Ik plaats ook geen HAW topic omdat ik bang ben dat ie verwijdert wordt. als je maar dit niet goed doet dan wordt ie al verwijdert, al dat werk voor niets. en die regel dat je max 15 foto's mag plaatsen maakt niet zoveel uit wat je kan ook foto's in links plaatsen. maar ik moet meestal heel aandachtig naar de foto's kijken om bij sommige mensen rijtechnisch commentaar te geven omdat iedereeen het al gezegt heeft!
We zeggen nu allemaal wat we er van vinden... maar ik weet haast zeker dat er niks mee word gedaan. Niet dat dat moet ofzo, maar ik denk dat veel bokkers het fijner zouden vinden als we de oude HAW regels terug krijgen.
Wat nu jammer is bij HAW is dat je geen complimentjes mag geven, maar je post alleen maar rijtechnisch commentaar mag bevatten. Ik snap niet waarom er niet voor een systeem zoals op UK is gekozen. Daar mag je wél positief commentaar/complimentjes geven zolang je dit maar onderbouwd, waarom vind je iets goed/fout.
In plaats van dat je zegt: 'je rijdt je paard netjes' kun je zeggen: 'Ik vind dat je netjes rijdt: je hebt je handen rechtop en kijkt goed vooruit, denk alleen aan je tenen'. Dat zou HAW al wat positiver maken denk ik zo...