[Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: [Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 20:27

VeirL schreef:
Opzich was het IMO ook wel een goed idee geweest dat 2 van de 4 nieuwe moderators BvT-ers waren, maar dan vind ik dat dus ook 2 van de 4 nieuwe moderators van de "jonge generatie" mogen zijn. Gewoon om het een beetje in evenwicht te houden en verschillende kijken te hebben op situaties. Lachen

Dat had ik ook een uitstekend idee gevonden. Nu zit er echter geen enkele BvT-er in het lijstje, terwijl er juist wel allemaal BvT-ers gestopt zijn met het modden.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 20:28

Lia_ schreef:
Apple schreef:
Yvonniej: HK + SH / FJ

Hier heb ik dus echt vraagtekens bij, dacht dat er hier wat meer waarde werd gehecht aan integriteit en eerlijkheid:?
Vind dit echt een slechte zaak.
viewtopic.php?f=13&t=501442&hilit=verduisterende

Bloos! Schokkend!

Erg jammer dat er weer eens lekker ondemocratisch gekozen is.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 20:33

Bokt is geen democratie, dus dat lijkt mij wel logisch Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 20:34

Machie schreef:
ik doel dan meer op oud in aantal boktjaren. En dan maakt het mij niet uit of diegene 16 en 60 is Lachen

Oud in (Bokt)jaren maakt mij helemaal niet uit. De wijze van reageren en het vermogen om iets vanuit twee standpunten te bekijken, om objectief te lezen, lijken mij belangrijker.
Ik las laatst een topic van een 10-jarige en zij kon zich goed uitdrukken, haar punt duidelijk maken, verduidelijken waar nodig of wanneer daarom gevraagd werd en dat alles zonder boos te worden ondanks de, soms, harde reacties.
Kijk, een 10-jarige als mod lijkt mij ook niet alles, zeker gezien de dingen die er soms richting mod's geschreven worden, maar dat is wel een voorbeeld van hoe het moet!

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 20:36

Lia_ schreef:
Als je bericht na bericht ontvangt en pas reageert als je weet dat mijn collega's de volgende dag op je stoep zullen staan noem ik dat geen foutje maar moedwillig de boel proberen te belazeren!
Lees mijn topic maar eens goed door en kijk eens naar de tijdslijn...
Foutje??? dacht het niet

Okee dan snap ik jou punt.
Had niet het hele topic doorgelezen. Bloos
Maar goed, waarschijnlijk heeft Yvonniej hier wel van geleerd en zullen de moddies haar met een goede reden uitgekozen hebben om hun team te versterken. Lachen
Ik ken haar niet persoonlijk dus ga geen oordeel vellen over haar integriteit.

Ben het overigens helemaal met Marreke eens. Ja
Laatst bijgewerkt door gekkesies op 14-11-06 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:19

Niet hele bekende namen dit keer... Laatste 3 wel enigzins bekend.

Allemaal heel veel succes gewenst met jullie moddieschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:43

Fitzroy schreef:
VeirL schreef:
Opzich was het IMO ook wel een goed idee geweest dat 2 van de 4 nieuwe moderators BvT-ers waren, maar dan vind ik dat dus ook 2 van de 4 nieuwe moderators van de "jonge generatie" mogen zijn. Gewoon om het een beetje in evenwicht te houden en verschillende kijken te hebben op situaties. Lachen

Dat had ik ook een uitstekend idee gevonden. Nu zit er echter geen enkele BvT-er in het lijstje, terwijl er juist wel allemaal BvT-ers gestopt zijn met het modden.

Momenteel, mét de nieuwe moddies erbij, is dit de huidige stand van zaken : Er zijn 14 mods BVT (aangemeld in 2001 en 2002) en er zijn 13 mods uit de jaren 2003/2004/2005 aangemeld.

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:53

Ik ken alleen Kris25 en Petraaken. Van Yvonniej begrijp ik de keuze inderdaad niet. Ga daarin helemaal mee met Lia.

Verder ben ik niet zo bezig met het mod gedoe. Geloof het allemaal wel... Over een paar maanden zijn er weer anderen... of zo..

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:57

Tjonge jonge....er moet toch ook altijd wel iets te zeuren zijn he??? Gelukkig hebben jullie toch weer mensen gevonden die deze taak op zich willen nemen. Succes alle vier en vooral Kris25....( had je het nog niet druk genoeg????)

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:01

Marjolein schreef:
nielsd schreef:
Maar wat maakt het uit dat het nieuwe bokkers zijn?
Als ze hun werk goed doen...

een van de eigenschappen die een mod moet hebben IMO is dat ze vertrouwd zijn met bokt en zijn gebruikers. Ook de regels en historie een beetje kennen. Ik vraag me af wat deze mods zeggen als ik naar de stapmolen of de mesthoop vraag? of waarom bokt is opgericht? Ik denk dat de vragen wie zijn SP, Mythens en PJ ook de nodige vraagtekens. Terwijl die toch heel veel betekend hebben voor het beleid van bokt.

Maar dan krijg je toch weer die BvT-discussie... Ik ben geen BvT'er (net niet Clown), maar ik kan een aantal van die vragen best beantwoorden. En wánneer ben je bekend met Bokt en zijn users? Als je er vanaf 2001 op zit? Mag posten bij BvT?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind dit erg jonge mods, maar ik ben het wel met Marreke eens... "Oud" zijn is ook niet alles.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:29

Buiten wat Sylvia al aandraagt bestaat Bokt niet alleen maar uit BvTers en er is niets waaruit blijkt dat Bvters betere Bokkers zijn dan mensen die hier 'pas' een of twee jaar actief zijn. Het moderatorteam is een dwarsdoorsnede van de Boktgebruikers met zowel Bvters als nieuwere gebruikers, daarbij is het bepaald niet zo dat mensen die geschikt zijn om te modden ook allemaal zin en vooral ook tijd hebben om dat te doen. Het is niet bepaald iets wat je er 'even' bij doet.

Ook het argument 'die ken ik niet, dus ik vind dat ze die niet hadden moeten nemen' vind ik een tamelijk zinloos argument. Bokt is nu eenmaal erg groot geworden en het wordt steeds moeilijker om mensen te vinden die geschikt zijn en bekend bij iedereen en tijd hebben en zin hebben.

Ongetwijfeld zijn er Bokkers onder jullie die zulke mensen wel kunnen vinden. Ik zou zeggen, draag hen aan, graag zelfs Lachen !

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:31

aandragen heeft volgensmij verrekte weinig zin Gwen...

Anoniem

Gwen schreef:
Ook het argument 'die ken ik niet, dus ik vind dat ze die niet hadden moeten nemen' vind ik een tamelijk zinloos argument.

Mijn argument is juist dat ik haar wel heb leren kennen en niet op een erg prettige manier Nagelbijten / Gniffelen
Het valt mij wel op dat geen enkele mod of mid daar op reageert....

Anoniem

De keuze van Yvonniej vind ik onbegrijpelijk. Hoe kun je haar nou serieus nemen als mod als je het topic hebt gelezen? Clown

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 22:34

Moderatoropmerking:
Het topic waar Lia_ naar refereert is van 1 jaar geleden. De zaak is toen vrij vlot opgelost met Yvonniej. Daarna is Yvonniej niet meer in opspraak geweest op Bokt.
Sinds enige tijd is zij werkzaam als submoderator en heeft laten zien dit serieus en grondig op te pakken. Dit is voor ons reden geweest om haar te vragen voor het mod-team.

Een afgehandelde zaak uit het verleden, waar overigens geen OW's endergelijke aan te pas zijn gekomen, lijkt ons dan geen belemmering.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:35

Mij ook niet... Ik ken Yvonniej niet irl, maar op Bokt vind ik d'r gewoon normaal overkomen. Het is een jaar terug, er speelde vanalles in de privé-sfeer en ze heeft toegegeven dat ze het niet netjes afgehandeld heeft...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:36

Altijd lachen met bokt...
Sommige mensen komen niet in aanmerking voor mod omdat ze een keer een OW hebben gehad, en iemand die de boel heeft proberen serieus te belazeren wordt mod.
Zullen we Willem Holleeder dan ook maar hoofd van de politie in Amsterdam maken? Daar heeft hij vast ook genoeg connecties Lips are sealed

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:37

Maar wie zegt dat ze heeft geprobeerd de boel te belazeren? Imo doe je dat doelbewust en dat haal ik niet uit dat topic.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:37

aerdenhout1 schreef:
Tjonge jonge....er moet toch ook altijd wel iets te zeuren zijn he??? Gelukkig hebben jullie toch weer mensen gevonden die deze taak op zich willen nemen. Succes alle vier en vooral Kris25....( had je het nog niet druk genoeg????)

Wat is druk Knipoog

Ik zal natuurlijk mijn uiterste best doen om het lekker te laten verlopen op medisch en beweging en hoefverzorging!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:39

Sylvia schreef:
Maar wie zegt dat ze heeft geprobeerd de boel te belazeren? Imo doe je dat doelbewust en dat haal ik niet uit dat topic.

Nou ja bijna 2 maanden pas betalen voor een zadel , en nog eens nadat er met aangifte gedreigd is komt op mij iig niet echt onbewust over.........maar ja, wie ben ik? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:41

Ik vind het wel een belemmering, ze heeft gewoon bewezen niet integer te zijn!!!
Het is alleen opgelost omdat ze zeker wist dat de politie anders heel vlot op haar stoep zou staan, ik had al contact met betreffende collega's en dat wist ze.
Wat haar privésituatie in die tijd was is voor mij niet van belang
Wij hadden een afspraak en ze heeft zich daar op een nare manier niet aan gehouden.
Als je op zo'n manier een zadel achterover probeert te drukken ben je bij mij gewoon een vuile oplichter.
Bokt hoeft van mij dus ook niet meer op ene rooie cent te rekenen, ze hebben nu een mod die het wel ergens weet te halen.....

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 22:41

Yvonniej heeft ook daarna meerdere goed verlopen transacties gehad op EA.

Daarnaast zijn er wel degelijk mensen momenteel moddie/bemiddelaar die eens een OW hebben gehad.

Wij kijken bij de keuze voor een teamlid naar meerdere zaken en maken daar een afweging in. Een recente OW kan belemmerend werken, een oude OW of wat raars in de beginperiode dat de bokker actief was wat minder.

Het lijkt mij een beetje een rare situatie als een misstap of een onduidelijke afhandeling je eeuwig zal worden nagedragen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:42

Ze schreef dat er een naaste overleden was en dat het er doorheen geglipt was, dat ze het niet netjes afgehandeld heeft etc. Ergens vraag ik me af hoe sterk je in een dergelijke zaak staat als je aangifte zou doen, en dan in de situatie dat je niet bij de politie werkt wel te verstaan.

Het is eenmalig geweest en een jaar geleden en al met al is het goedgekomen. Ik blijf bij mijn opmerking dat ze wat mij betreft gewoon het voordeel van de twijfel krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:43

@Apple Goh, dat is een grappige uitspraak. Lovely mag niet eens als gebruiker op bokt, haar wordt wel eeuwig van alles nagedragen Clown
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-11-06 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:43

Apple schreef:
Yvonniej heeft ook daarna meerdere goed verlopen transacties gehad op EA.

dat ging wel om andere bedragen.........
Ik vind gewoon dat ze bewezen heeft niet integer te zijn.