Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxje schreef:Denk maar niet dat je zo makkelijk onder je ban uitkomt
Karl66 schreef:Eigenlijk word het wel een keertje tijd voor een ban, straks denkt iedereen nog dat ik een mietje ben![]()
(En dan heb ik hopelijk ook eindelijk eens tijd voor alles wat maar blijft liggen)
Karl66 schreef:Dat heeft niks met terugkrabbelen te maken, maar met denken voordat je wat doet.
katiavl schreef:Karl66 schreef:Dat heeft niks met terugkrabbelen te maken, maar met denken voordat je wat doet.
En daar gaat dit topic over![]()
Menno schreef:Ik heb een hoop topics van Bas op FZ gevolgt en in de topics die hij op het account van Marreke heb ik hem ook gewaarschuwd dat hij op deze manier ook het account van Marreke "in gevaar" bracht.
slimmerik schreef:Ja maar hebben de mods Marreke gewaarschuwd??
slimmerik schreef:Als ik aangehouden wordt in de auto van mijn man dan krijg ik trouwens de bekeuring hoor.
Menno schreef:Als je aangehouden wordt wel, maar als je geflitst wordt staat de bekeuring toch echt op naam van jouw man
Karl66 schreef:MAAR het is een gevolg van Bas zijn gedrag en dan moet Bokt daar niet op aangesproken worden, maar dan moet ze Bas daar op aanspreken.
Menno schreef:
Marreke had haar account niet uit moeten lenen, daar heb je geen waarschuwing voor nodig.
luxje schreef:Karl66 schreef:MAAR het is een gevolg van Bas zijn gedrag en dan moet Bokt daar niet op aangesproken worden, maar dan moet ze Bas daar op aanspreken.
Goed punt, het is een gevolg van Bas zijn gedrag, moet Marreke daar permanent voor geband worden?
Terwijl er niemand permanent gebanned is geweest voor het uitlenen van zijn account aan een gebande gebruiker..