Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Ben blij dat er inderdaad niet gediscrimineert gaat worden op leeftijd. Ben het echter niet eens met dat een bijv. 17 jarig paard men hetzelfde te werk zou kunnen gaan als bij een jonger paard. Deze 17 jarige loopt al 17 jaar op die manier rond en die spieren en pezen zijn niet even om te vormen. Zo'n paard is al meer ontwikkeld op goede of foute manier.
Dinopino schreef:Ben blij dat er inderdaad niet gediscrimineert gaat worden op leeftijd. Ben het echter niet eens met dat een bijv. 17 jarig paard men hetzelfde te werk zou kunnen gaan als bij een jonger paard. Deze 17 jarige loopt al 17 jaar op die manier rond en die spieren en pezen zijn niet even om te vormen. Zo'n paard is al meer ontwikkeld op goede of foute manier.
kjoetie schreef:zal ik het topic op FZ aanmaken?
Yamcha schreef:Ik ben ook erg voor een subforum. ik geloof dat het de overzichtelijkheid wel ten goede gaat komen, en het lijkt me erg handig. Misschien dat er nog een FAQ moet komen?
Susanne_ schreef:FAQ..
is er verschil in ras met de leeftijd waarop je het best kan beginnen met beleren?
(weeet niet helemaal hoe ik het moet verwoorden, maar ik kan me wel vaag herinneren dat daar een aantal keer topics over zijn opgedoken..)
nickyu schreef:...ieder paard groeit tot zijn 7e /8 jaar...
Citaat:... "langzamer groeiende rassen"en sneller groeiende rassen ...