Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:-hoogste bieders NAW gegevens zichtbaar maken voor verkoper na aflopen veiling
-verkopers NAW gegevens zichtbaar maken aan hoogste bieder na aflopen veiling
Citaat:-mogelijkheid tot 'openlijk' vragen stellen, antwoorden kunnen via de 'edit'knop IN het aanbod geplaatst worden.
Citaat:-niet zelf items kunnen sluiten. automatische sluitdatum na bijv. 2 maanden is een optie.
Citaat:-aparte categorieën voor te koop en gezocht
Katja schreef:Doe mij maar een Marktplaatsachtig iets.
DubbelDun schreef:-hoogste bieders NAW gegevens zichtbaar maken voor verkoper na aflopen veiling
-verkopers NAW gegevens zichtbaar maken aan hoogste bieder na aflopen veiling
BartVB schreef:Dat is om het even. Op het moment dat ik koper ben vind ik de zoekdingen storend en zo werkt het andersom ook.Kan, maar daarmee verhoog je de drempel wel redelijk veel voor mensen die willen bieden. Da's prettig voor de verkoper maar niet prettig voor de site als geheel (weinig kopers -> weinig verkopers).
Het betreft hier dus alleen die bieder die het hoogste bod blijkt te hebben. Die moet zich sowieso kenbaar maken want ander kan de verkoper niets opsturen.
Alleen nu heeft de verkoper dus een extra handvat voor serieuse bieders/kopers.
Mensen die nepinfo verstrekken krijgen dus het item niet opgestuurd en als men het niet invult is men niet serieus.Citaat:-mogelijkheid tot 'openlijk' vragen stellen, antwoorden kunnen via de 'edit'knop IN het aanbod geplaatst worden.
Waarom antwoorden in het aanbod
Omdat dan alles op een makkelijk plaats in terug te vinden en zichtbaar is voor alle geïnteresseerdenCitaat:-niet zelf items kunnen sluiten. automatische sluitdatum na bijv. 2 maanden is een optie.
Waarom niet zelf sluiten? Als iets verkocht is dan heeft het weinig nut om het te laten staan? Overigens wordt er sowieso niets verwijderd, advertenties worden hoogstens onzichtbaar. Dit idd ivm het uitzoeken van conflicten.
Sluiten na verkocht/aflopen zou misschien zelfs automatuisch kunnen. Ik doelde eerder op sluiten tijdens de aanbieding.Citaat:-aparte categorieën voor te koop en gezocht
Omdat dit prettiger werkt of omdat je zelf de 'gezocht' artikelen nooit bekijkt?
Ellende schreef:[***] / Sronnie: Er zijn geen plannen om EA onder te verdelen in twee aparte delen: Western/Engels, maar we willen wel met categorieën gaan werken: dus een categorie 'westernpaarden' naast een categorie 'koudbloeden' om maar wat te zeggen.
DubbelDun schreef:Het betreft hier dus alleen die bieder die het hoogste bod blijkt te hebben. Die moet zich sowieso kenbaar maken want ander kan de verkoper niets opsturen.
Schimmelig schreef:Suggestie:
Je zou 'EA te koop' bijvoorbeeld in de volgende categorieën kunnen opsplitsen:
Fotografie, Kunst, Paarden & Pony's, Ruitersport benodigdheden, Stalling, Instructie, Verzorgpaarden, Clinics, Overig...
benangelique schreef:graag een feedbacksysteem zoals e-bay laat zien.
ook zou het prettig zijn als biedingen echt ALLEEN nog maar in het betreffende topic gedaan mogen worden. Nu wordt er vaak gezegd 'via pb heb ik ... geboden gekregen'. zo kan de prijs kunstmatig hoog gehouden worden.