Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nickyu schreef:dat die ook niet op de zwarte lijst staat ??
Sylvia schreef:Dus is safe. Maar ik blijf van mening dat de voordelen niet opwegen tegen het werk dat het met zich meeneemt...
Safe is niet het goeie woord... Antheman schreef:nickyu schreef:dat die ook niet op de zwarte lijst staat ??![]()
A heeft nog niks verkocht, kan dus niet op de zwarte lijst staan.
, eerst was het nog mams heeft het overgemaakt
)
) dat er een systeem komt dat het huidige EA vervangt. Een forum is gewoon niet de meest geschikte vorm voor een verkoop ding. In dat nieuwe systeem komt (ooit) ook een feedback systeem a la eBay. Met zo'n systeem kan je zien of iemand die al meerdere transacties heeft gedaan dat naar tevredenheid heeft gedaan. Je hebt dan dus een wat beter beeld van de persoon waar je iets van koopt of aan verkoopt. Natuurlijk is dit allemaal verre van waterdicht. Iemand kan 20 kleine (onbenullige) transacties doen en je dan bij 1 grote transactie belazeren. Of iemand heeft nog geen transacties gedaan waardoor je nog steeds niet weet wat voor een vlees je in de kuip hebt als je die persoon niet al vaker op Bokt rond hebt zien lopen.

Antheman schreef:Het gevaar is dat er een hele hetze gaat ontstaan. Vergelijk het met de politiek: pedolijsten gaan aanleggen. Zo´n man kan dan maar beter emigreren.
Sylvia schreef:Als ik ergens fel tegenstander van ben dan zijn het van bv pedolijsten...

) Sylvia schreef:Nee, dat zeg je idd niet, maar dat is wel de praktijk.
Die database ben ik met je eens. Maar ik vind niet dat dat voor het publiek toegankelijk moet zijn. En helaas zal zoiets altijd uitlekken...