Gebande gebruiker online?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: Gebande gebruiker online?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:06

Oudehinken, dat kan dus kloppen. Zie mijn verhaal hierboven.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:07

Dus er is wellicht enige kans dat deze hele communicatiestoring vergeten kan worden ???

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:08

Nou nee, het reageren onder een ander account/uitlenen van een account mag nooit op Bokt. Dat staat ook in de boktregels.

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:09

ze heeft geduld gehad en elke keer als er in wou loggen stond er vanaf die tijd kun je weer inloggen maar elke keer weer stond dat er en ook en ook toen die tijd al lang voorbij was kon ze er nog niet op.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:09

Ze moet een paar dagen geduld opbrengen zoals Apple aangaf.

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:15

zoals je kunt lezen had ze dat maar als er staat vanaf dat tijdstip kun je weer inloggen dan verwacht je toch ook dat je weer in kunt lochen vanaf die tijd?

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:17

Apple gaf aan dat ze geen tijd aan kan geven, neem aan dat ze een berichtje krijgt wanneer ze weer op bokt kan komen.
Ik zou het even rustig afwachten.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:20

Oke ik snap dat ze een fout gemaakt heeft, en ik denk dat ze dat zelf ook wel snapt. Maar wellicht zag ze gewoon even geen andere optie, aangezien er op haar mail niet gereageerd werd. (oke mss ongeduldig, maar dat krijg je met een bokt-verslaving)

@ Jaansje, inmiddels heeft ze een permanente ban zoals je zou weten als je zou terug lezen. Omdat ze dus het account van Oudehinken gebruikt heeft.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:23

Ik vind het ook beetje sneu voor Desiree. Hoop dat ze snel weer op bokt kan.

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:25

jaantsje schreef:
Apple gaf aan dat ze geen tijd aan kan geven, neem aan dat ze een berichtje krijgt wanneer ze weer op bokt kan komen.
Ik zou het even rustig afwachten.

Jij snapt desiree niet.
en als je leest wat ik schrijf snap je het mischien.
en indd desiree is hier heel veel op bokt en als je haar persoonlijk zou kennen zou je mischien begrijpen waarom ze onder mijn naam heeft gereageerd.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:29

Als het een gewone reactie was zie ik persoonlijk ook geen probleem.
Maar ja, ik ben geen mod.
Gezien de situatie zou ik zeggen gewoon weer op bokt.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:45

Joehoe zou desiree toch weer op bokt mogen komen.

Is het dan toch gelukt. Haha!

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:46

ik heb geen idee pearl_tje hopelijk wel.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:46

Euh, ik weet het niet...... Ik hoop het.

Ik hoop gewoon dat ze even met Desiree kunnen praten om duidelijk te maken dat dit niet meer kan gebeuren blabla, laatste waarschuwing en dat ze dan gewoon weer kan bokken.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:03

Nou dat heb ik precies zo.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:08

oudehinken schreef:

Jij snapt desiree niet.
en als je leest wat ik schrijf snap je het mischien.
en indd desiree is hier heel veel op bokt en als je haar persoonlijk zou kennen zou je mischien begrijpen waarom ze onder mijn naam heeft gereageerd.

Wat is Desiree anders dan elke andere Bokker?

Ik denk dat het verhaal ook heel anders was geweest als ze enkel een pb gesturd had naar de mods om dit uit te leggen - onder jouw account - dan dat ze daadwerkelijk gaat posten.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:12

Dan had ze nog van iemand anders zijn account gebruik gemaakt, en zoals hierboven al is uitgelegt zou de situatie niet anders zijn geweest.

Het gaat ons over de manier waarop het gebeurd is.

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:22

Nu onstaat er een miscommunicatie. De ban van Desiree blijft staan. Apple doelde met haar post op het feit dat we niet kunnen weten wanneer een ban er precies afgaat en dat Desiree destijds geduld had moeten hebben met het reageren op Bokt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:31

Siempie schreef:
Nu onstaat er een miscommunicatie. De ban van Desiree blijft staan. Apple doelde met haar post op het feit dat we niet kunnen weten wanneer een ban er precies afgaat en dat Desiree destijds geduld had moeten hebben met het reageren op Bokt.

Hadden de mids haar dat maar duidelijk laten weten dat het iig méér dan 'n dag kon duren nog..... Jammer dat alle uitleg pas achteraf gegeven wordt. Bovendien vind ik het jammer dat Maya aangeeft dat ze eigenlijk de bans wel terecht vond....

Maya schreef:
Ik begrijp dat jullie van mening hierover verschillen met het modteam. Dat mag ook gerust Lachen Overigens, persoonlijk vind ik niet dat de OW met bijbehorende ban onterecht was, dat is door de bemiddelaars besloten, en dat accepteren wij gewoon. Verder geloof ik niet dat haar een bepaald tijdstip is beloofd dat ze geünband zou worden. Hoe dat met dat technische verhaal zit, dat weet ik persoonlijk niet precies Lachen Daar heb ik geen verstand van.

In de FAQ staat dat een eventuele unban in overleg met de mods gemaakt wordt. Kom daar achteraf dan niet op terug (ook niet op persoonlijke titel). Ik vind het een beetje de vuile was buiten hangen....

Edit: Desiree en ik zijn geen beste vriendinnen (heb zelfs nog een ban aan haar te danken geloof ik) maar ik vind gewoon dat het er op lijkt dat ze hoe dan ook geband moest worden.... Ons wordt een verwijt gemaakt als we een persoonlijke vete uitvechten. Gebeurt hier eigenlijk niet hetzelfde? Of zie ik het nu verkeerd?
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 11-11-06 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:35

Dat valt me dan goed tegen omdat er hiervoor al miscommunicatie was.
Mischien dat jullie achter de schermen hier nog eens over kunnen spreken.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:52

Ik zie eigenlijk ook niet in waarom Maya - of willekeurig wie van de mods - niet zou mogen zeggen dat in hun optiek de ban terecht was. Zij hebben hem in overleg gegeven. Ik zou het vreemder hebben gevonden als er mensen in het modteam vonden dat die ban niet terecht was... De mids hebben besloten dat de ban wel onterecht is. Nou prima... Imo kun je dan als mod nog vinden dat je ban terecht was, zolang je het besluit van de mids maar volgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:53

slimmerik schreef:
In de FAQ staat dat een eventuele unban in overleg met de mods gemaakt wordt. Kom daar achteraf dan niet op terug (ook niet op persoonlijke titel). Ik vind het een beetje de vuile was buiten hangen....

Nee, de mids kunnen besluiten te ontbannen nav een bemiddeling. Ik als mod heb hier geen invloed op. Iemand doet aanvraag voor bemiddeling, wij geven alle feiten, topics waarin we de situatie hebben besproken en gewoon alle benodigde achtergrondinformatie. Dan gaan de bemiddelaars aan het werk, zij beslissen of alles juist is verlopen en of de OW en/of ban terecht was of niet. Hier hebben wij dus geen invloed op. Wij horen enkel de beslissing naderhand. De bemiddelaars hebben hier dan ook het laatste woord in, met de kanttekening dat het beheer wel een veto kan maken, mods niet. Zie ook de tekst over het bemiddelen : viewtopic.php?p=18712260#p18712260 Ik bedoel, de mods moeten ontbannen, dat kunnen de mids niet (technisch gezien) maar zij beslissen wel dat dat gebeurt.

Tot slot ben ik een mens, ik werk in een team op Bokt.nl samen voor het beleid van Bokt. Samenwerken, beslissen, nadenken over beleidszaken, problemen en oplossen van situaties. Dat betekent ook compromissen maken, je neerleggen bij de beslissing van de hele groep en dat accepteren. Daar doel ik op. Ik ben het persoonlijk niet eens met de beslissing van het bemiddelteam. Nl, de beslissing dat de tijdelijke ban en OW van Desiree onterecht was. Maar omdat zij het laatste woord hebben, mag ik daar nog altijd mee van mening verschillen. Als jij vindt dat ik, omdat ik mod ben het volledig eens moet zijn met alles wat het bemiddelteam beslist, dan heb je (imo) een verkeerde indruk van het bemiddel en het moderatorteam op Bokt.

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:59

vraagje desiree heeft een ban voor bepaalde tijd hoe lang kan dat duren voordat ze er weer op mag dan?
slimmerik, desiree en jij zitten altijd met elkaar in het vet.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 15:01

Onbepaalde tijd geloof ik toch? Daar staat geloof ik een jaar op.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 15:02

Maya schreef:
slimmerik schreef:

Nee, de mids kunnen besluiten te ontbannen nav een bemiddeling. Ik als mod heb hier geen invloed op. Iemand doet aanvraag voor bemiddeling, wij geven alle feiten, topics waarin we de situatie hebben besproken en gewoon alle benodigde achtergrondinformatie. Dan gaan de bemiddelaars aan het werk, zij beslissen of alles juist is verlopen en of de OW en/of ban terecht was of niet. Hier hebben wij dus geen invloed op. Wij horen enkel de beslissing naderhand. De bemiddelaars hebben hier dan ook het laatste woord in, met de kanttekening dat het beheer wel een veto kan maken, mods niet. Zie ook de tekst over het bemiddelen : viewtopic.php?p=18712260#p18712260 Ik bedoel, de mods moeten ontbannen, dat kunnen de mids niet (technisch gezien) maar zij beslissen wel dat dat gebeurt.

Tot slot ben ik een mens, ik werk in een team op Bokt.nl samen voor het beleid van Bokt. Samenwerken, beslissen, nadenken over beleidszaken, problemen en oplossen van situaties. Dat betekent ook compromissen maken, je neerleggen bij de beslissing van de hele groep en dat accepteren. Daar doel ik op. Ik ben het persoonlijk niet eens met de beslissing van het bemiddelteam. Nl, de beslissing dat de tijdelijke ban en OW van Desiree onterecht was. Maar omdat zij het laatste woord hebben, mag ik daar nog altijd mee van mening verschillen. Als jij vindt dat ik, omdat ik mod ben het volledig eens moet zijn met alles wat het bemiddelteam beslist, dan heb je (imo) een verkeerde indruk van het bemiddel en het moderatorteam op Bokt.

Je hoeft het niet eens te zijn met een beslissing: dat kan IMO natuurlijk niet altijd. Maar we leven in een democratisch land en als de meerderheid van het team een beslissing neemt dan draag je die beslissing ook naar buiten toe. Als je dan gaat verkondigen dat je het er eigenlijk niet mee eens bent dan ondermijn je de beslissing die van hogerhand genomen is en hang je in mijn ogen de vuile was buiten.....

Ik zit ook in diverse besturen en zo en daar worden ook beslissingen genomen waar niet iedereen mee eens is. Toch dragen we het naar buiten zoals dan besloten is en de tegenstanders slikken een keer en gaan er achter staan.... (of trekken hun conclusies).
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 11-11-06 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt