Al deed ik het zelf ook een beetje met hoofdletters O in een woord.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sherwood schreef:ik vroeg me dus al af wat dat voor onzin was...
Ik zat laatst op msn en die gene had bij elke keer dat hij "ja" zei zo'n stomme smiley staan. Ik dacht dat hij dat elke keer speciaal deed. Vond het al zo lastig lezen en snapte ook de bedoeling er niet van.
Ik had zo iets van dat betekend JA!!! maar het stond ook bij ja maar, jawel, ja is goed. En dan gaat de hele essentie verloren vind ik.
Erg irritant dus.
By the way, idd iig en meer van dat gebruik ik wel. Iedereen weer wat je bedoeld en het scheelt een hoop getyp
Soet schreef:Ik las dat mensen het betwijfelen als er bokkers taalbrigade oid. willen worden. Volgens mij zijn er toch behoorlijk wat mensen die zoiets willen doen, of gewoon bokkers die een plaatje onder hun naam krijgen met een letter oid. op. Om aan te geven dat zij helpen met het verbeteren van topics.
mij lijkt dat allemaal geen slecht idee eigenlijk.(en als er te weinig mensen zijn, moest zoiets ooit gebeuren. Steek ik rustig mijn hand in de lucht
.)
Soet schreef:Ik las dat mensen het betwijfelen als er bokkers taalbrigade oid. willen worden. Volgens mij zijn er toch behoorlijk wat mensen die zoiets willen doen, of gewoon bokkers die een plaatje onder hun naam krijgen met een letter oid. op. Om aan te geven dat zij helpen met het verbeteren van topics.
mij lijkt dat allemaal geen slecht idee eigenlijk.(en als er te weinig mensen zijn, moest zoiets ooit gebeuren. Steek ik rustig mijn hand in de lucht
.)
DarkDreamer schreef:Soet schreef:Ik las dat mensen het betwijfelen als er bokkers taalbrigade oid. willen worden. Volgens mij zijn er toch behoorlijk wat mensen die zoiets willen doen, of gewoon bokkers die een plaatje onder hun naam krijgen met een letter oid. op. Om aan te geven dat zij helpen met het verbeteren van topics.
.)
Dat zou ik op zich ook wel willen doen. Maar ik ben dislecties dus dat is geen succes denk ik.
Vind het wel een goed idee, maar dan zouden de bokkers die dit willen doen een 'test' moeten afleggen voordat ze zo'n functie krijgen. Gewoon een test waarbij je kan zien of ze goed kunnen spellen en de nederlandse spelregels een beetje kennen. Zegmaar..
Dat je niet van die situaties krijgt waarin de 'verbeteraars' de tekst alleen maar 'verslechten'.
sherwood schreef:Ik zou dat best wel willen doen, maar ik heb af en toe nog wel eens moeite met bepaalde moeilijke woorden. Ik weet dan niet 100% zeker hoe je ze schrijft. Maar over het algemeen kan ik een best woordje nederlands typen en verbeteren
NaNi schreef:(fotograveren,
Dennis schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar wil ook even wat melden.
Ik vind het ook verschrikkelijk die MSN taal.
Mijn stukjes zijn (vanwege mijn dyslectie) ook verre van foutloos, maar volgens mij wel voor iedereen goed te begrijpen en niet overdreven storend.
De echte stukken MSN taal moet ik zelfs echt voor gaan zitten omdat ik er anders niet uit kom, dit komt ook door mijn dyslectie. Maar daar heb ik dus geen zin in, dus die sla ik over.
Afkortingen als imo, ff enz heb ik geen probleem mee mits niet het hele stuk uit afkortingen bestaat.
stef schreef:In mijn ogen/in my opinion
saphire schreef:Ja hebben jullie gelyk in:)!
stef schreef:niks plagen, gewoon serieus, gelijk is met ij, niet met y