Heb, toen ik hier op Bokt voor de zoveelste keer een leeg profiel aantrof als ik ernaar wilde kijken, zelf maar een profiel aangemaakt.
Onder het motto: als ik het vervelend vind dat ik echt helemaal geen aanvullende info kan vinden, moet ik zelf ook maar wat prijsgeven.. 
Vind het in sommige topics handig voordat ik reageer om meer te zien over hou oud iemand is, en bovendien is het altijd leuk om fotootjes te kijken. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hierdoor in de problemen komt, dus kan het me van daaruit ook wel voorstellen dat sommigen terughoudend zijn. Al kun je natuurlijk altijd in het algemeen iets zeggen, en de fotootjes achterwege laten.
En om de topictitel even te beantwoorden.. Ik kijk om verschillende redenen. Bijvoorbeeld als iemand een paar heel gave fotootjes in een topic plaatst, dan ga ik op zoek naar meer.
Als iemand een vraag stelt die ik niet helemaal kan duiden, kijk ik ook in het profiel. Of als er in het topic naar een profiel wordt verwezen. Ook vind ik het soms handig via een profiel eerdere berichten te bekijken, om te voorkomen dat ik voor de honderdste keer iets ga roepen wat anderen al lang hebben geroepen.