Mas schreef:Het lijkt me niet eerlijk dat iemand dan bekend zal staan als 'negatief' omdat hij/zij
toevallig een andere mening heeft dan de meerderheid.
daar ben ik dus ook bang voor
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mas schreef:Het lijkt me niet eerlijk dat iemand dan bekend zal staan als 'negatief' omdat hij/zij
none schreef:x_Anne_x schreef:er staat in dat wiki dat je hem kunt aanpassen door op een andere te klikken
Ja, dat zeg ik
Maar niet verwijderen dus?
x_Anne_x schreef:Maar je kunt ook je eigen berichten beoordelen is dit wel de bedoeling dan?
Rozanne schreef:Maar als je dara op klikt kan je wel een cijfer geven, maar sommige hebben +/-'tjes en ik heb een ?
Wat "hoor" je te hebben?
Arabesk schreef:Ik ben er niet 'bang' voor, maar sta wel redelijk bekend als iemand die graag 'schopt' tegen bepaalde heersende stromingendaar ben ik dus ook bang voor
x_Anne_x schreef:er staat in dat wiki dat je hem kunt aanpassen door op een andere te klikken
none schreef:Ja, maar het verdiend ook geen positieve beloning, gewoon neutraal eigenlijk, maar als je uit plus of min kan kiezen is dat niet de mogelijkheid.
Rozanne schreef:Owke, zou wel handig zijn als oer op Wiki alle 6 worden weergeven?
DubbelDun schreef:Rozanne schreef:Owke, zou wel handig zijn als oer op Wiki alle 6 worden weergeven?
Ja dat zou zeker, al was het alleen maar dat ik weet welke mogelijkheden er allemaal zijn (en die ik dus niet heb)
Nerwen schreef:Ik zou dan meer voelen voor een "deze post is nuttig, onnuttig, neutraal" systeem (nah, zoiets, dat je meer kijkt naar of iemand zorg heeft besteed aan z'n post d.m.v. onderbouwingen, geen msn-taal enz., i.p.v. dat je aangeeft of je het er mee eens of oneens bent).
Maar goed, ik zal wel systeem zoveel hebben
crossmonster schreef:ik vind het een slecht idee
er zitten teveel kinderen hier, die dan leuk op elkaar gaat stemmen, en gaan tegenstemmen op mensen die wat tegengas geven
dus nee, voor mij mag het snel weer weg