Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Pikeur schreef:Nee niet amen.
Shetlanderfan topic is eigenlijk al besloten, je mag er alleen in als je shetlanderfan bent.
Maar als je elkaar 18/19 delen kent, en je wilt niet nogmaals uit elkaar door nieuwelingen..?
Ja, de hele dag MSN aan laten staan in een groepsgesprek.
Goed plan!
Pikeur schreef:Goed plan!
odetteke schreef:Dan kan je een eigen forum openen pikeur.
WildWings schreef:Pikeur schreef:Nee niet amen.
Shetlanderfan topic is eigenlijk al besloten, je mag er alleen in als je shetlanderfan bent.
Maar als je elkaar 18/19 delen kent, en je wilt niet nogmaals uit elkaar door nieuwelingen..?
Ja, de hele dag MSN aan laten staan in een groepsgesprek.
Goed plan!
Die eerste opmerking ga ik niet op in, je snapt hopelijk zelf ook wel waarom. Als ik een hekel aan Shetlanders heb, heb ik ook niets in 't Shetlanderfantopic te zoeken.
En waarom zou je uit elkaar moeten door nieuwelingen? Je merkt vanzelf wie je wel en wie je niet mag, en als je als nieuweling niet goed in de groep past (die groep moet dan wel natuurlijk eerlijk zijn en openstaan voor nieuwelingen) merk je dat vanzelf en hoef je er niet perse bij. Als je er wel bij past is dat leuk voor iedereen.
M'n laatste opmerking over het msngesprek was sarcastisch bedoeld. Maar dat is misschien niet jouw sterkste punt.
Ir111 schreef:Pikeur schreef:Goed plan!odetteke schreef:Dan kan je een eigen forum openen pikeur.
Goed plan odetteke!!
x_Marr schreef:Ha dan heeft bokt straks geen HK topics meer
BrittKitt schreef:Volgens mij loopt dit topic nu al uit op ruzie
odetteke schreef:x_Marr schreef:Ha dan heeft bokt straks geen HK topics meer
Tuurlijk wel... het merendeel van de mensen op bokt vindt het gelukkig wel gezellig om nieuwelingen te ontmoeten
x_Marr schreef:Heel veel mensen op bokt merken dat niet vanzelf.
Pikeur schreef:Ik vind het ook heel gezellig om nieuwelingen te ontmoeten!
Pikeur schreef:Ik vind het ook heel gezellig om nieuwelingen te ontmoeten!
Maar niet als ze patsboem binnenkomen vallen.
LiSSy schreef:ik zeg nee... bokt is een openbaar forum en daar horen geen besloten topics te zijn.
als jij alleen met die mensen wilt kletsen voeg ze toe op msn en klep daar een end verder... heb je bokt niet voor nodig
_lies_ schreef:Ik vind dat besloten moet kunnen,
de hele tijd maar weer vreemde mensen erbij
Ja opzich het is een openbaar forum.
Maar dan maken ze toch maar hun eigen leuke topic