het is verschrikkelijk, kan er niet tegen.