Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Het gaat er niet om wat voor dingen je zegt, maar HOE je het zegt. En "If you can't say something nice then say nothing at all".
Citaat:Meer duidelijkheid geven over de besluitvorming wanneer er OW's en bans gegeven gaan worden. Hoe beslissen jullie dat? Welke regels zijn daar voor opgesteld?
Ellende schreef:Op dit moment staat er vrij duidelijk in de Help van bokt hoe het systeem van bemiddeling werkt. Zou het helpen als we ook zo'n stuk zouden opnemen over hoe het modden werkt?
We kunnen geen formule geven voor wanneer je wel/geen OW krijgt, maar daar zouden we wel dingen over bijvoorbeeld de tabbladen, hoofdmods et cetera in op kunnen nemen.
Ellende schreef:Op dit moment staat er vrij duidelijk in de Help van bokt hoe het systeem van bemiddeling werkt. Zou het helpen als we ook zo'n stuk zouden opnemen over hoe het modden werkt?
We kunnen geen formule geven voor wanneer je wel/geen OW krijgt, maar daar zouden we wel dingen over bijvoorbeeld de tabbladen, hoofdmods et cetera in op kunnen nemen.
katiavl schreef:Hoe zit het nu eigelijk met pb's waar in gedreigd en gescholden word, nu word er niks aan gedaan. Maar zou in de toekomst daar niks aan kunnen worden veranderd worden. Want nu grijpen er veel terug naar dit, omdat ze geen ow willen krijgen.
Maar dat is eigelijk ook geen systeem. Begrijp wel dat mods niet alle pb's kunnen nakijken. Maar vraag me af. Als die vraag hier niet juist staat vergeef het me dan![]()
En nog een vraagje wat kan je doen als je als buitenstaander niet met een ban van iemand anders eens bent, kan je daarvoor ook naar de mids gaan? Of kan alleen de gebande persoon dit doen?
Wisselwerking vind ik wel ok, maar bv zoals western horen toch meer mods in thuis die daar in geintresseet zijn wat doe je daar dan mee?
Hele boterham
Neonlight schreef:Mag ik jullie dan even complimenteren met de zinvolle discussie en de goede punten die jullie nu naar voren brengen? Er zitten zeer goede ideeën tussen, en we zullen daar zeker mee aan de slag gaan.
slimmerik schreef:Je kunt in een keer meer als een OW krijgen hoor. Als je het héél bont maakt
slimmerik schreef:Nee Naadje zo is het niet. Daar heb ik al eens een topic over geopend. Pb's die je verstuurd komen in de uitbox te staan. Zo gauw de geadresseerde online komt krijgt de afzender te zien dat zijn/haar bericht verzonden is en dus in zijn/haar beleving ook gelezen....
Bart zal t.z.t. als hij daaraan toekomt bekijken of er een mogelijkheid is dat je pb's ongeopend terug kunt sturen of d.m.v. een foei al vooraf kunt weigeren.
Maar dat is eigenlijk off topic allemaal
runningkawa schreef:Ik heb ze wel eens terug gestuurd met als titel retour afzender, meestal werkt dat ook wel