Discussie over nieuws op VN.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Masada

Re: Discussie over nieuws op VN.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:59

Ik vind het nieuws prima zoals het nu is.
ik denk dat ik voor de meeste bokkers nu spreek.
Waarom anders doen? Ik begrijp het niet want zoveel bokkers klagen toch niet?
Je kunt het toch niet iedereen naar de zin maken en sommige kun je het nooit naar de zin maken.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:00

hopla schreef:
Ik vind het nieuws prima zoals het nu is.
ik denk dat ik voor de meeste bokkers nu spreek.
Waarom anders doen? Ik begrijp het niet want zoveel bokkers klagen toch niet?
Je kunt het toch niet iedereen naar de zin maken en sommige kun je het nooit naar de zin maken.

Sorry ik spreek voor mezelf....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:00

Waarschijnlijk zal de uiteindelijke uitwerking een soort compromis worden... Lachen Ik kan op dit moment nog niet keihard zeggen van dat gaat eraf, en dat komt erop. Dat is na een paar uur iets te kort. Maar de suggesties zullen zeker meegenomen en toegepast worden Lachen Je blijft toch wel houden dat bepaalde zaken wat meer doelgroep gericht zijn. Door veel afwisseling willen we de diverse doelgroepen tevreden houden.

@ Kaisa, mbt de wat kleinere dingetjes, als er eens echt bijzonder nieuws is, dan kan het op VN, de rest kan sowieso op ON geplaatst worden? Zoals Cayenne al eerder zei in dit topic, we zijn op dit moment bezig om ON meer uit te bouwen met veel en uitgebreid nieuws Lachen

Persoonlijk, dat van geschiedenis, vind ik juist leuk nieuws ter afwisseling... Lachen Niet iets voor structureel, maar gewoon tussendoor, dat is toch ook leuk?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:02

Maya schreef:
Niet interessant :
- Sensatie topics (ongelukken, mishandelingen, erge ongelukken) uit verweggistan (dus niet de BE, DLD of NL)
- Teveel nieuws over ongeveer hetzelfde, meer samenvoegen dus (kür Anky)
- Opmerkelijk nieuws (pony uit graf hond)

Kunnen dat soort dingen wel op ON of hoef je het geheel niet te zien?

Wel interessant :
- Nederlands nieuws. (mag ik dat doortrekken naar BE, DLD, NL of niet?)
- Medische artikelen (mag wel internationaal)

Meer iets voor andere fora :
- Hengsten goedkeuringen. (F-AM)
- Televisie-programma's. (ENT)

Community nieuws is trouwens ook een onderdeel wat we aan het uitbouwen zijn. Dus dingen van / rondom de Bokkers, wat denken jullie daarvan? Lachen
Als ik naar deze lijst kijk dan zie ik voor mezelf een paar dingen die ik anders zou willen.

Opmerkelijk nieuws vind ik wel erg leuk om te lezen. En ik zou dingen over hengstenkeuringen ook graag op VN willen zien.

Communnity nieuws vind ik heel erg leuk. Ja

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:03

@ slimmerik, er werd hier toch om je mening gevraagd Blond
Mijn reactie hier is niet bedoeld om het nieuwsredactie team de grond in te trappen of wat dan ook Scheve mond Er wordt gevraagd naar je mening dus die geef ik hier Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:03

slimmerik schreef:
Ik ben wél geïntresseerd in nieuws uit het buitenland. Ik vind dat door bokkers ten onrechte het nieuws uit Belgie als niet belangrijk beschouwd wordt. Nieuws over vuurwerk werd wél driftig over gediscussieerd (omdat dat wel in hun straatje te pas kwam?). Ik vertrouw en beoordeel onze nieuwsredactie niet op hun artikels. Ik vind het te gek voor woorden dat bokkers (die de wijsheid in pacht denken te hebben bepalen wat voorpagina nieuws wordt). Laat ze toch gewoon raten... Dikke duim voor onze nieuwsredactie !!! OK dan!

Ik vind het trouwens te gek voor woorden dat toegestaan wordt dat de nieuwsredactie bekritiseerd wordt en dat dat met de mods niet mag Knipoog

heb je het hele topic gelezen?
Niemand word bekritiseerd, is al aangehaald
En ik zie niemand zeggen dat geen ebnkel belgisch nieuws meer mag, maar is ook al aangehaald...

Verder vind ik je dik gedrukte niet erg vriendelijk...jij mag net als iedereen je mening laten horen.
Of er wat mee gedaan wordt is net als bij elke andere bokker maar af te wachten. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:04

Die samenvatting was een samenvatting van op dat moment... Clown Van de meningen die toen gegeven waren.

Ik zie graag aanvullingen / veranderingen Ja Dan kan dat aangepast worden...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:06

runningkawa schreef:
Niemand word bekritiseerd, is al aangehaalld

Ja, heb het hele topic gelezen. Maar ik erger me groen en geel op de commentaren van sommige bokkers in bijna ieder VN. De beste stuurlui staan aan wal. En wat je niet wil lezen, lees dat dan niet. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:07

SVP negeer die reacties dan en reageer inhoudelijk over het onderwerp van dit topic? Lachen

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:10

slimmerik schreef:
Ik ben wél geïntresseerd in nieuws uit het buitenland. Ik vind dat door bokkers ten onrechte het nieuws uit Belgie als niet belangrijk beschouwd wordt. Nieuws over vuurwerk werd wél driftig over gediscussieerd (omdat dat wel in hun straatje te pas kwam?). Ik vertrouw en beoordeel onze nieuwsredactie niet op hun artikels. Ik vind het te gek voor woorden dat bokkers (die de wijsheid in pacht denken te hebben bepalen wat voorpagina nieuws wordt). Laat ze toch gewoon raten... Dikke duim voor onze nieuwsredactie !!! OK dan!

Ik vind het trouwens te gek voor woorden dat toegestaan wordt dat de nieuwsredactie bekritiseerd wordt en dat dat met de mods niet mag Knipoog

De nieuwsredactie heeft de wijsheid ook niet in pacht.. Het zou te gek voor woorden zijn als wij bokkers, die het moeten lezen niet mogen zeggen wat we graag zouden willen zien.. Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:11

"Opvul" berichten vind ik trouwens die berichten van ellelange quotes met zo'n dom zinnetje daaronder van : dat vind ik nou ook. Haha!

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:11

Niet interessant :
- Sensatie topics (ongelukken, mishandelingen, erge ongelukken) uit verweggistan (dus niet de BE, DLD of NL)
- Teveel nieuws over ongeveer hetzelfde, meer samenvoegen dus (kür Anky)
- Opmerkelijk nieuws (pony uit graf hond)
- sportuitslagen van onbekende ruiters op onbekende parcourse

Wel interessant :
- Nederlands/buitenlands nieuws
- Medische artikelen (mag wel internationaal)
- Hengsten goedkeuringen.
- aanvangtijden tv programma"s
Zo zou ik het graag zien Haha!

Community nieuws daar zit ik dan weer helemaal niet op te wachten Vork
Laatst bijgewerkt door sporter op 05-01-08 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:12

patsur schreef:
De nieuwsredactie heeft de wijsheid ook niet in pacht.. Het zou te gek voor woorden zijn als wij bokkers, die het moeten lezen niet mogen zeggen wat we graag zouden willen zien.. Lachen

Moeten lezen ?? Haha!

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:12

Maar die berichten staan niet op de voorpagina van bokt slimmerik!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:13

Anieke89 schreef:
Maar die berichten staan niet op de voorpagina van bokt slimmerik!

Echt wel Ja

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:16

Die ben ik dan nog niet tegengekomen, maar goed als jij dat zegt Knipoog

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:16

slimmerik schreef:
patsur schreef:

Moeten lezen ?? Haha!

Niet moeten in die zin van het woord. Je snapt best wel wat ik bedoel. Het nieuws is er voor ons, het zou zonde zijn als er veel energie in gestoken word en die het niemand leest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:20

slimmerik schreef:
runningkawa schreef:
Niemand word bekritiseerd, is al aangehaalld

Ja, heb het hele topic gelezen. Maar ik erger me groen en geel op de commentaren van sommige bokkers in bijna ieder VN. De beste stuurlui staan aan wal. En wat je niet wil lezen, lees dat dan niet. Knipoog

Heb ik geluk dat ik pas in 1 topic heb gereageerd daarover Haha! Tong uitsteken
En dat ik het vaak lees tegenwoordig zie ik als een signaal, niet als commentaar Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:20

patsur schreef:
Niet moeten in die zin van het woord. Je snapt best wel wat ik bedoel. Het nieuws is er voor ons, het zou zonde zijn als er veel energie in gestoken word en die het niemand leest.

Goed gezegd Lachen

En daarom wil ik dus weten wat de mensen wel en wat de mensen niet interesseert Lachen Is helemaal, en op geen enkele wijze een verwijt naar de huidige nieuwsredactie. Maar de dingen kunnen altijd beter.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:23

Maya schreef:
patsur schreef:

Goed gezegd Lachen

En daarom wil ik dus weten wat de mensen wel en wat de mensen niet interesseert Lachen Is helemaal, en op geen enkele wijze een verwijt naar de huidige nieuwsredactie. Maar de dingen kunnen altijd beter.

Tja, lijkt me geen goede zaak ieder item in het weegschaaltje van alle bokkers te leggen Haha! Behoorlijke sensuur noem ik zo iets Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:23

Maya schreef:
patsur schreef:

Goed gezegd Lachen

Met beide berichten helemaal eens.
Zeker dat dik gedrukte.
Ik vind het super al dat werk wat erin gestopt wordt, echt super Ja

Maar de voorpagina van bokt is imo gewoon een apart stukje bokt Lachen
dat hoort hoogwaardig van nivo te zijn imo Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:25

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:26

runningkawa schreef:
ff een voorbeeld wat ik nu omhoog zie komen in mijn berichten
[VN] Meisje redt pony uit schrikdraad
Dat vind ik dan een voorbeeld van geen VN Lachen

Dus wat op de voorpagina van een streekbericht staat over paarden is geen VN? Ik zie VN wél als een soort knipselkrant van paardennieuws uit dagbladen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:27

Het gaat niet over dat het een streek bericht is, dat kan zeker VN zijn.
Maar het gaat mij over de inhoud ervan Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:29

Ik vind het wel vn waardig, dat is net het punt. Ik vind keuring niet interessant omdat het men wereld is. Maar zou nooit durven zeggen zet maar op ov omdat ik het niet interessant genoeg vind