Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:Maar wat geeft het dan voor meerwaarde dat je kan zien of de ander hem gelezen heeft of niet?
Als je perse iemand iets wilt zeggen en het zou via de pb ie meer kunnen zoeken ze toch wel een andere weg ( msn b.v ) Ruzie's hou je toch altijd wel denk ik. gewoon negeren is de beste oplossing.
Dat je die ruzie blojft houden heeft voornamelijk er ook mee te maken, je zegt iets over een bepaalde bokker tegen een andere bokker en zo komt het vanzelf bij de *verboden* persoon terecht
ik verwijder sommige pb's van sommige mensen ook ongelezen, maar na een dag weet ik ongeveer wel wat erin staat omdat inmiddels iemand anders mij wel geinformeerd heeft...
Ann schreef:Hoho, niet alleen slimmerik stelt belang in zo'n functie. Er kan nu wel op de man worden gespeeld, maar de vraag was algemeen bedoelt. Ik heb ook duidelijk aangegeven best wel interesse te hebben in zo'n functie en heb
(nog) niemand op mijn Foei lijst staan. In sommige situaties kan deze functie toegevoegde waarde hebben om conflicten niet verder op de spits te drijven.
Alane schreef:en het leuke dat weet een afzender nooit, want je ziet enkel en alleen dat je pb ontvangen is tenminste of ik moet een andere versie hebben van bokt dan de rest... ik krijg nl niet een berichtje die zegt dat de ontvanger mijn bericht ook daadwerkelijk heeft gelezen
Citaat:Hoe weet ik of een pb ontvangen / gelezen is?
Nadat je op 'verzenden' hebt geklikt, komt je pb in je outbox te staan. Het pb-systeem werkt wat anders dan bijv. het Outlook-systeem zoals dat bij het verzenden van e-mail gebruikt wordt. Berichten in je outbox zijn wel verzonden, maar (nog) niet gelezen door de ontvanger.
Zodra het bericht gelezen is, komt het in je sentbox te staan. Een bericht in je sentbox is dus altijd gelezen door de ontvanger.
katiavl schreef:Maar dan kan niks ook uitgepraat worden