griebels schreef:Volgens mij gaat dit topic een compleet andere draai krijgen
Hé Grieb

Misschien moet dit topic gewoon naar de huiskamer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
griebels schreef:Volgens mij gaat dit topic een compleet andere draai krijgen
hopla schreef:hopla schreef:Het valt me op dat er een aantal bokkers vinden dat Bokt een verkeerd OW beleid op na houdt.
Zelf heb ik ook soms mijn twijfels en dat is de reden dat ik minder post dan voorheen.
Nu is het zo dat je als je je op Bokt aan meld je akkoord gaat met de boktregels.
Dus met andere woorden, je bent akkoord.
Waarom zeuren er dan toch een aantal bokkers dat het uitdelen van OW's of de regels van bokt niet goed zijn?
Je bent toch zelf akkoord gegaan met de regels.
Als je het niet eens bent dan pas je jezelf aan of je stopt met bokken.
Niemand die je verplicht om aan Bokt mee te doen.
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Volgens mij is het nodig om mijn openingspost maar eens er bij te halen.
We dwalen enorm af waarom ik het topic ben begonnen.
holly schreef:Kan het niet helpen nieuwsgierig te zijn waarom niet griebels.
Kimberley77 schreef:Nee hoor, ze heeft mij niet persoonlijk op mij gericht geraakt..heb het ook over in het algemeen iemand lik op stuk geven als die me persoonlijk zou raken, maar dan nog altijd na een discussie waar geen begrio getoont wordt..kom niet zomaar om de hoek kijken om iemand even lik op stuk te geven..dat vind ik zelfs nog flauw en niet terecht
Moet wel zeggen, er is haar meerdere malen gevraagd hoe zij het dan wel bedoelde in bv het ziekentopic, want dat is wat mij bijstaat van haar en verders niet, maar ze voelde zich net zo hard aangevallen als de chronisch zieken door kei en keihard te zijn in haar reacties over slachtofferrol etcetc aanmeten, maar zie nu hetzelfde bij haar gebeuren, die gaat van de schreeuwlelijk om in een slachtofferrol....denk ook dat daarom veel mensen over haar struikelen, zichzelf niet aan haar eigen woorden houden, maar wel willen katten..of nee, wat ongelukkig uit te drukken...wel zeggen voor wat anders open te staan, maar tegelijkertijd keihard boksen..tis toch zonde.
Sterker nog, heb in begin van dat topic nog tegen iemand prive gezegd dat ik haar begreep..totdat ze een fout maakte en wel zo verschrikkelijk uithaalde door die steken onder water te geven..daar ging mijn sympathie voor haar..vind dat zonde.
Neemt niet weg dat ik haar laatst in een ander topic tegenkwam en om haar kon lachen..maar soms kan hopla gewon kortzichtig zijn en je weet alsje dergelijk topic opent je een hele hoop over je heen krijgt, net als nu heeft ze dat risico willen lopen, ga dan niet in een hoekje zitten janken achteraf in de hoop dat de rolen omgedraaid zullen worden. Sta daar trouwens wel voor open hoor, maar tot nu toe ben ik niets tegengekomen nog wat mij aanstaat en ach..dat geeft niets denk ik dan..maar zolang er niets gedaan wordt aan dit topic gok ik best dat er een kans inzit dat het toch nog anders gaat worden, althans daar hoop ik stiekem een beetje op.
net wat je zegt, naar elkaar uit te halen, in eerste instantie was het alleen zij uithalen naar een groep mensen en sja, what goes around...
holly schreef:Kan het niet helpen nieuwsgierig te zijn waarom niet griebels.
runningkawa schreef:De enigste smilies die hier gepast zijn na het lezen wat hier gisterenavond gepost is en ook het enige wat ik wil zeggen:
![]()
![]()