Niet te geloven!
Gelijk weer temmen!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
potverdikkie schreef:oke, vertel me dan maar waar ik over mijn veulen mag praten. Ik kan niets vinden daarover. En hier mag hetb blijkbaar niet
potverdikkie schreef:okidokie, ik verhuis daarnaartoe!! dank je wel
RobvdPK schreef:Dat veulen was vorige week al geboren, Potverdikkie.
Toch ff opletten met dat soort zaken.
Rob
Citaat:Ik heb vorige week ook een san Remo veulen gekregen. Uit een flemmingh merrie. Muisgrijs geboren, vier witte sokjes en heel klein kolletje. Heel mooi veulen om te zien, en ja hihi zij wordt zwart. Ben er erg blij mee
RobvdPK schreef:Tweede bericht van Potverdikkie:Citaat:Ik heb vorige week ook een san Remo veulen gekregen. Uit een flemmingh merrie. Muisgrijs geboren, vier witte sokjes en heel klein kolletje. Heel mooi veulen om te zien, en ja hihi zij wordt zwart. Ben er erg blij mee
potverdikkie schreef:nu al tig keer getypt, gewist, wat er nu gebeurd is precies waar ik bang voor was, en naar mijn weten heb ik toch echt niets fout gedaan. Hoop dat jullie dit wel geloven dan. Mijn paard is vanavond bevallen van een hengst. En dat is ook echt waar.
ELpatcho schreef:haha jaah das beetje vreemd..misschien heeft ze twee paarden?
potverdikkie schreef:Hoi allemaal. Ik heb de gehele avond een heleboel berichten zitten lezen van een heeeeeeeleboel mensen.
het valt me op dat het op sommige forums het er wel heel hard aan toe gaat, en dat je eigenlijk in discussie forums geen eigen mening mag hebben.
Ook gaan een aantal forums nog geeneens over paarden. Ik zou graag wat adviezen willen hebben over hoe je hier nu normaal mee kunt doen aan een discussie.
Citaat:ELpatcho schreef:
haha jaah das beetje vreemd.. Verward misschien heeft ze twee paarden?
Nee hoor, drie!
Ze heeft ook een veulen van 5 weken oud!
RobvdPK schreef:Citaat:ELpatcho schreef:
haha jaah das beetje vreemd.. Verward misschien heeft ze twee paarden?
Nee hoor, drie!
Ze heeft ook een veulen van 5 weken oud!
![]()
Heeft allemaal geen belang. Flauwe mop, klaar.
Rob
potverdikkie schreef:ELpatcho schreef:WELKOM op boktwaar je hard van word
Ik geloof dat ik eerst maar eens ga lezen hoe anderen reageren. Want het gaat er indd wel mal aan toe. Maar ik ben wie ik ben toch? Geloof wel dat de moderatoren erg streng zijn.
RobvdPK schreef:Citaat:SA's zijn verboden, en dan mag er getemt worden bij een vermoeden.
Wat zijn jullie eigenlijk een troep sjagrijnige onderkruipers.
Nog maar net wordt duidelijk dat er met Potverdikkie misschien iets niet klopt,
en Lap ! daar komt metéén een hele school kleuters naar dit topic gestormd,
die hun eigen kleine, beperkte, onderontwikkelde, miniscule ego'tje alleen weten
op te krikken door aan de rok van de juf te gaan hangen, lees de tem-knop te gebruiken.
Jezus Christus. Ik begin Potverdikkie al bijna sympathiek te vinden.
Die heeft tenminste lef.
Rob
Citaat:En jij zult vast lang op bokt zijn, hier houden ze dus niet zo van
russel schreef:Meestal gaan dit soort topics heel snel op slot. Nu dus niet. Zou het een moddie zijn met een sa? Vind de naam ook al zo apart. Doet mij denken aan een boktnaam die wel erg in de lijn is van het topic.
Es79 schreef:russel schreef:Meestal gaan dit soort topics heel snel op slot. Nu dus niet. Zou het een moddie zijn met een sa? Vind de naam ook al zo apart. Doet mij denken aan een boktnaam die wel erg in de lijn is van het topic.
Dat vond ik ook al.
Maakt mij niet uit wie het is, dit topic is wel weer iets om over na te denken, toch?