Snap eigenlijk niet helemaal waar je nu heen wilt, ja ik ben kinderachtig en ja het was een domme actie, dat wil ik best nog een keer toegeven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna16 schreef:Ik heb het niet meegemaakt, maar ik wil wel even kwijt dat ik Maya al jaren ken en ik echt never EVER zou geloven dat ze zoiets zou doen. Zo is ze gewoon niet, als haar iets dwars zit dan zoekt ze altijd een manier om het uit te praten c.q. op te lossen...
Hoe vaak zij mij al niet geholpen heeft als ik ergens mee zat, zowel op bokt als prive!
Sylvia schreef:Nou, een fraaie opmerking die ik tegenkwam met beginletters bv...
Citaat:...Die topic titel gaat diep terug en was alleen maar grappig bedoeld, dat snapt Maya ook...
Ann schreef:Fijn dat jullie het onderling hebben ongelost, kunnen jullie weer gezellig "grappig" zijn (ten koste van andere mensen)...
Lotje85 schreef:@Sylvia: ik zou niet zo snel oordelen over mensen die je niet kent. Verder moet je je *piep* houden over mij en Siel. Zelfs Maya neemt (en heeft dit al tegen ons gezegd) ons niets kwalijk, omdat wij net zo goed in de maling zijn genomen. Wij waren er zelf ook behoorlijk pissed over.
Sylvia schreef:En waar precies beschuldig ik jou? Ik noem idd 'mensen die zich voor het karretje hebben laten spannen', maar bij de toelichting erop noem ik jouw naam nergens. Sterker nog: ik noem je naam "uberhaupt niet. Dus waar deze reactie nou weer op slaat...
Als jij een topic opent op een openbaar forum en dan al helemaal op een dergelijke toon cq beschuldigingen - ongeacht of je het zelf geschreven hebt of niet - dan kun je verwachten dat mensen hun *piep* open trekken. Je had ook een topic kunnen openen ' waarom is Renza geband? '.
Sylvia schreef:Vind het al triest dat die eerste post geplaatst wordt (riekt naar een persoonlijke vete en het door de modder halen van een mod).
Kinderachtig, echt. OW-waardig imo. En dan niet alleen Renza, maar ook de anderen die zich voor het karretje hebben laten spannen.