Wanneer kijk jij in het profiel van een medebokker?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sientje

Re: Wanneer kijk jij in het profiel van een medebokker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 12:31

Heb, toen ik hier op Bokt voor de zoveelste keer een leeg profiel aantrof als ik ernaar wilde kijken, zelf maar een profiel aangemaakt. Bloos Onder het motto: als ik het vervelend vind dat ik echt helemaal geen aanvullende info kan vinden, moet ik zelf ook maar wat prijsgeven.. Knipoog

Vind het in sommige topics handig voordat ik reageer om meer te zien over hou oud iemand is, en bovendien is het altijd leuk om fotootjes te kijken. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hierdoor in de problemen komt, dus kan het me van daaruit ook wel voorstellen dat sommigen terughoudend zijn. Al kun je natuurlijk altijd in het algemeen iets zeggen, en de fotootjes achterwege laten.

En om de topictitel even te beantwoorden.. Ik kijk om verschillende redenen. Bijvoorbeeld als iemand een paar heel gave fotootjes in een topic plaatst, dan ga ik op zoek naar meer. Clown Als iemand een vraag stelt die ik niet helemaal kan duiden, kijk ik ook in het profiel. Of als er in het topic naar een profiel wordt verwezen. Ook vind ik het soms handig via een profiel eerdere berichten te bekijken, om te voorkomen dat ik voor de honderdste keer iets ga roepen wat anderen al lang hebben geroepen. Knipoog

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 12:33

als ik denk dayt ik een persoon ken kik ik vaak even of dat zo is en als het me op een of andere manier nieuwschierig aakt door berichten die een bepaald persoon plaatst. ook las ik me verveel zit ik weleens profielen door te snuffelen

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 12:40

Hoi meestal kijk ik in een profiel, als een topic van diegene me leuk lijkt of erg aanspreekt Knipoog
En de reacties van andere. Dan wil ik ook wel eens in hun profiel een kijkje nemen.
Maar ook gewoon omdat het rot weer is, Niks kan doen met mijn paardjes dus gewoon uit verveling.
Ja soms trekt het me enorm om te gaan spieken bij diegene. Zeker als ze het zelfde denken als mij Knipoog
Ik heb daarom ook wat leuke foto's in de mijne gezet van mijn hondjes en paardjes. Knipoog
Weinig info eigenlijk. Maar foto's vind ik bij een ander ook leuker dan tekst dus vandaar!
Sommige profiels staan echt zo veel foto's in dan scroll ik heel snel!
Oja en mensen die ook bonte paarden hebben, daar kijk ik ook erg graag in Knipoog
Verder bij veel Western topics of ze leuke Paints of Quarters hebben Knipoog
Maar ook bij Dravers. En of ze uit de buurt komen! Kan ook erg handig zijn!
Eigenlijk bij best wel veel nu ik het zo hier opschrijf Haha!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 12:46

Als ik n.a.v. de post nieuwschierig ben geworden of gewoon als ik me verveel Clown Zelf heb ik trouwens mijn profiel ingevuld.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:42

Ik heb zelf mijn profieel ook (kort) ingevuld.
Paar foto's erbij en dan weet je met wie je het te doen hebt.

Dat is ook de reden dat ik wel eens in iemand zijn profiel kijk. Om te kijken wie ik voor me heb in een discussie, als ik iemand lijk te kennen of als ik zie dat die bij mij in de buurt woont, of als iemand me opvalt qua reacties. Als ik leeftijd wil weten ofzo. Als ik op EA iets wil kopen of iets wil wat van me kopen ed.

Dat soort dingen allemaal..

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 12:37

Wanneer ik denk dat iemands profiel interessant zou kunnen zijn Clown

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 16:49

Om meer te weten op basis van bericht, avater of onderschrift.