Te veel moeite?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Te veel moeite?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 01:54

Kijk op horse @ work reageer ik al gewoon niet.De mensen willen geen commentaar,behalve .OOWw wat een liev horsie en wat ken je goed rijjen.

Maar als in een serieuze discussie ineens iemand met zijn dyslectische nichtje aan komt?.
Ook dyslectische mensen kunnen lezen.En het stoort mij niet als er een foto van een paard staat en er schrijven 100 mensen wat een mooi paard.
Dat kan ook gewoon dat iedereen hem mooi vind.

Maar wel als iemand zegt mijn paard heeft mok zinkzalf helpt niet en je krijgt daar achter minstens zes reactie's probeer zinkzalf.

Maar ik denk dat het probleem toch vooral zit dat er zoveel jongere op Bokt zitten en of ze nu gelijk hebben of niet ze willen het laatste woord hebben.

Dat probleem speelt hier in huis ook wel eens,maar daar heb ik om de hoek van de deur een grote hamer staan Knipoog

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 09:27

Silvana dan nog vind ik dat ook jongeren(zie bokt maar als een soort maatschappij) in deze wereld moeten leren luisteren(lezen) en dan commentaar kunnen geven.
Je pikt het van je kinderen ook niet als ze een gesprek binnenvallen, terwijl jij aan het praten bent.

Geven ze dan op dat moment een nuttige aanvulling oke, maar zinloze opmerkingen accepteer je dan ook niet

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 12:53

als er een topic loopt van 10 pagina's of meer is het een ding maar
als je dit soort berichten krijgt na 1 bladzijde en 2 berichtjes ...
(zag deze vandaag weer in een topic daad werkelijk na 1 pagina en 2 berichtjes ..mevrouw had reactie gegeven op het einde van de 1e pagina ..
dus zelfs de 1e pagina was te veel moeite ..)

**** schreef:
Oh sorry ik heb het hele topic niet doorgelezen Knipoog

tja Nagelbijten / Gniffelen

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 15:13

Ik begrijp je punt, Echwel en ben het daar mee eens. Ik houd zelf best wel van een pittige discussie en als er dan zo'n losstaand bericht tussendoor komt ineens, vraag ik me inderdaad weleens af wat voor nut dat heeft. Voor mij is een (interessante) discussie een wisselwerking tussen mensen en bij voorkeur niet een verzameling van op zichzelf staande meningen. Lachen

Aan de andere kant kan zo'n bericht ook een nieuwe insteek geven om verder/dieper over te discussiëren.
(Als het genoeg diepgang heeft Clown ).
Laatst bijgewerkt door Ann op 30-01-07 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 15:24

Ann schreef:
Aan de andere kant kan zo'n bericht ook een nieuwe insteek geven om verder/dieper over te discussiëren.

Als het een nieuwe insteek is zou dat eventueel kunnen. Als hetzelfde al minstens 30 keer gezegd is, en daar uitgebreid op gereageerd is, dan houdt het op een bepaald moment wel op Scheve mond

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 15:26

Ik heb net een 'edit' daarover toegevoegd. Haha! (Zonder jouw bericht te hebben gelezen).

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 15:57

Oke een nieuwe insteek is vaak welkom.
Kun je daarop verder borduren.
Maar gewoon iets van Oh dat heeft mijn paardjuh ook.
Daar word ik echt niet vrolijk van.
Als je daar dan iemand op aan spreekt, en ze reageren helemaal niet meer terug, vraag je je af wat het nut is.

Is het gewoon posts omhoog gooien of is het iemand die een bep, vorm van aandacht nodig heeft.
Trouwens ook het niet lezen van 4 reacties en dan al roepen , ik heb niet alles gelezen.grrrr Bloos

troyke13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:09

Echwel schreef:
JazzPony schreef:
Mijn nichtje zet het er neer omdat ze dislectisch is.
Dus van haar kan ik het begrijpen.

Zet wat neer?

ik neem aan dat als je ergens een mening over hebt, en de beginpost kunt lezen.
Het niets met dislectie te maken heeft hoe en wanneer je reageert.

@ superwoman ik had het over een gezonde discussie, niet over dwarsheid.. Haha!
troyke13 schreef:
maar je kan toch niet 87 (ik noem maar wat:P) bladzijdes lezen dan ben je lang niet klaar
Maar miss weet je dan wel waar het over gaat.
Is een stukje fatsoen

ja okee daar heb je ook weer gelijk in maar ik lees dan altijd de eerste 3 baldzijdes en de laatste 3
dat vind ik toch wel genoeg weet ik toch waar het over gaat Koe Pling