Wij willen Rien (a.k.a. Renza) terug!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renza

Re: Wij willen Rien (a.k.a. Renza) terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:39

@ Tyrza: Ja, dat ontken ik niet, daarom voel ik me dus ook aangesproken.
Snap eigenlijk niet helemaal waar je nu heen wilt, ja ik ben kinderachtig en ja het was een domme actie, dat wil ik best nog een keer toegeven Lachen .

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:43

En daarop heb ik mijn mening gegeven.

Dat fenomeen noemen ze "dis- cus- sie"

treffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:49

Misschien dacht ze wel dat als er een topic op FZ zou komen, dat er een mod zou reageren: 'Maar renza is helemaal niet gebanned?' en er dan een slotje op zou komen.

Dit is dus niet het geval en het is nu wel duidelijk dat we niet goed hebben nagedacht. Ik vind het heel rot voor Maya als ze dit zich zo erg aan trekt, en dat snap ik ook wel. Voor mij is bokt gewoon een internet site waar ik helemaal niemand in het echte leven ken (behalve renza dan). Als iedereen dan 'boos' op mij wordt kan me dat aan m'n reet roesten. Ik denk dat dit bij renza misschien hetzelfde is. Duidelijk is dus dat we niet hebben nagedacht en het dus in de eerste instantie enorm grappig vonden. Maar voor alsnog is de boodschap van jullie dat we onwijs kinderachtig, achterlijk en dom zijn en nog veel meer overgekomen.

Ik snap dat bokt voor Maya heel wat meer is dan voor ons. Dat d'r reputatie als mod de grond in geboord zou worden, alhoewel ik dat hier niet zie. Iedereen vindt het een achterlijke grap en vind dat Maya goed reageert, misschien nog te vriendelijk zelfs. Denk dat de wijze hoe Maya hier reageert ook getuigt dat ze een goede moderator is. En dat vind ik ook, ookal lijken mijn reacties wat anders te zeggen voor een buitenstaander.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:27

Shanna16 schreef:
Ik heb het niet meegemaakt, maar ik wil wel even kwijt dat ik Maya al jaren ken en ik echt never EVER zou geloven dat ze zoiets zou doen. Zo is ze gewoon niet, als haar iets dwars zit dan zoekt ze altijd een manier om het uit te praten c.q. op te lossen...
Hoe vaak zij mij al niet geholpen heeft als ik ergens mee zat, zowel op bokt als prive!

Amen, moet hier alleen maar hard om lachen... Wat een onnozele reactie zeg, en dan bedoel ik niet die van Maya. Vind het al triest dat die eerste post geplaatst wordt (riekt naar een persoonlijke vete en het door de modder halen van een mod), laat staan andere reacties in dit topic. Misschien de volgende keer even nadenken over een dergelijke flauwe grap, aangezien veel Bokkers niet lezen. Als ik iemand zo'n actie niet uit zie halen dan is het Maya wel.

Kinderachtig, echt. OW-waardig imo. En dan niet alleen Renza, maar ook de anderen die zich voor het karretje hebben laten spannen. Lips are sealed

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:29

Welke anderen?
Lotje85 en Sieltjuh dachten dat ik echt gebanned was, imo kun je hun dan niks kwalijk nemen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:32

Nou, een fraaie opmerking die ik tegenkwam met beginletters bv...

Ik sluit me gewoon nogmaals aan bij Sita en Shanna, wie aan Maya komt, komt ook aan mij Vork

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 07:39

Sylvia schreef:
Nou, een fraaie opmerking die ik tegenkwam met beginletters bv...

dat is niet alleen een opmerking, dat is de topic titel.
dat topic zou volgens mij naar de mesthoop verplaatst moeten worden, meer als een pak mest is het niet.
daarbij zou ik het ook niet erg vinden als de aanstichtsters een ban voor onbepaalde tijd zouden krijgen, en ook de mensen die hun mond gehouden hebben en wisten wat de titel betekende.
negatieve rotmeiden zijn jullie die onder het mom van een grapje rotstreken uithalen.
als je alleen maar grappig kunt zijn ten kostte van een ander ben je in mijn ogen een domme doos en nog een slecht mens ook.
inpakken en wegwezen die feeksjes, ga maar ergens anders de sfeer verpesten! Doei!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 10:54

Ik sluit me bij luxx aan, wat een kinderachtig en achterbaks gedoe.

Die topic titel vind ik wel een paar OW's waardig en dan hebben we het nog niet eens over dit topic en de houding van sommige mensen gehad...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 11:21

Amen luxx Ja

Oeh, een one-liner Bloos!

treffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 11:30

Renza is niet de enige domme doos hier, dat ben ik ook.

Zoals ik al zei, het maakt mij niet uit of ik een OW heb of niet, ik ben toch meer een meelezer dan een poster en dat kan ik ook als ik gebanned ben.
Die topic titel gaat diep terug en was alleen maar grappig bedoeld, dat snapt Maya ook.

Het enige waar ik over in zit is als ik Maya, Lotje85 en Sieltjuh gekwetst heb, en die heb ik ook duidelijk m'n excuses aangeboden.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 11:38

Citaat:
...Die topic titel gaat diep terug en was alleen maar grappig bedoeld, dat snapt Maya ook...

IK VIND MAYA EEN SCHIJT ZEEUW

Het zal wel aan mijn gevoel voor humor liggen, maar ik kan weinig 'grappigs' vinden aan die topic titel, eerder kwetsend en onbeschoft. Ik begrijp dan ook niet dat deze niet aangepast is door een moddie.

Fijn dat jullie het onderling hebben ongelost, kunnen jullie weer gezellig "grappig" zijn (ten koste van andere mensen)...

matybu30

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 11:40

Moet je voor de grap eens door hun andere topics aan bladeren, dan kom je nog veel meer van dat soort dingen tegen

treffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 11:46

Ann schreef:
Fijn dat jullie het onderling hebben ongelost, kunnen jullie weer gezellig "grappig" zijn (ten koste van andere mensen)...

Denk je niet dat wij nu onderhand snappen dat het niet grappig was? Wij zullen er op bokt zeker niet over praten omdat de club uit elkaar is gevallen en we ongetwijfeld heel veel meelezers zullen behouden en ik ook denk dat het topic naar de MH verplaatst zal worden.

En de zin topic titel sloeg in de eerste instantie niet op Maya. Maar nu er al 12 keer is gezegd dat het een schokkende titel is, snappen wij ook dat het voor een buitenstaander, en misschien zelfs een insider, niet grappig is Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 11:58

Ik geloof dat dit topic iig net zo lang open gehouden wordt totdat jullie je allemaal een ban op de nek gehaald hebben Bloos

Het is tot in den treure uitgelegd dat het een (slechte) grap was en er is excuus aangeboden. Waarom blijft dit dan nog open?

Ik vind het trouwens frappant dat er onder de "gewone" bokkers zo veel mensen zitten met mods ambities die maar bans en OW's eisen. Dat alleen is al een OW waardig toch (echte) mods? Haha! Haha! Haha!

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 12:01

Ik moet zeggen dat ik ook niet snap waarom het topic nog open is. Alles is uitgelegt en er is naar verschillende kanten excusses gemaakt.

De betrokkenen snappen dat het niet goed is gevallen en hebben dit ook laten weten. Het lijkt me dat verdere opmerkingen dus nu via pb zouden kunnen.

Anders zijn mensen hier net zo hard aan het natrappen.

*edit* ik heb getemd en gevraagd of het topic op slot zou kunnen.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 12:05

Ik lees dit alles nu pas en geef mijn mening, dat schijnt te mogen op een openbaar forum. Lachen
Maar oke, als de reacties niet zijn wat men lezen wil (wat een goede grap! *lol*) dan vraagt men maar om een slotje.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 12:16

Ik heb niet om een slotje gevraagd Ann, dat zeggen nu een paar mensen die er verder buiten staan.
Dus dat heeft niks te maken met reacties zijn niet wat men wil lezen, dus maar een slotje.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 12:17

Het gaat er niet om dat het een goede grap gevonden wordt, want ook ik vind het geen goede/leuke grap. Maar er zijn al excusses gemaakt en wat er dus nu ook nog allemaal gezegt wordt vind ik natrappen. Iets waar een aantal mensen de HLV'ers ook van beschuldigd werden. Het wordt dus geen haar beter in dit topic.

Daarom vind ik dat dit topic op slot moet. Als de betrokkenen nu nog wat kwijt willen kan dat toch ook per pb, daar is het immers voor gemaakt.

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 12:42

Op slot graag!

@Sylvia: ik zou niet zo snel oordelen over mensen die je niet kent. Verder moet je je *piep* houden over mij en Siel. Zelfs Maya neemt (en heeft dit al tegen ons gezegd) ons niets kwalijk, omdat wij net zo goed in de maling zijn genomen. Wij waren er zelf ook behoorlijk pissed over.

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 12:56

Ik hoorde dus pas nadat ik in het HLV-topic gereageerd had dat Renza niet echt gebanned was. Ik heb mijn excuses aangeboden voor het feit dat ik er daarna niks over gezegd heb. Dat had ik ongetwijfeld wel gedaan als ik wist dat het zogenaamde bannen een reden had (nl. het gedoe tussen Renza en Maya, waardoor zij tegenover de rest van bokt verkeerd werd afgeschilderd en Sieltjuh en Lotje85 daarvoor gebruikt werden). Ik heb sorry gezegd, hiervan geleerd dat ik voortaan eerst dingen meer uit moet zoeken voordat ik reageer. Maar fouten maken is menselijk (al is het ontzettend vervelend dat sommigen hiervan de dupe zijn geworden), ik vind dat iedereen nu wel erg makkelijk neer wordt gehaald. Zéker Sieltjuh en Lotje85 konden hier écht niks aan doen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 13:14

Lotje85 schreef:
@Sylvia: ik zou niet zo snel oordelen over mensen die je niet kent. Verder moet je je *piep* houden over mij en Siel. Zelfs Maya neemt (en heeft dit al tegen ons gezegd) ons niets kwalijk, omdat wij net zo goed in de maling zijn genomen. Wij waren er zelf ook behoorlijk pissed over.

En waar precies beschuldig ik jou? Ik noem idd 'mensen die zich voor het karretje hebben laten spannen', maar bij de toelichting erop noem ik jouw naam nergens. Sterker nog: ik noem je naam "uberhaupt niet. Dus waar deze reactie nou weer op slaat... Lips are sealed

Als jij een topic opent op een openbaar forum en dan al helemaal op een dergelijke toon cq beschuldigingen - ongeacht of je het zelf geschreven hebt of niet - dan kun je verwachten dat mensen hun *piep* open trekken. Je had ook een topic kunnen openen ' waarom is Renza geband? '.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 13:17

Ik denk dat ze zich aangesproken voelde omdat zij dit topic geopend heeft en op zo'n manier 'voor mijn karretje gespannen is'.
En het is niet terecht om haar daarop te veroordelen, aangezien ze dacht dat ik echt gebanned was.

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 13:25

Sylvia schreef:
En waar precies beschuldig ik jou? Ik noem idd 'mensen die zich voor het karretje hebben laten spannen', maar bij de toelichting erop noem ik jouw naam nergens. Sterker nog: ik noem je naam "uberhaupt niet. Dus waar deze reactie nou weer op slaat... Lips are sealed

Als jij een topic opent op een openbaar forum en dan al helemaal op een dergelijke toon cq beschuldigingen - ongeacht of je het zelf geschreven hebt of niet - dan kun je verwachten dat mensen hun *piep* open trekken. Je had ook een topic kunnen openen ' waarom is Renza geband? '.

Waar deze reactie op slaat?! Je doelt toch gewoon direct op mij, dat heeft geen zin om te ontkennen. Dat je geen namen durft te noemen is een ander verhaal. Raar he, dat ik daar dan op reageer.

Dat mensen hun mond open trekken was in eerste instantie natuurlijk ook de bedoeling, maar ik zou nog maar eens even goed teruglezen wat de gedachten van ieders persoon achter deze actie was. Dan kun je nu ook stoppen met mensen vals te beschuldigen.

Ik had trouwens niet de hand in hoe dit topic moest gaan heten en wat erin kwam te staan, dus mij daarop aankijken heeft ook geen zin.
Laatst bijgewerkt door Lotje85 op 29-11-06 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 13:26

Hmm, uit Sylvia haar reactie(s) merk ik niet op dat ze specifiek jou bedoelde, Lotje85. Verward

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 13:31

Sylvia schreef:
Vind het al triest dat die eerste post geplaatst wordt (riekt naar een persoonlijke vete en het door de modder halen van een mod).

Kinderachtig, echt. OW-waardig imo. En dan niet alleen Renza, maar ook de anderen die zich voor het karretje hebben laten spannen.

Uhm think again? Ik ben degene die de eerste post geplaatst heeft en me voor dat karretje heeft laten spannen remember?