Anoniem schreef:Ik wil ook wel mod worden, maar ik ben pas over een jaartje 18
Haha, ik ook maar dan moet ik nog 2 jaar en 20 dagen wachten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Ik wil ook wel mod worden, maar ik ben pas over een jaartje 18
Maya schreef:Waarom vind je dat?Wat zou jouw grens dan zijn?
Maya schreef:Nou ben ik stiekem toch benieuwd naar je reactie op mijn post hoor Chiqa...Wat vind jij daarvan?
Chiqa schreef:Nou mijn 'ervaring' (poeh wat een kapsones) met jongeren van onder de 25
is dat ze zich nogal snel persoonlijk aangevallen voelen, of het moeilijk vinden om een beslissing te nemen...Snel en makkelijker beinvloedbaar dus.
En van een mod wordt soms best veel gevraagt, en dan moet je met beide benen op de grond kunnen staan, uitzonderlingen daar gelaten natuurlijk.
Nee ik zou het prettiger vinden werken met iemand die wat ouder is.
Maya schreef:Ik voel me zeker niet aangevallen door jouw opmerking over jongere mensen over het moeilijk vinden om een beslissing nemen, dat ze meer beïnvloedbaar zijn etc. etc. Maar ik ben het niet met je eens
Maya schreef:Ik geef ook een argumentatie van dat er heel veel soorten mods zijn, qua interesses, qua werkzaamheden, qua leeftijd etc. etc.
none schreef:Ik denk alleen ook dat jullie er goed aan doen om niet nog veel meer 18 jarige moderators te nemen. Ik kan best begrijpen dat sommige oudere er moeite mee hebben als ze worden gecorigeerd door een 18 jarige mod. Natuurlijk hoeven ze daar helemaal geen moeite mee te hebben en zou dit ook niet voor problemen moeten zorgen. Maar ergens snap ik die gedachte wel.
Chiqa schreef:Ik denk dat het bij bokt ook heel anders is om een jongere mod te hebben dan bij een wat
kleinschaliger forum met een grotere onderlinge band.
Maya schreef:Dat hangt naar mijn idee meer af van de levenservaring, van de karakter, en het leven van de persoon af, dan van de leeftijd.
Maya schreef:Deze begrijp ik eigenlijk niet... Probeer je nou te zeggen dat Bokt te groot is voor jonge mods, en dat jonge mods wel kunnen werken op kleinschaligere fora, of juist precies andersom?
Maya schreef:Even 'bot' gezegd, waarom vind je het dan een probleem dat er dan dus ook jonge mods op Bokt zijn?
Chiqa schreef:ze lijken zich erg snel aangevallen te voelen (Lijkt nu ook wel een beetje? ) en kunnen moeilijker omgaan met conflicten, ze voelen zichzelf vaak sneller aangesproken en handelen meer uit emotie...
Chiqa schreef:omdat de ervaring is dat ze zich dus erg snel aangesproken lijken te voelen, en bepaalde dingen moeilijker kunnen onderscheiden,
maar natuurlijk;
Chiqa schreef:Nou mijn 'ervaring' (poeh wat een kapsones ) met jongeren van onder de 25
is dat ze zich nogal snel persoonlijk aangevallen voelen, of het moeilijk vinden om een beslissing te nemen...Snel en makkelijker beinvloedbaar dus.
chiqa schreef:Maya schreef:Deze begrijp ik eigenlijk niet... Probeer je nou te zeggen dat Bokt te groot is voor jonge mods, en dat jonge mods wel kunnen werken op kleinschaligere fora, of juist precies andersom?
Nee presies andersom.......
Maya schreef:... Dus je zegt nu in feite dat jonge mods wel op Bokt kunnen werken, en niet op kleinschalige fora?"
Amanda schreef:Het is vaak de manier waarop iets wordt gezegd als je op je gedrag wordt aangesproken.
Plus dat je op zo'n moment ook je emoties mee laat spelen en je dingen al minder pikt.
Dat heeft imo weinig met leeftijd te maken.