Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Japke_Z schreef:daNiielle_ schreef:Hang hem dan boven je bed.Anders heb je er niks aan hoor.
@ tita, quoten is niet echt je sterkste punt ofwel?
voor de zoveelste keer; zo'n ding in je slaapkamer gaat vreselijk stinken, niet doen dus!
Japke_Z schreef:essiedepessie schreef:Dat heeft te maken met het opsluiten van jongetjes, kun je mooie testjes mee doen! gheghe
misschien moet ik ook maar chemisch analist worden....
dees_daan schreef:dan kan je hem beter buiten zetten.. lucht het lekker door
essiedepessie schreef:ik heb nog een grote vriezer, vanwege het natuurlijk voeren van de hond.
_Robyn_ schreef:Japke_Z schreef:*is nog steeds niet bijgekomen*
*doet mee met Japke_Z*
dees_daan schreef:essiedepessie schreef:ik heb nog een grote vriezer, vanwege het natuurlijk voeren van de hond.
dan trekt die lucht van het voer er toch in?
essiedepessie schreef:Vanwege het opsluiten van mannen tita.
dees_daan schreef:essiedepessie schreef:ik heb nog een grote vriezer, vanwege het natuurlijk voeren van de hond.
dan trekt die lucht van het voer er toch in?
tita schreef:essiedepessie schreef:Vanwege het opsluiten van mannen tita.
ik sluit niks op ik los alles op
loez schreef:Ik vind het geweldig! Hoe een ''nieuwkomer'' heel bokt op zijn kop kan zetten. Dat topic was geweldigWelkom Wes!
essiedepessie schreef:@tita: Je lijkt precies op mij nicht. Heet je niet per ongeluk anna, en heb je een paard dat lavello heet van landwind 2? haha.
Citaat:Vanwege het opsluiten van mannen tita.
ik sluit niks op ik los alles op
Grote reageerbuizen thuis staan zeker?
Fiffill schreef:loez schreef:Ik vind het geweldig! Hoe een ''nieuwkomer'' heel bokt op zijn kop kan zetten. Dat topic was geweldigWelkom Wes!
Had ik maar zo'n intree gehad