Idee voor Bokt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Svadilfari

Re: Idee voor Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 19:08

Tja, dat is meer het punt dat je beter niet nog eens dat soort berichten kunt posten als dat al heel vaak gedaan is en je verder niks zinnigs meer toe te voegen hebt.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 23:36

MariekeVol schreef:
Ja, maar als er bijvoorbeeld iets ergs is gebeurd, dan krijg je bijvoorbeeld 8 bladzijden met: Sterkte! Beterschap! en als de Ts ergens op de 4e bladzijde een nieuwe update heeft gegeven...
Is het wel handig lijkt mij.

maar als je daar écht geïnteresseerd in bent kan je toch wel 1 naam onthouden Verward

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 23:53

Tuurlijk, maar het zou dan wel handig zijn om alleen reacties van de Ts te lezen. Ik red het ook wel zonder, daar niet van Haha!
Maar het zou gewoon nòg een extra pluspuntje zijn.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 00:34

casperrr schreef:
MariekeVol schreef:
Ja, maar als er bijvoorbeeld iets ergs is gebeurd, dan krijg je bijvoorbeeld 8 bladzijden met: Sterkte! Beterschap! en als de Ts ergens op de 4e bladzijde een nieuwe update heeft gegeven...
Is het wel handig lijkt mij.

maar als je daar écht geïnteresseerd in bent kan je toch wel 1 naam onthouden Verward

Natuurlijk, maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
het is alleen maar een verbetering..
En tja, sommige mensen gebruiken het niet, maar die hebben er ook geen last van..
En degene die het wel gebruiken hebben er alleen maar profeit van.

Ik zie alleen maar voordeel uiteindelijk!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 17:32

Ik vind ook dat je heel het topic moet doorlezen zeker als je zelf regaeert. Maar bij sommige topics lees ik ook enkel de posts van de TS, zoals bij het verhaal van Meetje en zo.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 21:36

Hier ook hoor, een kleurtje of gewoon dikgedrukt lijkt mij dan inderdaad erg handig! Ja

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 01:04

Ik snap niet hoe iemand nog meer kleurtjes op bokt wil :s Ik vind het nu al ingewikkeld genoeg Lachen

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:56

Ja, een kleurtje erbij lijkt mij ook niet echt de oplossing.
Misschien kan de tekst van de TS automatisch dikgedrukt worden weergegeven.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 18:54

ik zie echt nog steeds niet het nut er van in hoor... Ik onthoud die naam gewoon of de ava/onderschrift.
Vaak merk je het snel genoeg wie de TS is.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:42

Casperrr: dan heeft blijkbaar niet iedereen het zelfde geweldige geheugen als jij hebt Knipoog En waarom inderdaad moeilijk doen, als het met een (in mijn ogen!) rédelijk kleine verandering gewoon veel makkelijker kan?

Ik moet in een discussie inderdaad vaak terugscrollen, omdat ik de naam vergeet van de TS. Zeker als ik tussendoor ook vaak een reactie lees van een andere bokker, of een naam moet onthouden waar ik even op wil reageren, kan ik écht de naam van de TS niet onthouden.

En als de naam van de ts nou gewoon een leuk blauw of rood kleurtje krijgt, is er toch niks aan de hand? 3 of 4 kleurtjes kan iedereen wel onthouden lijkt me Haha!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:43

Helemaal niet, de meesten weten nu al niet waarvoor het paars en oranje staan Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:45

Myukii schreef:
Casperrr: dan heeft blijkbaar niet iedereen het zelfde geweldige geheugen als jij hebt Knipoog En waarom inderdaad moeilijk doen, als het met een (in mijn ogen!) rédelijk kleine verandering gewoon veel makkelijker kan?

Ik moet in een discussie inderdaad vaak terugscrollen, omdat ik de naam vergeet van de TS. Zeker als ik tussendoor ook vaak een reactie lees van een andere bokker, of een naam moet onthouden waar ik even op wil reageren, kan ik écht de naam van de TS niet onthouden.

En als de naam van de ts nou gewoon een leuk blauw of rood kleurtje krijgt, is er toch niks aan de hand? 3 of 4 kleurtjes kan iedereen wel onthouden lijkt me Haha!

sorry hoor maar ik kan nou echt níét snappen dat iemand 1 klein naampje niet kan onthouden.... zó'n goed geheugen moet je daar niet voor hebben hoor...
en over die kleurtjes, zoals poes al zegt heel veel mensen weten nog niet eens is wat al die kleurtjes betekenen...

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:47

poes schreef:
Ik snap niet hoe iemand nog meer kleurtjes op bokt wil :s Ik vind het nu al ingewikkeld genoeg Lachen

*LOL* Een beetje kleur is toch leuk? Knipoog
Néé, maar ik zeg het; dikgedrukt oid. lijkt me echt handig Ja

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:52

casperrr schreef:
Myukii schreef:

sorry hoor maar ik kan nou echt níét snappen dat iemand 1 klein naampje niet kan onthouden.... zó'n goed geheugen moet je daar niet voor hebben hoor...
en over die kleurtjes, zoals poes al zegt heel veel mensen weten nog niet eens is wat al die kleurtjes betekenen...

Dat een kleurtje geen goed idee gevonden wordt kan ik nog begrijpen, maar waarom ben je zó standvastig dat de naam van de ts niet wat duidelijker gemaakt mag worden? Tong uitsteken Als je er niet naar wilt kijken, doe je dat toch niet? Jij hebt er toch geen last van, anderen alleen maar plezier.

En zoals ik al zei, onthoud ik vaak niet alleen de naam van de ts, maar ook de namen van de mensen waarop ik wil reageren. En daarbij zijn er ook nog eens veel boktnamen die erg op elkaar lijken.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:54

ik heb nooit gezegd dat ik het níét wilt hebben, ik heb alleen mijn mening gegeven dat ik het gewoon absoluut niet kan bevatten dat men geen naampje kan onthouden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:57

Soet schreef:
poes schreef:

*LOL* Een beetje kleur is toch leuk? Knipoog
Néé, maar ik zeg het; dikgedrukt oid. lijkt me echt handig Ja

De namen zijn toch al dikgedrukt? Clown

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:58

Edit: idee al genoemd. Clown
Laatst bijgewerkt door Rachel_x op 06-06-07 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:59

dan zou ik het eerst maar eens doorlezen, want je antwoord is niet bepaald en optie Knipoog

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 19:10

casperrr schreef:
ik heb nooit gezegd dat ik het níét wilt hebben, ik heb alleen mijn mening gegeven dat ik het gewoon absoluut niet kan bevatten dat men geen naampje kan onthouden....

Het maakt toch niet uit of het dom is dat niet iedereen een naam kan onthouden, het gaat er gewoon om dat de mensen die dat niet lukt, dit wel handig vinden. En jij hebt er verder geen last van als dit ingevoerd wordt, zeker niet als het geen kleurtjes zijn.

Ik ben voor het idee dat het óf in de blauwe titelbalk komt te staan (gewoon in je eigen scherm, niet het boktscherm, zeg maar), óf tussen alle berichtjes in zoiets:
Citaat:
Onderwerp bericht: Re: Cootjuh - Idee voor Bokt?

Heeft niemand last van, alleen maar plezier, en zeker bij de tweede manier voorkomt het een hoop scrollen Knipoog

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 19:59

Ik vind het wel een heel goed plan. Zoiets als hierboven inderdaad.

lijkt me ook wel wat als iedereen links onder zijn avatar had staan of hij man of vrouw is en misschien leeftijd, en dat bedoel ik niet sarcastisch hoor, zet het klein omdat het daar in dit topic niet over gaat

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:52

CharlotteP, dat zijn vrij persoonlijke gegevens, bovendien kan het er voor zorgen dat je gelijk iemand verooroordeelt op zijn leeftijd of geslacht. Bovendien vullen mensen in wat ze willen, dus mag je er niet te veel belang aan hechten.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:28

Ja klopt, daar heb je gelijk in. Maar soms vind ik het wel irritant als je iets leest en je denk dat het een vrouw is en je volgt de verhaallijn maar niet en dan blijkt dat het een man is, en valt alles op zijn plaats.

Maar goed, kwestie van in profiel kijken natuurlijk. Toch leek het me op zich een goed plan, maar dat is natuurlijk weer een andere discussie.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:29

Anthea schreef:
De namen zijn toch al dikgedrukt? Clown

Nu je het zegt Huilen van het lachen

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 23:37

Ik denk als bart dit ooit zou willen doen, dat het heel erg ver onderaan zijn to do list komt te staan. Tong uitsteken

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:03

ik ben hier een voorstander van.. ik moet inderdaad ook heel vaak terugscrollen...