Zwartwitje schreef:Nou, als we toch pluimen aan het uitdelen zijn, dan ook eentje voor alle zwarte bokkers, want zonder jullie was bokt niet half zo leuk geweest
Dit is eigenlijk een verkapte ik-wil-ook-chocolaatjes-post

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zwartwitje schreef:Nou, als we toch pluimen aan het uitdelen zijn, dan ook eentje voor alle zwarte bokkers, want zonder jullie was bokt niet half zo leuk geweest
Dit is eigenlijk een verkapte ik-wil-ook-chocolaatjes-post
Marije_jiplover schreef:Is er nog wat chocola over? Ik lust ook wel wat hoor!
Cyntje schreef:*gooit handje sonjabakkernootjes in het topic *
Unwritten schreef:Awww * Stuurt Zwartwitje een fles champagne
Karl66 schreef:Voor de goede orde, Iefke is alleen maar jaloers omdat ik de nieuwe mod op het subforum bejaarde bokkers wordt
Maartje1990 schreef:Ik loop daar wel voor warmgeen idee of daar écht mensen zijn die daar voor warmlopen ...
Maartje1990 schreef:eigenlijk is zoiets wel leuk om eens écht te organiseren....vind ik dan.. dat we gewoon een x bedrag inzamelen en daarvoor voor ieder lid van het bokteam bijv. een doos merci zouden kopen...... geen idee of daar écht mensen zijn die daar voor warmlopen ... kan me wel voorstellen dat iemand dat níet wil... oid. maar opzich.. als 'iedere'' bokker nu een euro of minder bijlegt
dan kom je al een héell eind....
dan wil ik voor die tijd wel in het boktteam ghehe..
Hilli schreef:Kun je jezelf lekker OWs gaan geven, want wie is er - behalve jij - nou oud genoeg om daar ook te mogen posten?
hopla schreef:Maartje1990 schreef:eigenlijk is zoiets wel leuk om eens écht te organiseren....vind ik dan.. dat we gewoon een x bedrag inzamelen en daarvoor voor ieder lid van het bokteam bijv. een doos merci zouden kopen...... geen idee of daar écht mensen zijn die daar voor warmlopen ... kan me wel voorstellen dat iemand dat níet wil... oid. maar opzich.. als 'iedere'' bokker nu een euro of minder bijlegt
Tjongejonge zeg,
Het moet echt niet gekker worden.
Bokt zonder moddies zou een heel stuk gezelliger zijn.
Het lijkt hier wel van 'Hoe kan het beste slijmen bij een moddie topic'.
Van mij kunnen de modies ook wat krijgen.
Een lespaket 'communiceren met je medemens'..
Ik vind dit topic echt een hele hele zielige actie.
Tanja schreef:![]()
![]()
ga je mond spoelen Hilli!
hopla schreef:Maartje1990 schreef:eigenlijk is zoiets wel leuk om eens écht te organiseren....vind ik dan.. dat we gewoon een x bedrag inzamelen en daarvoor voor ieder lid van het bokteam bijv. een doos merci zouden kopen...... geen idee of daar écht mensen zijn die daar voor warmlopen ... kan me wel voorstellen dat iemand dat níet wil... oid. maar opzich.. als 'iedere'' bokker nu een euro of minder bijlegt
Tjongejonge zeg,
Het moet echt niet gekker worden.
Bokt zonder moddies zou een heel stuk gezelliger zijn.
Het lijkt hier wel van 'Hoe kan het beste slijmen bij een moddie topic'.
Van mij kunnen de modies ook wat krijgen.
Een lespaket 'communiceren met je medemens'..
Ik vind dit topic echt een hele hele zielige actie.