Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iefke schreef:Ik denk dat er al wel 203023 mensen zijn die hebben aangegeven te willen fungeren als taalmod
MoonChloe schreef:iefke schreef:Ik denk dat er al wel 203023 mensen zijn die hebben aangegeven te willen fungeren als taalmod
Ik denk dat taalmod wel iets voor jou zou kunnen zijn, rekenen kun je iig niet
Nouks schreef:Nu weer op Bokt: een topic dat "Knien kraken" heet. Verschrikkelijk irritant, je moet eerst drie keer kijken voor je ziet wat er staat.
Een tijdje geleden was er ook zo'n topic, er werd om de haverklap op gereageerd, maar er stond een gigantische spelfout in de titel. Daar zit je dan constant tegenaan te kijken op de home...
MoonChloe schreef:Net zag ik nog een berichtje van iemand: 'zie tietel'.
AAH, volgens mij spreek je 'titel' niet eens uit met een ie.
En 'knien' kan ik wel makkelijk ontcijferen. Misschien omdat ik zelf veel te maken heb met vreselijke spelfouten op mijn school.
Margot_VH schreef:Dat is ook zo met sommige onderschriften. Ik kan me er echt dood aan ergeren. Oke ik heb ook getypt zoals ze dat noemen in msn taal, maar later bedacht ik me dat het gewoon verneuken van het normale nederlands is.
iefke schreef:
Knien kraken????![]()
Shaar schreef:Maar dat is een Belg, dat is ABV geloof ik
Nouks schreef:Oh, nu jullie het zeggen...
Maar goed, het was me in ieder geval nog nooit eerder opgevallen dat een Belg "achter" en "na" op deze manier door elkaar gooide...