Verder begrijp ik de kritiek op Marreke niet zo goed (dat ze Bas niet op de vingers tikt/ whatever...), alsof zij verantwoordelijk is voor Bas zijn gedrag.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menno schreef:Basje, kun je mij vertellen waarom ik mij kan registreren en reageren op jouw forum met een proxy, terwijl jij zegt dat dit bij jou niet mogelijk is?
katiavl schreef:Mischien een hopelose reclamestunt voor een top kich flopforum
Ann schreef:Ik zie er de humor wel van in.![]()
Verder begrijp ik de kritiek op Marreke niet zo goed (dat ze Bas niet op de vingers tikt/ whatever...), alsof zij verantwoordelijk is voor Bas zijn gedrag.
testaccount schreef:een proxy is namelijk niet wat je denkt.
Puera schreef:Menno schreef:Lekje in steigeren.nl?Basje,
kun je mij vertellen waarom ik mij kan registreren en reageren op jouw
forum met een proxy, terwijl jij zegt dat dit bij jou niet mogelijk is?
testaccount schreef:Ten EERSTE IS HET BAS!![]()
testaccount schreef:
Ten EERSTE IS HET BAS!![]()
Ten tweede, je kan best via een proxy op mijn forum aanloggen.
Mocht je niet weten wat een proxy is, dan wil ik het graag uitleggen, een proxy is namelijk niet wat je denkt.
Maethoriel schreef:katiavl schreef:Mischien een hopelose reclamestunt voor een top kich flopforum
Nou, nou, niet overdrijven, hij heeft wel al 128 gebruikers![]()
Princess_ schreef:Pffffff elke keer weer een topic van Bas...
Gefrustreerd ofso??
Gefrustreerd ofso??
Gefrustreerd ofso??
testaccount schreef:Ik word beroemd! Of was dat berucht?![]()
Ik wil best mijn ban aanvaarden, maar dan moeten ze het wel goed doen.
Ergo een echte goede IP-ban, eentje die niet simpel via een normale proxy te omzeilen is.
Elaine schreef:Als iedereen zich nou eens als verstandige (bijna)volwassene zou gaan gedragen en dit topic met rust laat.
Ik heb hem al getemd/gemeld bij de mods dus binnenkort komt er iets groens, of roods binnenvallen voor uitleg en/of uitspraak over dit topic.
Als iedereen nou verstandig doet en zich niet zo laat opnaa*en door Bas.
En basje, je had ook Bart een mailtje kunnen sturen ipv openbaar op bokt zetten. Of vragen of Marreke even pbt.
Sundancer schreef:
testaccount schreef:Ik wil best mijn ban aanvaarden, maar dan moeten ze het wel goed doen.
Ergo een echte goede IP-ban, eentje die niet simpel via een normale proxy te omzeilen is.
Menno schreef:testaccount schreef:Ik word beroemd! Of was dat berucht?![]()
Wanneer ban je de gebruiker "Hallo" van jouw forum?
testaccount schreef:Princess_ schreef:Pffffff elke keer weer een topic van Bas...
Gefrustreerd ofso??
Ik word beroemd! Of was dat berucht?![]()