Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tieneke schreef:En bij echt stalken kan je ook nog naar de politie.
Zwartwitje schreef:Dat staat in de Help uitgelegd; je kunt als je wilt dus instellen dat je PB's van bepaalde gebruikers helemaal niet meer ontvangt.
Tieneke schreef:Uit eigen ervaringen weet ik dat het wel snel kan gaan en geregeld kan worden.
Verder denk ik niet dat een stalking irl vergeleken kan worden met "stalking" hier via pb. Daarom zei ik eerder ook dat het hier imo overdreven wordt. Als je hier "achtervolgd" wordt door iemand via de pb, contacteer je een mod en reageer je er niet op. Punt.
Amy77 schreef:Maar dat kan Nadya..je kn die persoon als Foei instellen en dan krijg je geen pb's meer van die persoon..
een afgeschermd profiel, ideaal, zou fijn zijn..houd ook niet van meelezers..daarom plaats ik ook weinig echte privédingen..
Tieneke schreef:Detour, als je een stalker in de meest serieuze zin van het woord hebt, sorry, maar geef mij die liever maar op internet dan in mijn naaste omgeving.
Nadya, blijkbaar werkt de politie bij jullie heel anders dan bij ons en dat is jammer. Hier kan je bij het minste een contact-/straatverbod vragen.