Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Voor eigen gebruik doen we er echt niet moeilijk over, zeker niet als het logo verder niet heftig aangepast wordt.
Is de naam op de achterkant echt handig? Als je dan een bodywarmer/vest/jas aan hebt zie je de naam niet meer? Is overigens ook duurder om te maken omdat het shirt dan gedraaid moet worden tijdens het bedrukken/borduren.
x_Anne_x schreef:Kun je dan niet gewoon een logo maken dat je op een shirt of je dekje kunt naaien of strijken ofzo.
Dus dan alleen t logo verkopen zodat je zelf kunt weten waar je hem op maakt
Jaime1 schreef:Van mij mogen ze gewoon zo:(ff snel photoshop)
Of de tekst op de rug gewoon in het zwart!
Saffier schreef:Jaime1 schreef:Van mij mogen ze gewoon zo:(ff snel photoshop)
Of de tekst op de rug gewoon in het zwart!
Deze vind ik leuk!!!!
Zo'n polo wil ik ook wel
Bokt gebruikersnaam op de voorkant, of zonder lijkt mij handiger....
BartVB schreef:Voor eigen gebruik doen we er echt niet moeilijk over, zeker niet als het logo verder niet heftig aangepast wordt.
Is de naam op de achterkant echt handig? Als je dan een bodywarmer/vest/jas aan hebt zie je de naam niet meer? Is overigens ook duurder om te maken omdat het shirt dan gedraaid moet worden tijdens het bedrukken/borduren.
BartVB schreef:Als je een bedrijf aan huis hebt dan heb je (schat ik in) een flink huis nodig om alles fatsoenlijk op voorraad te kunnen houdenAlleen al als je 2 modellen shirts (b.v. polo + girly) doet, 2 kleuren en 3 maten heb je al 12 verschillende artikelen...
BartVB schreef:Als je een bedrijf aan huis hebt dan heb je (schat ik in) een flink huis nodig om alles fatsoenlijk op voorraad te kunnen houdenAlleen al als je 2 modellen shirts (b.v. polo + girly) doet, 2 kleuren en 3 maten heb je al 12 verschillende artikelen...
kehdra schreef:x_Anne_x schreef:Kun je dan niet gewoon een logo maken dat je op een shirt of je dekje kunt naaien of strijken ofzo.
Dus dan alleen t logo verkopen zodat je zelf kunt weten waar je hem op maakt
Dit vind ik dus ook een heel goed idee ! Het kost Bart geen vermogen, makkelijk zelf op een willekeurig t-shirt te strijken, en Bart hoeft geen verschillende maten t-shirts te bestellen (scheelt dus in administratie, en opslag).
BartVB schreef:Strijklogo's hebben weer als grote nadeel dat die dingen niet heel blijven in de was, er meestal redelijk gaar uit zien en uberhaupt niet heel duurzaam zijn. Als we het doen doen we het liever meteen goed