casperrr schreef:Maar het was toch eerst dat je 50 berichten moest hebben om in de HK te kunnen posten, waarom is dat dat terug gebracht of praat ik nu onzin?
Iemand enig idee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
casperrr schreef:Maar het was toch eerst dat je 50 berichten moest hebben om in de HK te kunnen posten, waarom is dat dat terug gebracht of praat ik nu onzin?
Pradaatje schreef:Als ik mijn naam ik toets vind ik niet al mijn berichten hoor..
angela333 schreef:Ik vind het idee-> alleen voor vrienden zichtbaar wel een goed plan.
Soms best irritant dat mensen je berichten steeds maar nalezen, niet dat ik
iets te verbergen heb.
Maar denk dan waarom doen die mensen dat??? Get a life
MISTRAL94 schreef:angela333 schreef:Ik vind het idee-> alleen voor vrienden zichtbaar wel een goed plan.
Soms best irritant dat mensen je berichten steeds maar nalezen, niet dat ik
iets te verbergen heb.
Maar denk dan waarom doen die mensen dat??? Get a life
Je kunt het ook anders bekijken, je bent nog interessant genoeg dat mensen jou berichten nalezenHet boeit mij totaal niet, als mensen op die manier info over mij in willen winnen is dat prima als ze daar gelukkig van worden...
Je moet prive en bokt gewoon gescheiden houden
Dees schreef:Inmiddels vind ik het knap irritant dat die functie nu al weken "tijdelijk" is uitgeschakeld
Wordt het ooit nog wat?
Herstellen die hap.
6 jaar na dato nog eens beginnen te pruttelen over privacy-aspecten lijkt me enigszins te laat.
runningkawa schreef:Maar zou het erg zijn als niet de hele wereld dat meteen kan?
Maar "pas" bij 100 berichten bijvoorbeeld
runningkawa schreef:Dat was toch een bug?
Is ook al eerder voorbij gekomen in dit topic