Hoe bok jij ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_PassoaJus

Re: Hoe bok jij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 15:55

Eerst inloggen, naar mijn eigen berichten, ff reageren op posts en dan verder spammen in topics.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 15:57

Mn startpagina is horsetycoon.nl, dus daar kijk ik eerst altijd even op. Clown
En daarna naar Bokt! Even eigen berichtjes kijken, en dan weer naar de voorpagina, en zo weer een ander topic lezen! Haha!

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 15:58

Ik typ bokt in, kom om de site ga meteen naar eigen berichten. --> GSPH'ERS topic bijlezen als het nodig is zoniet posten. dan de andere topics, als het er druk is laat ik het hierbij, zoniet ga ik naar actieve onderwerpen&HAW. Lachen

Claire__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:12

Bokt openen, inloggen gaat vanzelf Lachen en dan kijken of ik een leuk topic zie (en kijken of ik berichten heb, op me gereageerd is enz.).

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:13

Eerst naar ons HK- topic, en daarna kijk ik meestal even o.a. bij WD.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:17

Het is de hoofdpagina.
Dan ga ik altijd naar eigen berichten en ga ik wat topics af. Beetje bijlezen.
Tussendoor ook nog beetje voorpagina.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:57

Ik klik eerst op eigen berichten. Dan loop ik al 'mijn vaste' topics na en post er wat. Dan klik ik op actieve berichten om te kijken naar interessante nieuwe topics en dan loop ik mijn oude fora na en TeM waar nodig is. En tussendoor steeds naar eigen berichten om mijn HK topics bij te houden. Huilen van het lachen

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:32

Ik ga eerst naar het leukste topic van bokt: het grote mama en zwangerentopic Tong uitsteken . Die bijlezen en reageren. Dan naar het Delftenarentopic en daarna ga ik verder kijken. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 01:35

Ik heb bokt niet als startpagina hier thuis, zouden m'n ouders en zus niet op prijs stellen, denk ik. Vork

Als ik op bokt kom check ik altijd eerst of ik nog een pbtje heb oid, daarna ga ik naar mn geliefde ( *LOL* ) HK topicje om hoi te zeggen, daarna ga ik naar 'Eigen berichten' en lees ik hier en daar iets bij of post ik wat. Daarna ga ik meestal weer terug naar de HK om onzin uit te kramen Ja Als daar niemand online is zoek ik op bokt of er ergens nog interessante topics zijn om me in te vervelen. Tong uitsteken (is dus ook de reden hoe ik op dit topic terecht kwam Schijnheilig )

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:36

Mijn startpagina's zijn sowieso bokt.nl, r-f, gifslangenforum.
(Werk met tabbladen).
Dan klik ik op 'eigen berichten', terwijl die aan het laten is kijk ik ondertussen snel bij de Shout op r-f en reageer ik meestal even, dan ga ik weer terug naar Bokt, bij de topics ik die wil bijlezen klik ik met mijn scrollknopje op het oranje blaadje (met scrollknopje opent ie nieuw tabblad), als ik 100 topics verder ben -dus klaar bij mijn eigen berichten- geef ik die pagina's even de tijd om te laden door tussendoor even bij te lezen bij het gif slangen forum. En als ik daar uitgelezen ben ga ik al mijn bokttabladen af, als ik daar mee klaar ben is er ondertussen vast wel weer op mij gereageerd -of niet ROFL- en als ik fora bezoek, bezoek ik meestal alleen maar JH, LZP, PP, YRT en FZ en andere restjes leesfun

Zo bok ik. Duidelijk? ROFL

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:06

Ik tik bokt.nl in, log in, ga naar m'n eigen berichten.
Daar kijk ik even of er is gereageerd e.d Dan ga ik naar het HK topic waar ik ben, zeg even gedag, ga teruglezen en ondertussen verder bokken op JH, LZP etc.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 01:04

Inloggen en dan naar eigen bericht. Overal wat antwoorden of posten en dan weer naar eigen berichten om te kijken of er al is terug gepost. Daarna ga ik de forums langs. Meestal eerst aangespannen rijden, shetlanders en endurance en dan vaak nog langs fora zoals stalling, weidegang en seizoensvragen. Dan ga ik naar HAW en ITP. Als ik me erg verveel dan ga ik naar links en nieuws en maatschappij. Tussendoor wel steeds even eigen berichten checken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:17

Bokt is mijn startpagina, ik ga altijd eerst even bij m'n bookmarks kijken, even wat reageren, en dan wat in het wilde weg rondbokken. Meestal in het 'Jeugd' gedeelte, of in HAW Knipoog

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:20

* pb eventueel
* eigen berichten en op eigen topics of reacties terug reageren
* HAW
* Forum index en vanuit daar kijk ik verder

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:20

Ranovich schreef:
@ Juul: Ik Bok op ongeveer dezelfde manier als jij.
Bokt is niet mijn startpagina, maar als ik op internet me mail aan het checken ben enzo, dan kijkt ik meestal ook snel even op bokt. Kijk eerst bij mijn eigen berichten en dan op de hoofdpagina of er leuke berichten voorbij komen. en soms weer naar mijn eigen berichten. En zo af en toe doorzoek ik de forums, meestal kijk ik ook nog even bij de zoekfunctie of vrienden op een leuk topic hebben gereageerd

Ja inderdaad

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 00:00

Meest via eigen berichten. Ja Af en toe wat tussen de tabbladen door en snel nieuws kijken. Lachen Niet als startpagina ingesteld, daarvoor vind ik Google te fijn. Knipoog

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 00:35

Ik snap eigen berichten eigenlijk niet eens. Bij mij staan er alleen topics tussen waar ik echt 3 eeuwen geleden in heb gereageerd, niet echt relevant dus.

Bij mij is het ook de startpagina. Mijn bookmarks loop ik altijd even door (3 topics op HK bijlezen en even reageren), dan terug naar home, VN bekijken/kijken of er wat leuks bij net gereageerd langskomt. Zo niet, dan even UK kijken, soms CB, en als ik me echt doodverveel SK. Leuke fora vind ik verder HAW/TV/FZ/enz enz enz. Tong uitsteken

Annet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:34

Ik heb Firefox en heb Bokt bij m'n tabbladen staan. Knipoog Dan kijk ik bij eigen berichten om te zoeken of er nog wat leuks bijzit, verder spit ik af en toe het forum door

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:43

Tis niet mijn startpagina
maar ga altijd eerst bij eigenberichten daarna naar nieuwste berichten en dan zwerf ik een beetje rond Haha!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 16:17

Meestal kijk ik eerst op de nieuwspagina, staat daar wat interessants dan klik ik dat aan. Vervolgens kijk ik altijd mijn "Eigen berichten" na en reageer ik daar op wat topic, meestal ga ik dan bij "Actieve onderwerpen" kijken en dan bok ik eigenlijk zo verder.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 14:14

Ik kijk altijd eerst bij eigen berichten. Dan eerst al die topics bijlezen en bijposten. Vervolgens ga ik naar Algemeen en dan wat fora langs. Lachen

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 14:18

Eerst naar eigen berichten, daar op reageren, dan actieve onderwerpen. En soms als ik me verveel beetje zoeken Tong uitsteken

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 22:12

mentjuh schreef:
Eerst ff kijken bij Eigen berichten en dan naar Actieve onderwerpen Tong uitsteken
En als ik echt iets zoek dan gewoon bij Forum index

Het zelfde

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 22:13

Actieve onderwerpen uitkiezen bij de voorpagina's, bookmarks checken en de "vaste topics"
en dan zie ik wel wat me lokt, ik zoek oid..

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 22:15

Ik bokt precies het zelfde als TS.
staat ook als startpagina, kijk bij mijn eige berichten dan forum, of de actieve topic's.
En kijk bij vrienden of hun op iets leuks gereageert hebben. Haha!