runningkawa schreef:ben ik zou abuis dat jij nog geen mod bent geweest dan?
zou jij geen mod willen worden??
ik zie je best vaak posten bij topic's en dan komen er goede tips..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:ben ik zou abuis dat jij nog geen mod bent geweest dan?
runningkawa schreef:Ik wil alleen mod worden als er een aantal mods uitgeschopt mogen worden
Dat zijn de mods die dus nooit of zelden op boktbeleidszaken komen en dus gewoon te weinig tijd hebben
Minder watten gebruikt hoeven worden over heel bokt en niet alles voor de tere zieltjes gedaan wordt en daarmee ook harder opgetreden mag worden tegen penny's
En aangezien dat niet gebeurd geen groen kleurtje meer voor mij
Slimmerik schreef:Tja..... toch heb ik er mijn vraagtekens bij wat eerlijkheid betreft. Sommige mensen hier op bokt ervaren dat duidelijk anders dan ik bijvoorbeeld. Ik denk dat iedereen naar eigen beste kunnen doet. Ik denk wel dat je mag stellen dat een mod tenminste één uur per dag actief bezig moet zijn. Vooral op dit grote forum. En daar valt topics doorlezen ook onder. Sommige mods lijken misschien niet actief maar lezen misschien des te meer.
avanti4ever schreef:Wel lijkt t me handig net als bij een baan mods proeftijd te geven en zn uitvoeringen daarna evalueren ofzo en dan pas vast.
Maya schreef:Slimmerik schreef:Tja..... toch heb ik er mijn vraagtekens bij wat eerlijkheid betreft. Sommige mensen hier op bokt ervaren dat duidelijk anders dan ik bijvoorbeeld. Ik denk dat iedereen naar eigen beste kunnen doet. Ik denk wel dat je mag stellen dat een mod tenminste één uur per dag actief bezig moet zijn. Vooral op dit grote forum. En daar valt topics doorlezen ook onder. Sommige mods lijken misschien niet actief maar lezen misschien des te meer.
In principe is de tijd die het modden kost ongeveer 2 uur. Hieronder valt dan met name het afwerken van TEM's, daarnaast het bijlezen en bijwerken van jouw fora, het MP-forum van je tabblad + algemene MP forum en daar feedback op de lopende topics geven. Daarna kan je ook je mening geven over loipende zaken op Beleidszaken, even kijken of er een bemiddelzaak is aangegeven door de mids waar jij mee te maken hebt.
Daarnaast ben ik idd van mening dat niet alle mods evenveel input geven op alles. Maar zij zijn weer wel heel actief in het bijhouden van hun eigen forum. Degenen die naast dat bijhouden tijd over hebben, geven extra input. En dat vind ik voldoende
En daarnaast wordt er inderdaad veel achter de schermen overlegd in hoe iets af te handelenavanti4ever schreef:Wel lijkt t me handig net als bij een baan mods proeftijd te geven en zn uitvoeringen daarna evalueren ofzo en dan pas vast.
Nieuwe mods hebben sowieso een 'proeftijd' van 1 maand. Dan zijn ze zogenaamd juniormod. Ze 'mogen' dan ook minder dan andere mods en krijgen meer begeleiding van een mentor en de andere mods. Na die maand volgt een evaluatie door een van de hoofdmods met de betreffende mod + de mentor wordt ook aangeschoten om diens mening te polsen over de nieuwe mod (ik ben zelf ook een aantal maal mentor geweest, vandaar). En uit die evaluatie kan blijken of iemand nog even langer juniormod blijft met bijbehorende begeleiding, of dat hij 'gewoon moderator' mag wordenUit die evaluatie komen soms ook bepaalde speerpunten die gevolgd worden.
runningkawa schreef:Ik wil alleen mod worden als er een aantal mods uitgeschopt mogen worden
Dat zijn de mods die dus nooit of zelden op boktbeleidszaken komen en dus gewoon te weinig tijd hebben
Minder watten gebruikt hoeven worden over heel bokt en niet alles voor de tere zieltjes gedaan wordt en daarmee ook harder opgetreden mag worden tegen penny's
Revanches schreef:runningkawa schreef:Ik wil alleen mod worden als er een aantal mods uitgeschopt mogen worden
Keihard en duidelijk!
Cyntje schreef:En als je net mod-af bent, lijkt me niet dat je er dan weer direct opnieuw aan begint