nog steeds met 2 maten meten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luxje

Re: nog steeds met 2 maten meten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 22:48

Denk maar niet dat je zo makkelijk onder je ban uitkomt Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:48

luxje schreef:
Denk maar niet dat je zo makkelijk onder je ban uitkomt Haha!

Niks tegen Karl he Sigaar

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:50

Eigenlijk word het wel een keertje tijd voor een ban, straks denkt iedereen nog dat ik een mietje ben Haha!

(En dan heb ik hopelijk ook eindelijk eens tijd voor alles wat maar blijft liggen Bloos )

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 23:03

Karl66 schreef:
Eigenlijk word het wel een keertje tijd voor een ban, straks denkt iedereen nog dat ik een mietje ben Haha!

(En dan heb ik hopelijk ook eindelijk eens tijd voor alles wat maar blijft liggen Bloos )

Wil best een topic voor je openen hoor Haha!
Ga je direkt voor een permanente ban?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:19

Dat kan ik alle meeleeskindertjes niet aandoen

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 23:23

Dus je krabbelt terug, dan niet Haha!

Jammer dat Marreke niet zo makkelijk onder haar ban uitkomt Bloos

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:26

Dat heeft niks met terugkrabbelen te maken, maar met denken voordat je wat doet.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:27

Karl66 schreef:
Dat heeft niks met terugkrabbelen te maken, maar met denken voordat je wat doet.

En daar gaat dit topic over Knipoog Afgod

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 23:52

katiavl schreef:
Karl66 schreef:

En daar gaat dit topic over Knipoog Afgod

Van de kant van de moddies dan toch Ja

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:15

Ik heb maar 1 blz gelezen, en deze dan. Ik vind het heel erg dat Marreke permanent geband is. Marreke is imo iemand die lief, behulpzaam en meelevend is.
Dat gedoe met die bas, tja, dat verhaal ken ik niet exact en ik weet niet wat er gebeurd is, behalve dus dat hij haar account heeft gebruikt? Een permanente ban is dan wel erg zwaar als je jarenlang gewoon leuk gebokt hebt. Echt zonde.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 14:32

Ik vind het ook vreemd. Heb me nl al een hele poos zitten verbazen over Bas en vroeg me al af wanneer hij een banz ou krijgen.
Meeste mensen krijgen een ban voor bv negeren van modsaanwijzingen en dat heeft hij meerdere malen gedaan..dus daar is ook niet met 1 maat gemeten. Nu 'leent' Marreke haar account uit, al dan niet met toestemming en krijgt zij een permanente ban. De frustratie lijkt groot onder de beheerders en mods om haar een ban te geven. Ik snap hetw el, ben ook bas liever kwijt dan rijk, maar stoor me er niet aan en lees gewoon over hem heen als het ware.
Zo wordt er vaker met 2 maten gemeten hier op bokt en begin me er zolangzamerhand aan te storen. Begrijp dat het enorm veel werk kost om ee forum als deze draaiende te houden, met alle respect en doe dat ook niet na..maar een waarschuwing vooraf had netter geweest.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 15:32

Hmm..als je kijkt naar de "bokt-regels" is het inderdaad onterecht dat Marreke meteen geband is.

Maar Bokt is geen democratie, ik ben het ook zeker niet altijd eens met mod-beslissingen maar ik wil graag blijven Bokken dus ik leg me er bij neer.
En de "gewone" gebruiker heeft ook niet zoveel verstand van ICT als Bas, dus denk ik dat hij nog meer als bedreiging werd gezien, en dat ze graag permanent van hem af wilden zijn (wat ik heel goed kan begrijpen.)
En een ban voor hem maakt natuurlijk niks uit als ie gewoon kan verder etteren op de account van z'n vrouw, die dat kennelijk ook gewoon heeft toegelaten..

Vind het trouwens wel belachelijk gedrag voor een volwassen vent zeg.Zeker omdat ie zelf ook een forum heeft.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 15:36

Ik kan me eerlijk gezegd nauwelijks voorstellen dat Marreke nooit op de één of andere manier op Bas zijn gedrag is aangesproken.

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 15:58

Ik heb een hoop topics van Bas op FZ gevolgt en in de topics die hij op het account van Marreke heb ik hem ook gewaarschuwd dat hij op deze manier ook het account van Marreke "in gevaar" bracht.

Als Bas dan, ondanks dat ik en een hoop anderen al hadden aangegeven dat een ban voor Marreke er nu ook aan zat te komen toch doorgaat met het openen van topics op FZ, dan kun je bokt ook niet kwalijk nemen dat zij actie gaan ondernemen.

Als ik zo dadelijk in de auto van Tyrza stap en een paar flitspalen met 140 km/u passeer komt Tyrza ook niet weg met "Ik reed niet".
Het is de auto van Tyrza, dus Tyrza draait voor de bekeuringen op, ongeacht of zij toestemming heeft gegeven dat ik in haar auto zou rijden.

Een ban voor Marreke vind ik niet meer dan terecht, temeer ook omdat ik er vanuit ga dat Marreke op de hoogte was dat Bas haar account geleend heeft.

Een permanente ban is misschien wat teveel van het goede, maar dat een ban aan zat te komen hadden ze alle twee wel kunnen verwachten....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:04

Menno schreef:
Ik heb een hoop topics van Bas op FZ gevolgt en in de topics die hij op het account van Marreke heb ik hem ook gewaarschuwd dat hij op deze manier ook het account van Marreke "in gevaar" bracht.

Ja maar hebben de mods Marreke gewaarschuwd?? Als ik aangehouden wordt in de auto van mijn man dan krijg ik trouwens de bekeuring hoor.

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:07

slimmerik schreef:
Ja maar hebben de mods Marreke gewaarschuwd??

Marreke had haar account niet uit moeten lenen, daar heb je geen waarschuwing voor nodig.

Of ja, een waarschuwing in de zin van een ban van een dag of een week.

slimmerik schreef:
Als ik aangehouden wordt in de auto van mijn man dan krijg ik trouwens de bekeuring hoor.

Als je aangehouden wordt wel, maar als je geflitst wordt staat de bekeuring toch echt op naam van jouw man Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:10

Menno schreef:
Als je aangehouden wordt wel, maar als je geflitst wordt staat de bekeuring toch echt op naam van jouw man Knipoog

Dit was een aanhouding. En idd verdient Marreke een of misschien 2 OW's hiervoor maar géén permanente ban.

Bas bokt vrolijk voort: heeft ander IP genomen et voilá. Maar Marreke wil graag onder de naam Marreke verder en daar moet een mogelijkheid voor zijn vind ik.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:35

Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het jammer voor Marreke is en dat niemand vindt dat zij een ban moet hebben (laat staan een permanente) vanwege haar eigen gedrag.

MAAR het is een gevolg van Bas zijn gedrag en dan moet Bokt daar niet op aangesproken worden, maar dan moet ze Bas daar op aanspreken.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 18:37

Karl66 schreef:
MAAR het is een gevolg van Bas zijn gedrag en dan moet Bokt daar niet op aangesproken worden, maar dan moet ze Bas daar op aanspreken.

Goed punt, het is een gevolg van Bas zijn gedrag, moet Marreke daar permanent voor geband worden?
Terwijl er niemand permanent gebanned is geweest voor het uitlenen van zijn account aan een gebande gebruiker..

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:49

Heeft Marreke nu al met een bemiddelaar gemailt ? Discussie hier voeren heeft niet zoveel zin, dat kun je wel merken aan de inbreng van de mod's Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:23

Ik zou nhet bizar vinden om MArreke aan te spreken op het gedrag van Bas. Zij is verantwoordelijk voor zichzelf en niet voor Bas, kom op zeg!

En als mijn man in mijn auto geflitst wordt, dan teken ik beroep aan en laat het overzetten op zijn naam. simpel. Haha!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:31

Menno schreef:

Marreke had haar account niet uit moeten lenen, daar heb je geen waarschuwing voor nodig.

Wie zegt dat ze dat gedaan heeft?

(Ik val in herhaling, maar je hebt het topic kennelijk niet geheel gelezen.)

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:32

Jij ook niet BV, zoek mijn post maar op Knipoog

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:52

luxje schreef:
Karl66 schreef:

Goed punt, het is een gevolg van Bas zijn gedrag, moet Marreke daar permanent voor geband worden?
Terwijl er niemand permanent gebanned is geweest voor het uitlenen van zijn account aan een gebande gebruiker..

Dan had ze haar account niet moeten uitlenen, maar hem daarvoor in de plaats moeten vertellen dat hij moest ophouden met zijn kinderachtige geintjes.

Zoals ik al vaker heb gezegd, de moddies hebben de mogelijkheid om van de normale strafmaat af te wijken. Dat hebben ze hier gedaan en dat is pech voor Marreke, maar daarvoor moet ze dus bij Bas zijn.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:54

en daarom blijft dit een eindeloze discussie *LOL*

Ik denk dat alleen een post van een mod hier duidelijkheid in kan geven, waarom ze tot deze beslissing zijn gekomen. Misschien zijn er achter de schermen via pm andere dingen gebeurd waar wij geen weet van hebben?