Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Maar dan kom je bij het punt, belazert TS de boel of heeft ze het zelf gekocht als zijnde kieffer?
Stel dat ze het gekocht heeft als zijnde kieffer, heeft ze meteen een naam als oplichter, die ze niet meer kwijt raakt.
Het zou jezelf maar gebeuren.
runningkawa schreef:Nu is gewoon de regel, niet offtopic
Harde regel, geen uitzondering.
En dan is idd de vraag hoe je die regel kunt veranderen, zonder dat er gemekkert gaat worden.
En dan bedoel ik bijv. prijs is te hoog want ik zag het laatst voor 25 en jij vraagt er 22,5 voor.
Dan heb ik zoiets, moet TS zelf weten, zakt wel als het niet verkocht word.
Het is idd anders als er gezegt wordt het is een keiffer hoofdstel, nieuw prijs 100 euro, deze kun je krijgen voor 75, terwijl het een namaak kieffer is.
Maar dan kom je bij het punt, belazert TS de boel of heeft ze het zelf gekocht als zijnde kieffer?
Stel dat ze het gekocht heeft als zijnde kieffer, heeft ze meteen een naam als oplichter, die ze niet meer kwijt raakt.
Het zou jezelf maar gebeuren.
Shadow0 schreef:En dat het zo snel op gekat uitloopt geeft wel aan dat het 'zelf' laten uitzoeken ook nog niet zo makkelijk is. Waar trek je de grens tussen 'redelijke' opmerkingen of katten? Naast dat het niet zo makkelijk is, kost het ook ontzettend veel tijd en heb je eerder 3 fulltime mods nodig dan 3 vrijwilligers, om dat goed te laten verlopen.
runningkawa schreef:Maar zo wordt het wel gezegd
En niemand gelooft TS meer, want die wilde oplichten.
ook al zegt ze 100 keer, wist niet dat het imitatie was
runningkawa schreef:Idd shadow
Als ik voor mijn oude kieffer zadel 2500 euro wil, mag ik dat zelf weten
Dat ik het dan ove 10 jaar nog heb is mijn probleem.
Wens daar ook geen geblaat over in een topic.
runningkawa schreef:Zie je wel dat het team de verkoper de hand boven het hoofd houd
Alane schreef:Maar ik heb het idee dat er nu teveel in details wordt getreden en het niet ruim wordt bekeken... overal zijn uitzonderingen te vinden maar ook regels.. echter krijg ook ik het idee dat het teveel de regel is dat er foute info verstrekt mag worden en dat een (aspirant)koper geen commentaar mag leveren...
runningkawa schreef:Maar iemand van een team stond er ook niet bij dat TS het kocht
Hoe kun je dan bewijzen dat ze het echt wel wist?
Shadow0 schreef:Alane schreef:Maar ik heb het idee dat er nu teveel in details wordt getreden en het niet ruim wordt bekeken... overal zijn uitzonderingen te vinden maar ook regels.. echter krijg ook ik het idee dat het teveel de regel is dat er foute info verstrekt mag worden en dat een (aspirant)koper geen commentaar mag leveren...
Nogmaals, ik vind ook dat het op dit moment wel makkelijk is om onjuiste informatie te geven bij een advertentie.
Maar die details, die moeten wel bekeken worden. Elke onduidelijkheid of vermeende oneerlijkheid zal groots uitgemeten weer een topic op FZ opleveren met een boel gedoe, dus het is verstandig om daar over na te denken /voor/ de regels veranderd worden.