Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alane schreef:Maar we hebben het niet over de ins en outs van de Wegenverkeerswet maar over slotjes op bokt, en de regels daarover.
Shadow0 schreef:Alane schreef:Maar we hebben het niet over de ins en outs van de Wegenverkeerswet maar over slotjes op bokt, en de regels daarover.
In dat geval lijkt het voorbeeld van het rode licht me evenmin erg van toepassing.
Alane schreef:Daarom wordt het een voorbeeld genoemd, zodat je kunt visualiseren wat de ander bedoelt, want dan echter niet gelijk hoeft te betekenen dat je dan uitzonderingen moet gaan zoeken die voorbeeldgerelateerd zijn maar die niets te doen hebben met het hoofdonderwerp
Shadow0 schreef:Als je actief modereert en ergernissen voorkomt voor ze uit de hand lopen, is dat vaak niet het geval. Ik weet dat veel mensen denken dat slotjes niets uitmaken, net zomin als foeis, maar vaak is het voorkomen van de discussie al van grote invloed.
Lusitana schreef:Het heeft dus tot nut op het forum "schoon te houden" maar het kan nauwelijks relschoppers inbinden. Dat moet dus veel door modereren gebeuren. Maar, een aantal typische relschoppers trekken zich daar ook weer niks van aan.
Lusitana schreef:Maar, het stopt echte relschoppers niet echt. Dat was mijn punt.