Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
detour schreef:Wat ik een keer meemaakte is dat iemand pretendeerde dat ze jong was en onderhield echt een dom topic.
Toen mensen haar op haar overdreven spelfouten aanspraken kon ze ineens prima NL! Als ze zo iemand bannen geef ik ze groot gelijk.
turbotinker schreef:Bijna alle mensen hier krijgen een ban
Ladylay schrijft ok i.p.v. ook,en neit moet niet zijn.
Nickyu begruikt geen hoofdletters,en vaak geen punten.
ik vind het een beetje mieren-n**ken
lindsey schreef:wie bepaald dan wat er tenenkrommend is als je bedenkt hoeveel pabo'ers gezakt zijn voor hun taaltoets dan kunnen heel veel nederlanders dus gewoon niet spellen wat is dan acceptabel zoveel procent fouten in je berichtje mag maar boven een bepaald percentage wordt je geband wat dan als je in het ene berichtje veel minder fouten maakt dan in het andere je kan er niets aan doen als je dyslectisch bent maar kun je er wel wat aan doen dan als je gewoon een laag iq hebt zeg maar gewoon dom en daardoor spelfouten maakt is je mening dan minder waardevol omdat je gewoon wat minder slim bent zo iemand kan wel 30 jaar ervaring hebben met paarden en veel levenservaring hebben snap zelf nooit waarom zoveel mensen zich ergeren aan teksten zonder hoofdletters, punten en alinea's die zijn door mij nog steeds prima leesbaar ik zelf erger mij wel aan dingen als me paardje en me vriend ik kan er niets aan doen maar als ik dat zie staan denk ik toch aan een (lichtelijk) a sociaal persoon maar dat denk ik ook wel van sommige mensen als ik de inhoud van de teksten zie en die kunnen dan wel weer geheel foutloos zijn
nickyu schreef:sheran , nielsd ed
zie bovenstaand
i rest my case
echt waar ..
praten tegen een muur heeft meer zin
nielsd schreef:Nickyu; lekker vriendelijk zeg, als je nou goed zou lezen zou je zien dat ik alleen een hekel heb aan mensen die in MSN taal schrijven.
Een paar fouten is geen probleem, maar als je de A als @ typt...
En dat merk ik vaak, mensen krijgen misschien 1 UN voor msn taal maar wat mij betreft heb je dan gewoon gelijk een ban voor 1 dag. Dan is het snel afgelopen daarmee.