Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik vind het ook altijd erg prettig discuseren met Nadya
KiWiKo schreef:ik sta toevallig hierboven en ik heb echt werkelijkwaar nog nooit een scheldpb verstuurd hoor
Nadya schreef:Miss_Montana schreef:Haha ik wordt altijd onzeker van jou en moet altijd huilen als jij iets postNee, jij of eigenlijk jullie hebben een heel duidelijke mening en onderbouwen die goed. Dat is gewoon prettig om mee te discussieren
Daarnaast vind ik jullie nooit onrechtvaardig of aanvallend of wat dan ook. En ja, mensen die niet tegen een beetje kritiek kunnen zijn op een discussie forum aan het verkeerde adres ben ik bang van.
Hahahaha....![]()
![]()
Nou, ik vind het met jou en de andere genoemden ook prima discussieren, hoor. Ik geloof niet dat ik ooit iemand echt tot in het diepst van zijn/haar ziel gekwetst heb over gevoelige onderwerpen (ik hoop van niet) en anders mag diegene zich via PB melden, dan praat ik het graag samen uit.
![]()
Ik denk wel dat ik mensen wel eens boos gemaakt heb (weet ik wel zeker), maar ja, dat kan als je er niet uit komt samen over een bepaald onderwerp.... Ik ben de eerste die toe zal geven, dat ik over bv de omgang met paarden bepaalde sterke visies heb, ja.
katiavl schreef:Dat vind ik best meevallen hoor als ik zo eerlijk mag zijn, jij blijft wel luisteren
Nadya schreef:katiavl schreef:Dat vind ik best meevallen hoor als ik zo eerlijk mag zijn, jij blijft wel luisteren
Lief dat je dat zegt, maar ik durf wel toe te geven dat er een paar types op bokt zijn, waar ik niet naar luister, hoor.![]()
Die hebben zo'n mening die lijnrecht tegen de mijne ingaat en dan houdt het toch wel op, vrees ik.
Welshcobfan, ophouden nu, ik word nu echt verlegen....
Nadya schreef:KiWiKo schreef:ik vind het ook altijd erg prettig discuseren met Nadya
Dat is geheel wederzijds, dat weet je wel, toch?![]()
En ook wij, zijn het niet altijd met elkaar eens of benaderen dingetjes anders, maar echte ruzie hebben we nooit gehad, he.
BCS schreef:Dan hoef je toch niet verder te discussieren?
KiWiKo schreef:Wij kunnen echt mijlenver uiteen liggen qua ideemaar uiteindelijk begrijpen we elkaars standpunten wel ook al is onze benadering vaak heel anders..... en dat maakt discuseren prettig. Het is prettig als iemand zich in kan leven in de denkwijze van iemand anders, ook al is het niet de jouwe
en nee, volgens mij hebben wij in iedergeval nooit ruzie gehad, wel stevige verschillen van mening.......... maar ik heb nog nooit het idee gehad dat ik boos ging worden oid![]()
![]()
KiWiKo schreef:ik kan ook wel drammen hoor![]()
![]()
![]()
beetje aard van het beessie denk ik
Nadya schreef:KiWiKo schreef:ik kan ook wel drammen hoor![]()
![]()
![]()
beetje aard van het beessie denk ik
Whahahaha, ja, ikke ook.
BCS schreef:maar wat is weer onterecht gedrag? Snap je? En zo verschil je al snel van mening. Ik heb besloten me niet meer zoveel in de discussie te laten over onterecht gedrag, manier van houden van paarden. Heel Bokt weet volgens mij nu ongeveer wel, dat min paard een handleiding heeft, met stalling, weidegang, zelfpijniging!
katiavl schreef:Ik geeft toe ik hou wel is van een relletje af en toe
Ninx schreef:BCS schreef:maar wat is weer onterecht gedrag? Snap je? En zo verschil je al snel van mening. Ik heb besloten me niet meer zoveel in de discussie te laten over onterecht gedrag, manier van houden van paarden. Heel Bokt weet volgens mij nu ongeveer wel, dat min paard een handleiding heeft, met stalling, weidegang, zelfpijniging!
Ik bemoei me er toch mee.... tegen beter weten in vaak. Vooral de discussie over het gebrek aan vrije uitloop en contact met soortgenoten is voor mij een roodgloeiend zeer heet hangijzer!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Het onterecht gedrag jegens paarden is evengoed iets waar ik zeer ongelukkig van wordt, en daar bedoel ik mee dat mensen te ongeduldig zijn, een te kort lontje hebben, te zeer opgaan in hun voornemen sportief te scoren met het paard en daar te fanatiek in worden...mep, mep, beuk, beuk, scheld, scheld....