Mossel schreef:Mmm zo verslaafd ben ik niet gelukkig, ik ben bokt toch al een beetje zat heb er een paar weken geleden nog aangedacht om helemaal te kappen, maar toen zat ik nog in een topic met allemaal regeledingen enzo voor een boktvakantie, die is al geweest is ik zou nu op kunnen krassen
Dat heb ik ook een paar keer gehad, gewoon omdat het saai op rustig is. En soms krijg je gewoon even genoeg van te veel van hetzelfde.
Of omdat je een topic opent en niemand leest naar wat je vraag is en iedereen maar een dom andwoord geeft wat niet gevraagd word (zo als ik pas nog had). Af en toe denk ik wel eens "Bokt is een stuk leuker zonder sommige mensen" maar dan denk ik meestal ook, dat moeten hun maar weg gaan en niet ik

Ik ga nu door school minder tijd voor bokt krijgen maar daardoor word het wel leuker (vind ik), zo heb ik als ik thuis kom meer te lezen meer te reageren en meer te zien

Ik las dat iemand ook nog iets zei over betalen, opzich zou ik het niet (super) er vinden als ik een kleine bijdrage zou moeten betalen dat heb ik namelijk met een andere site ook meegemaakt. Als het dan alleen wel zo word dat je dan meer zou kunnen doen. Ik zou dus niet extra willen betalen voor alles wat ik nu kan en als het dan betaalt zou worden zou ik er wel mee stoppen.