Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:10

Max. 1 per week vind ik goed, niet 1x per maand.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:11

Schimmelig schreef:
Pradaatje schreef:
Heb het helemaal doorgelezen en lijkt me zeker een goed idee.
@GinnyBanshee : Dat vind ik ook een beetje raar. Niemand die dan bijna naar de B/L kijkt denk ik. Ik vind de regel van 1x in de 3 weken super Lachen

Waarom zou niemand naar die topic's kijken, dat kun je je dan beter afvragen. Slechte kwaliteit foto's, ruiters met een rijstijl die je in huilen laten uitbarsten? Ik vind het BL en MZ forum niet eens een slecht idee. Dat scheidt het kaf van het koren, no offence Tong uitsteken
Als we dan ook nog kunnen afspreken dat alle foto's van hoge kwaliteit moeten zijn, dan wordt HAW een stuk interessanter voor iedereen!

Waarom er niemand naar zou kijken? Nou dat kan je denk ik zelf ook wel invullen Knipoog M/Z zou dan toch 'veel' beter zijn. Zo maak je het iig wel als je zo onderscheidt gaat maken. Ik vind dat iedreen gewoon dezelfde kans moet hebben om nuttige tips te krijgen en niet dat je na 2uur op pagina 2/3 staat. En niet alleen Ginny heeft goede kwaliteit hoor Knipoog

GinnyBanshee

echt hoor.. ik bedoel het toch niet zo als ik zelf 2 paarden hebben die op een B of misschien L niveau lopen die geen wedstrijden doen... sommige mensen zoeken en zoeken om iets mis met mij te vinden...

Achterom

Schimmelig schreef:
Waarom zou niemand naar die topic's kijken, dat kun je je dan beter afvragen. Slechte kwaliteit foto's, ruiters met een rijstijl die je in huilen laten uitbarsten? Ik vind het BL en MZ forum niet eens een slecht idee. Dat scheidt het kaf van het koren, no offence Tong uitsteken
Als we dan ook nog kunnen afspreken dat alle foto's van hoge kwaliteit moeten zijn, dan wordt HAW een stuk interessanter voor iedereen!

En ook een stuk onhaalbaarder om gewoon eens een keer foto's te plaatsen als je eindelijk eens een keer een fotograaf bij je hebt die best aardige plaatjes kan schieten, maar geen spiegelreflexcamera heeft.

En persoonlijk zit ik dus helemaal niet te wachten op 'oh, kijk mij eens goed zijn' topics. En volgens mij was HAW daar dus ook niet voor bedoeld.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:12

Born2BCrazy schreef:
Imo maakt het niveau weinig uit.
De bereidheid om tips aan te nemen en de kwaliteit van de foto's wel.

ik bedoelde ook het niveau van de foto's Knipoog het hoeft geen professioneel werk te zijn maar redelijk scherp en goed belicht is toch wel het minste.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:13

GinnyBanshee schreef:
echt hoor.. ik bedoel het toch niet zo als ik zelf 2 paarden hebben die op een B of misschien L niveau lopen die geen wedstrijden doen... sommige mensen zoeken en zoeken om iets mis met mij te vinden...

Je voelt je véél te veel aangevallen. Niemand is iets aan het zoeken wat er mis aan JOU is. Maar wat er mis is aan HAW Lachen

GinnyBanshee

nee idd, en misschien is dat niet op mij gericht, maar toch, kijk is naar mijn topics, er is GENOEG mis mee... zelfs ik kan dat zien en ik ben geen instructriese ofzo.

Pradaatje

GinnyBanshee schreef:

Er is toch al gezegt, het gaat niet om JOU, maar we namen je als voorbeeld, omdat je zoveel topics in 1 dag plaatste. Je bent niet de enigste hoor. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen.

Cyntje

Citaat:
Kijk, Ginny plaatst ontzettend vaak een topic. Maar volgens mij meer om zichzelf te laten zien dan om rijtechnisch commentaar te krijgen.

Ik kijk toch echt naar Banshee of haar andere paardjes ipv naar Ginny Vork
Ik dacht persoonlijk ook al aan het BL en MZ gedeelte,... maar goed dat ik dat niet voorgesteld heb, zouden mensen zomaar denken dat ik me te goed voel Lips are sealed
Kom op zeg mensen Rolleyes er zit toch wel wezenlijk verschil tussen die niveau's!
Enja ik heb zelf L gereden,... val ik zomaar in de 'kaf-categorie' Nagelbijten / Gniffelen

Ojajoh

1 x per maand vind ik dan wel weer wat weinig...kan me voorstellen als je foto's maakt dat je ze gewoon graag wilt plaatsen

1 x in de week vind ik een prima idee!! Ja
krijgen andere mensen ook nog eens een kans ...
en ja natuurlijk kan ik ook naar pagina 2 klikken,maar ik ben dus een bokker die alleen kijkt onder het kopje: actieve onderwerpen Bloos

ja en als haw dan overspoelt word met veel van hetzelfde dan staan die als 1 van de weinige in de actieve onderwerpenlijst...

HAW is idd ook voor rijtechnisch commentaar...maar er moet wel wat commentaar te geven zijn natuurlijk want bij 5 topics in 1 week valt er niet veel tips en opbouwend commentaar te geven....

geen jaloezi,geen afgunst,maar laten we gewoon iedereen een eerlijke kans geven Knipoog

edit: lees nu het B/L M/Z verhaal....dat vind ik toch wel zo kinderachtig he! hoezo "discriminatie" als je niet bij die "hoge" dressuurmutsen hoort...bah bah bah!!
in welke HAW moet ik dan straks plaatsen als ik met mijn bitloos hoofdstelletje en boomloos zadeltje gewoon wat in de ronte hobbel en geen wedstrijden rijd? nou Verward
in het gedeelte : alternatieven? waar vervolgens door 1 man en een paardenkop gekeken word omdat de dressuurmutsen daar geen intresse voor tonen?

mijn nekharen gaan overeind staan alleen al van het voorstel...wist heus wel dat er onderscheid gemaakt werd en mensen toch wel kijken wat ze willen zien maar dit gaat wel heel ver hoor!
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 29-01-08 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:14

Vaak is het commentaar ook ;
Ziet er weer super uit, ga zo door, wat een mooi paard, hey daar zijn ze weer.
Of ik moet effe gaan zoeken,

Anoniem

idd
het gaat niet om ginny alleen
Er zijn eer bokkers die heel veel plaatsen in een korte tijd Lachen
Jammer dat het wel zo steeds terug komt Lachen

Born2BCrazy

GinnyBanshee schreef:

Of jij zoekt wat zodat het lijkt of ander iets mis met jou vinden?
Laat het gewoon zitten.
Dit topic gaat niet over jou als persoon, over jouw paarden of wat dan ook.
Je werd alleen als voorbeeld aangehaald.

Maar over elke willekeurige bokker die HAW bombadeerd met topics en dat het misschien handig is om daar iets aan te doen Lachen
Laatst bijgewerkt door Born2BCrazy op 29-01-08 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

GinnyBanshee

@mywishmax : ik had gezegd dat BL en mZ een idee was en die reacties waren toen dus wel aan mij gericht Knipoog

Achterom

Cyntje schreef:
Ik kijk toch echt naar Banshee of haar andere paardjes ipv naar Ginny Vork
Ik dacht persoonlijk ook al aan het BL en MZ gedeelte,... maar goed dat ik dat niet voorgesteld heb, zouden mensen zomaar denken dat ik me te goed voel Lips are sealed
Kom op zeg mensen Rolleyes er zit toch wel wezenlijk verschil tussen die niveau's!
Enja ik heb zelf L gereden,... val ik zomaar in de 'kaf-categorie' Nagelbijten / Gniffelen

Persoonlijk ken ik een hoop mensen die niet in die klasseringen te vangen zijn, maar wel super kunnen rijden.
Of Z-ruiters waarvan ik vind dat ze bagger rijden...

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:15

Citaat:
kijk is naar mijn topics, er is GENOEG mis mee

Maar dan zou het ook in een minder aantal topics kunnen vind ik dan.

Hoipiepeloii

HEEL goed idee. Erger me dr ook kapot aan.

Pradaatje

Ja toen wel. Omdat ik dat onderscheid maken vind.
Maar nu hang je een beetje een soort van slachtoffer uit Verward ?
Terwijl het amper over jou gaat.

MyWishMax

Misschien moet het dan ook verplicht worden om tags in je titel te zetten? Dus foto of filmpjes en niveau?

Zo kan iedereen mooi uitzoeken wat ze willen zien. Dus bijvoorbeeld dit:
[Foto][Z] en dan wat je zelf wil erachter aan
Of
[Film][B]

Dit + regel van 1 keer per week PER PAARD maakt HAW een stuk overzichtelijker Lachen
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 29-01-08 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:16

Ja idd MWM! Dat vind ik wel een goede Ja

CM_

ik ben in principe tegen nog meer fora,maar wat wellicht ook een goed idee zou zijn,

is de paarden opsplitsen, koudbloeden en warmbloeden,
ik skip bijvoorbeeld altijd de koudbloeden, die interesseren me gewoon niet, welk niveau ze ook lopen,
soms zit er wel een tussen die ik leuk vind, maar soms klik ik op een topictitel en dan zie ik dat het een kb is en klik ik m meteen weer weg

dat zou ook een hoop schelen mbt verdwijnen na 2e pagina.

koudbloeden in een forum, paarden in een forum en pony's in een forum, zou dat geen goed idee zijn

en dan dus max eens per 3 weken een topic openen Haha!

Schimmelig

Wendy schreef:
En persoonlijk zit ik dus helemaal niet te wachten op 'oh, kijk mij eens goed zijn' topics. En volgens mij was HAW daar dus ook niet voor bedoeld.

Jij denkt dat iemand air heeft, maar dat wijst zich in de praktijk gewoon anders Ach gut

Eerst een fjord de Z in rijden en dan nog eens posten of het moeilijk, of niet moeilijk was. Want ik geloof dat jij denkt, dat HAW alleen voor probleemruiters is... Correct me if i'm wrong.

Als ik HAW bekijk, bekijk ik het niet om de probleemgevallen te beoordelen, eerder om te zien hoe het anders kan. Ik kijk graag naar kwaliteit plaatjes met goede ruiters, de met-slechte-camera-geschoten topics sla ik standaard over, want daar vind ik niks aan

Keet

maar niet iedere ruiter op HAW rijdt wedstrijden
die zijn dus helemaal niet op niveau te schatten
ik vind gewoon 1 topic per gebruiker per week

MyWishMax

GinnyBanshee schreef:
@mywishmax : ik had gezegd dat BL en mZ een idee was en die reacties waren toen dus wel aan mij gericht Knipoog

Maar niet tegen jou persoonlijk, maar tegen jouw idee Knipoog

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:17

MyWishMax schreef:
Misschien moet het dan ook verplicht worden om tags in je titel te zetten? Dus foto of filmpjes en niveau?

Zo kan iedereen mooi uitzoeken wat ze willen zien. Dus bijvoorbeeld dit:
[Foto][Z] en dan wat je zelf wil erachter aan
Of
[Film][B]

Dit + regel van 1 keer per week PER PAARD maakt HAW een stuk overzichtelijker Lachen

Voeg daarbij RK haar voorstel van het niet omhoog shoppen van topics bij en dan klinkt dit toch als een prima oplossing Ja .