Modbreaks op UK

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

Re: Modbreaks op UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 22:17

Dat wat je aanhaalt betreft de persoon die het meeste naar het topic kijkt: in feite wel. Wat ik altijd graag heb gezien op UK is dat er door iedereen mee gedacht word, en er dus door iedereen wat opgestoken word wanneer er iemand tips geeft. Je bekijkt het gemaakte werk en je bekijkt het gegeven commentaar/tips. Vervolgens denk je 'He ja, dat klopt inderdaad!'. Leer moment Haha!

Ik laat het voorstel zo even staan, wacht op meerdere berichten van mensen die hier eerder aangekaart hebben dat ze het huidige UK niet geheel prettig vinden. Daarna zal ik op UK/CB een topic openen met de een (hopelijk) goede formulatie van het voorstel en kunnen we de test gaan draaien. Lachen

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:24

Ik vind het een goed voorstel Ja .
Mij spreekt het zeker ook aan om de verantwoordelijkheid voor de onderbouwde reacties wat meer aan de TSers te laten. Ik denk dat we dan meer gericht commentaar kunnen geven (want algemeen is altijd moeilijker, zeker als je zelf niet tekent/schildert enz?) en krijgen op juist de punten die we willen ipv dat mensen commentaar uit het niets moeten verzinnen om maar reacties volgens de regels te geven Lachen .

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:25

Vind het ook een goed idee om te proberen Ja En gaandeweg kan je het altijd nog iets aanpassen toch?

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 20:41

Even offtopic...maar even tussendoor na aanleiding van enkele reacties:
Zoveel heb ik de laatste tijd niet geschilderd, zeker niks UK-waardigs...

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:55