Ik was even creatief Zonder ster kan ook Idem hierZo kan die ook he Of zoAch.. beetje leveloos hier..
Die van Escha is echt heel erg leuk Ik heb ook eentje gemaakt, de oude kerstman nog, maar ik vond die best saai , dus er een rendier en kerstboom bijgedaan http://i104.photobucket.com/albums/m195 ... tslogo.jpgHmm, zag de kwaliteit achteruitgaan bij de sterretjes en rendier dacht ik, dus even met imageshack geupload:
Wat een leuke creaties komen hier voorbij!Die van Escha en x marr zijn leuk, en die van focussed en en en...Ik kan niet kiezen.Ik kies voor een roulerend logo
x_Marr schreef:Dankjullie Das wl leuk, een roulerend logo Elke 10 minuten een andere, die naar de andere fade . Hahaha dan zou ik helemaal gek worden
nee, maar we moeten toch even in de kerstsfeer komen? anders staat het kerstlogo er maar 2 dagen.. dat is een beetje weinig toch?
@ dees-daan: daar heb jij weer gelijk in Maar ik vind ook dat met Kerst Bokt rood en groen moet zijn, met kerstversiering Eline, zet het op Barts to-do lijst... bovenaan.