Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Ze mag hem niet meer als onderschrift look-a-like gebruiken, ze zegt niks over kerstwensen in topics toch
Quellian schreef:Yessy schreef:Ze mag hem niet meer als onderschrift look-a-like gebruiken, ze zegt niks over kerstwensen in topics toch
Oh, dus bovenaan haar post mag het wel?
Tadaa Slimmerik; problem solved!
slimmerik schreef:(let op mijn naam!!)
Cyntje schreef:Dus je hebt een OW te pakken?
Cyntje schreef:Dus je hebt een OW te pakken?
luxje schreef:Cyntje schreef:Dus je hebt een OW te pakken?
lezen is ook moeilijk
Quellian oppert dat zij er wel een ow voor over zou hebben, maar Slimmerik antwoord dus dat haar volgende ow een permanente ban oplevert en dat er dus niet voor over heeft.
Misschien is het zo duidelijk?
Cyntje schreef:Ga je frustratie lekker op een ander botvieren, ik dacht dit niet n.a.v een post van Quell, maar na een post van Slimmerik hierboven aan! En de uitleg van Fairie komt duidelijk over hoor
Ann schreef:Die kerstwens was leuk, maar ik kan me ook voorstellen dat als iedereen het zou doen (en met ook grotere plaatjes er in) de lol er snel vanaf zou zijn. De moddie's kunnen niet alleen slimmerik's 'onderschrift' toestaan. Dus IMO terecht dat hij niet meer mocht, al had ik er zelf geen last van en vond het zelfs heel leuk bedacht.
DresslOver schreef:tjongejonge.. tja, je kan je maar ergens druk over maken![]()
Hebben jullie nou serieus niets anders te doen?
Botervlieg schreef:
Wie zegt dat 'iedereen' het gaat doen?
Ik ben nog niet één andere tegengekomen
en na Kerst houdt slimmerik er gewoon weer mee op.
slimmerik schreef:Botervlieg schreef:
Wie zegt dat 'iedereen' het gaat doen?
Ik ben nog niet één andere tegengekomen
en na Kerst houdt slimmerik er gewoon weer mee op.
Zoals je ziet ben ik er mee gestopt. Zelfs af en toe het te doen...b.v. één post per topic is afgewezen door de "rechtbank". So be it. Heb het trouwens nu in mijn profiel staan.....als dat mag
Als ik al niet zoveel OW's had staan was het misschien wel goed geweest. Nu kan ik me bovendien geen ongehoorzaamheid veroorloven.