Msn gesprekken verboden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Msn gesprekken verboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:00

nielsd schreef:
SplashIsLief schreef:
Maar werd nooit als illegaal beschouwt, het is dan raar om achteraf te gaan 'straffen' Knipoog

Een straf is toch altijd achteraf.
Als ik een pb openbaar maak krijg ik toch ook mijn ow een paar uren/dagen later.

de mods hebben hier zelf niet naar gekeken, die is het niet opgevallen, nogmaals, dit topic loopt al zó lang, dat ik me voor kan stellen dat je niet denkt 'oh mag dit eigenlijk wel' als het topic al meer dan 20 pagina's loopt, daarbij, ze moeten elke pagina nakijken, om te kijken wie er gepost hebben, denk je dat ze geen leven naast bokt hebben? Lachen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:04

nielsd schreef:
SplashIsLief schreef:
Maar werd nooit als illegaal beschouwt, het is dan raar om achteraf te gaan 'straffen' Knipoog

Een straf is toch altijd achteraf.
Als ik een pb openbaar maak krijg ik toch ook mijn ow een paar uren/dagen later.
Als een regel vast staat, iemand overtreed dat is dat niet achteraf. Ja wel na de daad, maar niet de regel vastgesteld achteraf.
Sms werd gedoogd, nou niet meer, dus vanaf nu volgt er een maatregel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:05

Citaat:
de mods hebben hier zelf niet naar gekeken,

Ieder mens ziet dingen over het hoofd. Aangenomen dat mods mensen zijn dan. Haha!

dees_daan schreef:
dit topic loopt al zó lang, dat ik me voor kan stellen dat je niet denkt 'oh mag dit eigenlijk wel' als het topic al meer dan 20 pagina's loopt,

En toch blijven de regels gelden. Er gaan wel vaker topics met meer dan 20pagina's op slot.

dees_daan schreef:
daarbij, ze moeten elke pagina nakijken, om te kijken wie er gepost hebben, denk je dat ze geen leven naast bokt hebben?

Zeker de laatste personen zouden een OW moeten, alle 300 is wat banketstaaf. Zeker omdat het geen zin heeft om een 1,5 jaar oude ow te geven (mag geneens). Maar de laatsten, die hadden de regels moeten kennen. En nu zijn er de consequentie's.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:07

nielsd je zegt dat je nu achteraf dat de OW die jij destijds hebt gekregen terecht is en geaccepteerd hebt, ga dan nu niet je wrok uiten op mensen die ook iets hebben gedaan wat tegen de regels was terwijl de mods er niets eens helemaal over uit waren.
Ga dus alsjeblieft ergens anders deze nonsens spuien en bespaar bokt voor dit soort onnozele discussies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:09

Regels zijn er toch om nageleefd te worden Haha!
Het zou een zooitje zijn als men dat niet deed.

Je moet consequent zijn, of voelen sommige bokkers zich beter dan andere?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:10

Je moet inderdaad consequent zijn, maar denk dat je nu appels met peren vergelijkt Lachen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:11

21....22...23...24....

Wat is je punt nu uiteindelijk niels? Dat jij wel een een OW hebt gekregen en de mensen die ooit een keer ergens tussen die 300 pagina's wat gepost hebben niet? Is dat nu werkelijk het hele eieren eten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:13

Nee hoor. Die OW is al zo'n 1,5 jaar geleden dus om daar nog boos over te zijn Clown

Ik vind dat je consequent moet zijn en iedereen zich aan de regels te houden heeft. Dus doe jij iets wat niet mag (ookal wist je het niet) dan krijg je een OW.

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:19

hij liep al 301 blz.. nou nou nu nog een slotje Verward Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 15:43

Eva_Arno schreef:
hij liep al 301 blz.. nou nou nu nog een slotje Verward Verward

regels zijn regels, dit topic is alleen eerst niet opgevallen..

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:23

tja dat klopt dan wel, regels zijn regels daar valt opzich niet omheen te draaien.
Nam al in eerste instantie aan dat mods het topic wel gezien hadden, maar omdat daar zo'n discussie over werd gemaakt dat ze alsnog besloten om een slotje te doen, maar ik had te snel geredeneerd.