Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en dan kijken of ik een leuk topic zie (en kijken of ik berichten heb, op me gereageerd is enz.).
. Die bijlezen en reageren. Dan naar het Delftenarentopic en daarna ga ik verder kijken.

) HK topicje om hoi te zeggen, daarna ga ik naar 'Eigen berichten' en lees ik hier en daar iets bij of post ik wat. Daarna ga ik meestal weer terug naar de HK om onzin uit te kramen
Als daar niemand online is zoek ik op bokt of er ergens nog interessante topics zijn om me in te vervelen.
(is dus ook de reden hoe ik op dit topic terecht kwam
)
- en als ik fora bezoek, bezoek ik meestal alleen maar JH, LZP, PP, YRT en FZ en andere restjes leesfun
Ranovich schreef:@ Juul: Ik Bok op ongeveer dezelfde manier als jij.
Bokt is niet mijn startpagina, maar als ik op internet me mail aan het checken ben enzo, dan kijkt ik meestal ook snel even op bokt. Kijk eerst bij mijn eigen berichten en dan op de hoofdpagina of er leuke berichten voorbij komen. en soms weer naar mijn eigen berichten. En zo af en toe doorzoek ik de forums, meestal kijk ik ook nog even bij de zoekfunctie of vrienden op een leuk topic hebben gereageerd
inderdaad
Af en toe wat tussen de tabbladen door en snel nieuws kijken.
Niet als startpagina ingesteld, daarvoor vind ik Google te fijn.

Dan kijk ik bij eigen berichten om te zoeken of er nog wat leuks bijzit, verder spit ik af en toe het forum door
mentjuh schreef:Eerst ff kijken bij Eigen berichten en dan naar Actieve onderwerpen
En als ik echt iets zoek dan gewoon bij Forum index