Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Katja schreef:Dan kun je wel foto plaatsen alleen op ITP in plaats van HAW.
magda_90 schreef:Mijn mening gaat daardoor echt niet veranderen. Ik qoute op een topic het commentaar wat boven mij is gegeven en waar ik het mee eens was (was nog wel rijtechnisch) en plak daaracht een reactie dat het een leuke combinatie is, en voila post verwijderd.
Wat moet je daar als gebruiker van denken? Hebben jullie daar wel eens aangedacht? Voor wie maken jullie het nu aantrekkelijk om topics en reacties te plaatsen? Nouw niet voor mij iig.
magda_90 schreef:Hoe wil je trouwens goed onderbouwd commentaar gaan geven, dat ziet toch alleen jouw lesgeefmens? Dat kan je imo toch niet van foto's af halen? Het zijn en blijven momentopnames.
Sammie schreef:magda_90 schreef:Hoe wil je trouwens goed onderbouwd commentaar gaan geven, dat ziet toch alleen jouw lesgeefmens? Dat kan je imo toch niet van foto's af halen? Het zijn en blijven momentopnames.
Dan had heel HAW vanaf het begin wel opgedoekt kunnen worden. Maar mensen wilden persé commentaar (kunnen) geven, ongeacht of de ts dat wilde.
Is het niet een beetje een kwestie van wennen? Of gooi ik nu een bot in een roedel met honden?
magda_90 schreef:Ik qoute op een topic het commentaar wat boven mij is gegeven en waar ik het mee eens was (was nog wel rijtechnisch) en plak daaracht een reactie dat het een leuke combinatie is, en voila post verwijderd.
magda_90 schreef:Kwestie van wennen vind ik prima, maar het gaat erom dat je met deze regeling niks meer kan zeggen. Als Piet zegt doe je handen wat hoger, Jantje zegt denk aan je benen. Wat moet ik dan zeggen? Want ja, je mag niks meer herhalen. Ik kan wel dingen gaan zoeken maar wie wordt nou vrolijk van alleen maar commentaar?
pharagirlke schreef:Wat boeien die andere lezers? Het gaat toch om jóu, jij opent het topic toch? Als ik in een HAW topic ga kijken gaat het me om de combinatie, niet om de berichten die er onder staan.