Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MariekeVol schreef:Ja, maar als er bijvoorbeeld iets ergs is gebeurd, dan krijg je bijvoorbeeld 8 bladzijden met: Sterkte! Beterschap! en als de Ts ergens op de 4e bladzijde een nieuwe update heeft gegeven...
Is het wel handig lijkt mij.
casperrr schreef:MariekeVol schreef:Ja, maar als er bijvoorbeeld iets ergs is gebeurd, dan krijg je bijvoorbeeld 8 bladzijden met: Sterkte! Beterschap! en als de Ts ergens op de 4e bladzijde een nieuwe update heeft gegeven...
Is het wel handig lijkt mij.
maar als je daar écht geïnteresseerd in bent kan je toch wel 1 naam onthouden
Myukii schreef:Casperrr: dan heeft blijkbaar niet iedereen het zelfde geweldige geheugen als jij hebtEn waarom inderdaad moeilijk doen, als het met een (in mijn ogen!) rédelijk kleine verandering gewoon veel makkelijker kan?
Ik moet in een discussie inderdaad vaak terugscrollen, omdat ik de naam vergeet van de TS. Zeker als ik tussendoor ook vaak een reactie lees van een andere bokker, of een naam moet onthouden waar ik even op wil reageren, kan ik écht de naam van de TS niet onthouden.
En als de naam van de ts nou gewoon een leuk blauw of rood kleurtje krijgt, is er toch niks aan de hand? 3 of 4 kleurtjes kan iedereen wel onthouden lijkt me
poes schreef:Ik snap niet hoe iemand nog meer kleurtjes op bokt wil :s Ik vind het nu al ingewikkeld genoeg
casperrr schreef:Myukii schreef:Casperrr: dan heeft blijkbaar niet iedereen het zelfde geweldige geheugen als jij hebtEn waarom inderdaad moeilijk doen, als het met een (in mijn ogen!) rédelijk kleine verandering gewoon veel makkelijker kan?
Ik moet in een discussie inderdaad vaak terugscrollen, omdat ik de naam vergeet van de TS. Zeker als ik tussendoor ook vaak een reactie lees van een andere bokker, of een naam moet onthouden waar ik even op wil reageren, kan ik écht de naam van de TS niet onthouden.
En als de naam van de ts nou gewoon een leuk blauw of rood kleurtje krijgt, is er toch niks aan de hand? 3 of 4 kleurtjes kan iedereen wel onthouden lijkt me
sorry hoor maar ik kan nou echt níét snappen dat iemand 1 klein naampje niet kan onthouden.... zó'n goed geheugen moet je daar niet voor hebben hoor...
en over die kleurtjes, zoals poes al zegt heel veel mensen weten nog niet eens is wat al die kleurtjes betekenen...
Soet schreef:poes schreef:Ik snap niet hoe iemand nog meer kleurtjes op bokt wil :s Ik vind het nu al ingewikkeld genoegEen beetje kleur is toch leuk?
Néé, maar ik zeg het; dikgedrukt oid. lijkt me echt handig
casperrr schreef:ik heb nooit gezegd dat ik het níét wilt hebben, ik heb alleen mijn mening gegeven dat ik het gewoon absoluut niet kan bevatten dat men geen naampje kan onthouden....
Citaat:Onderwerp bericht: Re: Cootjuh - Idee voor Bokt?
Anthea schreef:De namen zijn toch al dikgedrukt?