Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaantsje schreef:Apple gaf aan dat ze geen tijd aan kan geven, neem aan dat ze een berichtje krijgt wanneer ze weer op bokt kan komen.
Ik zou het even rustig afwachten.
oudehinken schreef:
Jij snapt desiree niet.
en als je leest wat ik schrijf snap je het mischien.
en indd desiree is hier heel veel op bokt en als je haar persoonlijk zou kennen zou je mischien begrijpen waarom ze onder mijn naam heeft gereageerd.
Siempie schreef:Nu onstaat er een miscommunicatie. De ban van Desiree blijft staan. Apple doelde met haar post op het feit dat we niet kunnen weten wanneer een ban er precies afgaat en dat Desiree destijds geduld had moeten hebben met het reageren op Bokt.
Maya schreef:Ik begrijp dat jullie van mening hierover verschillen met het modteam. Dat mag ook gerustOverigens, persoonlijk vind ik niet dat de OW met bijbehorende ban onterecht was, dat is door de bemiddelaars besloten, en dat accepteren wij gewoon. Verder geloof ik niet dat haar een bepaald tijdstip is beloofd dat ze geünband zou worden. Hoe dat met dat technische verhaal zit, dat weet ik persoonlijk niet precies
Daar heb ik geen verstand van.
slimmerik schreef:In de FAQ staat dat een eventuele unban in overleg met de mods gemaakt wordt. Kom daar achteraf dan niet op terug (ook niet op persoonlijke titel). Ik vind het een beetje de vuile was buiten hangen....
Maya schreef:slimmerik schreef:In de FAQ staat dat een eventuele unban in overleg met de mods gemaakt wordt. Kom daar achteraf dan niet op terug (ook niet op persoonlijke titel). Ik vind het een beetje de vuile was buiten hangen....
Nee, de mids kunnen besluiten te ontbannen nav een bemiddeling. Ik als mod heb hier geen invloed op. Iemand doet aanvraag voor bemiddeling, wij geven alle feiten, topics waarin we de situatie hebben besproken en gewoon alle benodigde achtergrondinformatie. Dan gaan de bemiddelaars aan het werk, zij beslissen of alles juist is verlopen en of de OW en/of ban terecht was of niet. Hier hebben wij dus geen invloed op. Wij horen enkel de beslissing naderhand. De bemiddelaars hebben hier dan ook het laatste woord in, met de kanttekening dat het beheer wel een veto kan maken, mods niet. Zie ook de tekst over het bemiddelen : viewtopic.php?p=18712260#p18712260 Ik bedoel, de mods moeten ontbannen, dat kunnen de mids niet (technisch gezien) maar zij beslissen wel dat dat gebeurt.
Tot slot ben ik een mens, ik werk in een team op Bokt.nl samen voor het beleid van Bokt. Samenwerken, beslissen, nadenken over beleidszaken, problemen en oplossen van situaties. Dat betekent ook compromissen maken, je neerleggen bij de beslissing van de hele groep en dat accepteren. Daar doel ik op. Ik ben het persoonlijk niet eens met de beslissing van het bemiddelteam. Nl, de beslissing dat de tijdelijke ban en OW van Desiree onterecht was. Maar omdat zij het laatste woord hebben, mag ik daar nog altijd mee van mening verschillen. Als jij vindt dat ik, omdat ik mod ben het volledig eens moet zijn met alles wat het bemiddelteam beslist, dan heb je (imo) een verkeerde indruk van het bemiddel en het moderatorteam op Bokt.