Niks aan om je druk over te maken?
Jij vind het misschien niet leuk, maar andere wel!
even sirieus het is maar waar je je druk om kan maken?!
Dan kijk je toch gewoon niet en druk je het weg?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
stef schreef:niet alleen vorige pagina hoor, bericht hierboven van laus ook.
Het kan mij verder weinig schelen... Als je het van je setje moet hebben om vieuws te krijgen.... tja
stef schreef:mensen willen vieuws trekken, en kennelijk werkt:
4 jr gribaldi x Jazz in Anky cognac beter dan: mijn 4 jarige wannabee aan het werk
Mosh schreef:De afstammeling van een paard is toch gewoon een feit
Wendy schreef:Mosh schreef:De afstammeling van een paard is toch gewoon een feit
Het is ook een feit dat mijn paard bruin is, met zwarte manen, zwarte staart, 3 witte voetjes, een kolletje heeft en een sneb. Zal ik dat dan ook maar in de topictitel zetten? En dan lekker niet zeggen hoe hij heet?
Want dat was volgens miij het punt... de afstamming in de titel... maar in het hele topic geen naam te vinden. Blijkbaar is de afstamming dan belangrijker dan hoe het dier zelf heet?
stef schreef:en weer foto's van setjes...
Mensen kunnen echt geen mod opmerkingen lezen heloof ik....
Ik zie vaak genoeg foto's langs komen waarbij het paard stil staat (en die worden vaak dan ook verplaatst)
vossie schreef:Persoonlijk houd ik het liever bij een stuk of 5 mooie setjes en geef ik mijn geld liever uit aan goede lessen, maar dat is voor iedereen anders en iedereen moet zelf weten waar ie zijn geld aan uit geeft!
Megamutsj schreef:Al die vooroordelen.. word er een beetje gek van.
Wendy schreef:Megamutsj schreef:Al die vooroordelen.. word er een beetje gek van.
Misschien is het dan ook niet handig om op zo'n manier te reageren in een topic wat helemaal niet over die vooroordelen gaat? Jij leest blijkbaar setje en dan kom je met het verhaal over de vooroordelen? (Geldt trouwens ook voor de anderen die zo reageren)
Het gaat er helemaal niet om dat setjesrijders slecht zouden zijn, het punt van het topic is alleen dat HAW meer een setjesshow lijkt te worden dan een forum waar ook wat tips e.d. gegeven kunnen worden.
Ik ben een paar keer letterlijk in een topic tegengekomen dat de TS tips niet op prijs stelde, want het gaat immers om het setje.Volgens mij is HAW daar niet voor bedoeld, net zo min als kijk mijn ... X ... eens mooi zijn. Daar is ITP toch voor? Of heb ik dat verkeerd begrepen?