Betalen voor inloggen bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Betalen voor inloggen bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:07

Karoliefje_ schreef:
Olifant schreef:
mischien omdat er zoveel sa accounts zijn dat je moet betalen voor je 2e account en bijvoorbeeld voor de opmaak van je profiel avatars onderschrift etc.

je mag zowiezo al geen 2e account. en zou toch te gek zijn als je voor opmaak, avaters etc zou moeten betalen! dan zou Bokt erg kaal worden Haha!

daar heb je een punt Tong uitsteken ik kijk idd graag naar al die avatars Clown

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:07

mwha... een idee.. ik zou het ook doen, maar je moet dan zo veel bijhouden enzo :N

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:11

Carlolover schreef:
Nou volgens mij niet hoor, volgens mij is hij zelf honderden euros per maand/ jaar kwijt aan het op stand houden van Bokt. Ik denk niet dat deze site voor hem geld binnenstromend is!

Stel dat ie idd zou betalen (wat ik niet geloof) dan is dat zijn eigen keuze. Iedere hobby kost geld. Vraag me wel af waarom bepaalde mensen geld willen geven om zoiets over te kopen dan. Neem nou dat voorbeeld van Marktplaats.nl dat is vorig jaar voor miljoenen overgegaan naar Ebay. Dus geloof mij maar dat er geld is te verdienen......

Trouwens mijn paardjes (lees: hobby) kost me ook een paar honderd euro's per jaar. Als jullie nog willen doneren dan pm me voor het bankrekeningnummer. Knipoog

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:13

slimmerik schreef:
Trouwens mijn paardjes (lees: hobby) kost me ook een paar honderd euro's per jaar. Als jullie nog willen doneren dan pm me voor het bankrekeningnummer. Knipoog

hebben wij plezier van jouw paard dan Knipoog Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:14

nee maar toch wel van paarden in het algemeen toch.

edit: maar daar heb je een punt!! Ik dacht misschien trappen ze daar ook wel in.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:19

slimmerik schreef:
nee maar toch wel van paarden in het algemeen toch

Ja, maar we moeten voor jouw paard doneren Knipoog Heb ik niets aan Haha!

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:20

Ik vind het een slecht idee om voor bokt te moeten betalen. Je kan wel makkelijk roepen dat een tijdschrift ook geld kost. Maar enig idee hoeveel mensen nergens meer op geabonneerd zijn omdat dit te veel kost.

10 euro per jaar lijkt misschien inderdaad niet zo veel maar je hebt ook genoeg gebruikers met meerdere hobby's dan paardrijden. Je kijkt ook eens op een honden/kattenforum, een autoforum, afslankforum, tijdschriftenforum of weet ik wat voor forum en als je steeds voor elk forum moet betalen dan kost je dat handen vol geld. Dan wordt internet voor veel mensen inderdaad te duur en dat lijkt mij niet de bedoeling.

Bokt is leuk juist omdat er zoveel verschillende mensen met verschillende meningen zijn. Als er alleen betalende leden achterblijven zullen er minder verschillende soorten mensen lid zijn en er dus minder verschillende meningen gepost worden.

Vrijwillige bijdrage vind ik dan een veel beter idee.
Of gezien de populariteit van de setjes een speciaal bokt setje.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 21:34

Bokt stroomt leeg als ze geld gaan vragen Haha! Haha!

Tenminste, ik ben weg. en nog veel meer weet ik ook dat ze dan weg zijn! Ja

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 21:40

Ik denk dat het leegstromen heel erg gaat meevallen. Er zijn genoeg users die al een donatie hebben gegeven en geen bezwaar hebben om dit vaker te doen.

Er zijn op het moment meer dan 56.000 leden, als een (flink?) gedeelte daarvan afhaakt, zal het nog niet snel rustig op bokt worden. Clown

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 21:47

Ann schreef:
Ik denk dat het leegstromen heel erg gaat meevallen. Er zijn genoeg users die al een donatie hebben gegeven en geen bezwaar hebben om dit vaker te doen.

Er zijn op het moment meer dan 56.000 leden, als een (flink?) gedeelte daarvan afhaakt, zal het nog niet snel rustig op bokt worden. Clown

Maar ik vermoed dat er maar zo'n 2 à 3000 er actief van bokken.....

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 21:52

Agja. wij kunnen hier wel over discussieren, maar Barth moet dit maar lekker zelf bepalen. Tis zijn forum, en als hij problemen ermee heeft kan die het nog altijd verkopen Haha! Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 21:54

Ik denk wel wat meer. Maar al zouden er 3.000 overblijven X € 10 p/p per jaar = genoeg inkomsten om hardware problemen voor te zijn. Plus een welverdiende vakantie die er nog wel vanaf kan. Tong uitsteken

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 21:55

Ann schreef:
Ik denk wel wat meer. Maar al zouden er 3.000 overblijven X € 10 p/p per jaar = genoeg inkomsten om hardware problemen voor te zijn. Plus een welverdiende vakantie die er nog wel vanaf kan. Tong uitsteken

Denk niet dat bokkers zitten te wachten om Bart z'n vakantie te betalen Knipoog

Matthanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 21:59

Karoliefje_ schreef:
Ann schreef:

Denk niet dat bokkers zitten te wachten om Bart z'n vakantie te betalen Knipoog

En al zou hij een paar honderd euro overhouden!
Daar mag hij dan toch best van gaan genieten!
Ik denk dat je niet eens kan inschatten hoeveel tijd hij kwijt is aan het onderhouden van bokt..

En ik vermoed dat Bart echt niet uit is op winst maken op bokt, maar ik vind persoonlijk dat de leden best mee kunnen dragen aan het onderhouden van het forum, iedereen gebruikt het toch en heeft er plezier van? Wat is dan het probleem als dat wat kost per jaar..

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:00

Tuurlijk wel. maar mensen bedenken steeds grotere bedragen. En ik zal ook niet zeggen dat Bart hier is om winst te maken Haha! want van een forum maak je niet bepaald winst nee Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:02

Ann schreef:

How ik zeg niet dat die óverblijven........... Die zijn nu actief. De helft is onder de 16 dus daaaaaaaaaag bokt Doei, doei

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:03

Ik snap gewoon niet waar iedereen zich druk om maakt. Heeft Bart al aangegeven dat Bokt betaald wordt?????? NEE!
Hij heeft alleen om een VRIJWILLGE bijdrage gevraagd, dus deze discussie is niet nodig

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:04

Bonte schreef:
Ik snap gewoon niet waar iedereen zich druk om maakt. Heeft Bart al aangegeven dat Bokt betaald wordt?????? NEE!
Hij heeft alleen om een VRIJWILLGE bijdrage gevraagd, dus deze discussie is niet nodig

Hè, eindelijk iemand die verstandig wordt. Ik vroeg ook al of dit een zinvolle discussie was Haha! Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:04

Hmm, begin jij jezelf nu niet een beetje tegen te spreken, karoliefje_? Clown

Citaat:
Voor mij ook. Ik vind het afzetterij!
Mensen als het goed is, verdiend Bart een leuk zakcentje aan Bokt
waarom moeten wíj dan de server bekostigen?

Citaat:
Ik vind beetje absurd. Als het goed is verdiend de eigenaar van Bokt aan bokt hoor!!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:06

Ik praat op jullie tegen. Wacht, zal mezelf even quoten Knipoog

Daisies

Karoliefje_ schreef:
Agja. wij kunnen hier wel over discussieren, maar Barth moet dit maar lekker zelf bepalen. Tis zijn forum, en als hij problemen ermee heeft kan die het nog altijd verkopen Haha! Haha!

slimmerik

Euh Bart heeft waarschijnlijk ook nog een gigantische stapel enquete-formulieren liggen van mensen die willen betalen voor bokt dus ik denk dat ie binnen is.....

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:07

Dan nog dit topic is wel geopend met die zin, dus dan mag je ook je mening geven.
En nee zodra bokt betaald wordt. stap ik op.
Het is hier erg leuk en gezellig maar ik ga er echt geen cent voor betalen.
messchien vrijwillig dat ik het zal doen. maar ook dat doe ik niet op het moment.

gelukkig zegt bart nu dat het niet betalen wordt, laten we hopen dat dat over een hele poos nog zo is.
Ik heb hier verder hele goede suggesties gelezen om op een andere manier aan geld te komen.

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:07

Bonte schreef:

Inderdaad!

_mistique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:11

topsylover schreef:
Als ze geld gaan vragen voor het inloggen dan is het dag Bokt! Doei!

Mee eens!