Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Pradaatje schreef:Heb het helemaal doorgelezen en lijkt me zeker een goed idee.
@GinnyBanshee : Dat vind ik ook een beetje raar. Niemand die dan bijna naar de B/L kijkt denk ik. Ik vind de regel van 1x in de 3 weken super
Waarom zou niemand naar die topic's kijken, dat kun je je dan beter afvragen. Slechte kwaliteit foto's, ruiters met een rijstijl die je in huilen laten uitbarsten? Ik vind het BL en MZ forum niet eens een slecht idee. Dat scheidt het kaf van het koren, no offence
Als we dan ook nog kunnen afspreken dat alle foto's van hoge kwaliteit moeten zijn, dan wordt HAW een stuk interessanter voor iedereen!
Schimmelig schreef:Waarom zou niemand naar die topic's kijken, dat kun je je dan beter afvragen. Slechte kwaliteit foto's, ruiters met een rijstijl die je in huilen laten uitbarsten? Ik vind het BL en MZ forum niet eens een slecht idee. Dat scheidt het kaf van het koren, no offence
Als we dan ook nog kunnen afspreken dat alle foto's van hoge kwaliteit moeten zijn, dan wordt HAW een stuk interessanter voor iedereen!
Born2BCrazy schreef:Imo maakt het niveau weinig uit.
De bereidheid om tips aan te nemen en de kwaliteit van de foto's wel.
GinnyBanshee schreef:echt hoor.. ik bedoel het toch niet zo als ik zelf 2 paarden hebben die op een B of misschien L niveau lopen die geen wedstrijden doen... sommige mensen zoeken en zoeken om iets mis met mij te vinden...
GinnyBanshee schreef:echt hoor.. ik bedoel het toch niet zo als ik zelf 2 paarden hebben die op een B of misschien L niveau lopen die geen wedstrijden doen... sommige mensen zoeken en zoeken om iets mis met mij te vinden...
Citaat:Kijk, Ginny plaatst ontzettend vaak een topic. Maar volgens mij meer om zichzelf te laten zien dan om rijtechnisch commentaar te krijgen.
Cyntje schreef:Ik kijk toch echt naar Banshee of haar andere paardjes ipv naar Ginny
Ik dacht persoonlijk ook al aan het BL en MZ gedeelte,... maar goed dat ik dat niet voorgesteld heb, zouden mensen zomaar denken dat ik me te goed voel
Kom op zeg mensener zit toch wel wezenlijk verschil tussen die niveau's!
Enja ik heb zelf L gereden,... val ik zomaar in de 'kaf-categorie'
Citaat:kijk is naar mijn topics, er is GENOEG mis mee
Wendy schreef:En persoonlijk zit ik dus helemaal niet te wachten op 'oh, kijk mij eens goed zijn' topics. En volgens mij was HAW daar dus ook niet voor bedoeld.
GinnyBanshee schreef:@mywishmax : ik had gezegd dat BL en mZ een idee was en die reacties waren toen dus wel aan mij gericht
MyWishMax schreef:Misschien moet het dan ook verplicht worden om tags in je titel te zetten? Dus foto of filmpjes en niveau?
Zo kan iedereen mooi uitzoeken wat ze willen zien. Dus bijvoorbeeld dit:
[Foto][Z] en dan wat je zelf wil erachter aan
Of
[Film][B]
Dit + regel van 1 keer per week PER PAARD maakt HAW een stuk overzichtelijker![]()